Instagram

sobota, 27 sierpnia 2011

CunninLynguists czyli NA RAPIE!!

Siema,

Dzisiaj kilka fot z wczorajszego wyjazdu do Malmö, wczoraj był tam ostatni dzień festiwalu a my chcieliśmy iść na koncert CunninLynguists z US :) Ludzi było masakrycznie dużo w całym mieście mnóstwo scen nawet jedna jeżdżąca powiem też że nawet popiłam i przez to zapomniałam troche o aparacie :p
Blondyn ze zdjęć to mój kolega z liceum fajnie było się spotkać po 3 latach no i stąd ta najebka :)











HAHAHA  a ja oczywiście na fazie total wczuta w klimat hip hopowy i oczywiśie czapeczka obowiązkowo wkońcu na koncercie byliśmy nie!! :p

49 komentarzy:

  1. Nie poznałam Cię na pierwszym zdjęciu :P:P
    Zaciesz musi być :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia ;*
    wbijaj do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjęcie *serduszka* ;)

    Ja kiedyś chodziłam na przeglądy zespołów rockowych, ale nie pamiętam w jakim mieście ;d
    zakładali nam bransoletki jako bilet wstępu, właśnie w Szwecji, super przeżycie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    fajnie tak spotkać po kilku latach znajomych :D
    mmm :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! :D
    Super wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah swietne zdjecia! uwielbiam taka faze i te miny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach, tyle w Tobie pozytywnej energii ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fotki:)) bardzo fajny blog! :)

    zapraszam do mnie do obserwowania:)

    http://failienn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. na pierwszym zdjęciu wyglądasz świetnie !
    i podoba mi się, jak jesteś taka wyluzowana ;))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  10. te zdjęcia są genialne!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka gangsterska wersja Ciebie :) a w krk niedawno byl coke live :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, bardzo pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, ja też w takim razie trzymam kciuki :) słyszałam, że miss nastolatek też została Szczecinianka, to może w przyszłym roku czas na nas, haha? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe widać że bawiłaś się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah. Jak przytyć się pytasz? ;) Na tym tez się znam. :P Dziękuje za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne zdjęcia
    boski t shirt
    Zostałaś przeze mnie oTAGowana w zabawie 10 pytań kosmetycznych od Majorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wpadniesz do mnie na bloga ??

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia, najlepiej jest spotkać kogoś po latach, najwięcej tematów do rozmowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. naprawdę świetnie wyglądałaś;)
    i ten klimat hip hopowy;***
    fajnie tak spotkać się ze znajomym po latach;);D

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że fajnie się bawiłaś ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pozytywne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia szczególnie 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz szałowo, tak wesoło!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Kochana:-). Nie ma pojęcia czemu restauracja była bliska bankructwa;-). Widać, że podobało się na koncercie. Ja tam nie chodzę, bo nie lubię tłumów. Buziaczki:* Jak pogoda? U Nas jest masakrycznie zimno....

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog
    zapraszam do mnie na inspiracje

    ladyaprill.blogspot.com
    ORAZ
    styleria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog
    zapraszam do mnie na inspiracje

    ladyaprill.blogspot.com
    ORAZ
    styleria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie dziękuje za zgłoszenie się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No co jesteś niesamowita,to nie mam pytań! Więcej takich uśmiechniętych Wariatów z blogami ;) Pozdrawiam - Nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, co to za ociąganie? Czekam na kolejny wpis:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Martula kochana Ty moja, dawaj nowa notke, bo juz nadrobilam wszystkie zaleglosci i nie mam co czytac! a pudelek jest nudny;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Your blog is very cool

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pozytywne zdjecia ! ;p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. całkiem na luzaku!! LOVE IT!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pozytywne zdjęcia, widać, że impreza się udała :>

    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  35. widac ze zabawa byla przednia ;D obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tęsknię za Malmo i Malmofestivalen :) ostatni raz byłam w 2008 roku :/ heh... w tym roku było trochę fajnych 'moich' artystów, ale jakoś nie zaplanowałam wyjazdu :( a szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi