Instagram

piątek, 1 lipca 2011

Zmiany, świętowanie i prezent :D

Tak kochane zmienilam kolor wlosow!! Nie nawidze pasemek poprostu nie nawidze ale niestety nie mialam innego wyjscia chcialo sie miec kiedys czerwone wlosy to teraz trzeba cierpiec! Fryzjerka nie byla zachwycona bo bala sie ze popali mi wlosy i tak 2 rozjasniaczami trzaskala zeby jakos je uchronic, dopiero za 2 miechy moge przyjsc kolejny raz i wtedy walnie mi reszte tego ciemnego i tak o to pozbede sie tych wiesniackich pasemek inaczej spale wlosy i tak wsumie juz koncowki sa popalone :( NO TRUDNO MUSZE SIE PRZEBOLEC! ale juz niedlugo znowu blondi :)

Teraz 2 i 3 sprawa :D A no wiec tak o to wczoraj minelo wspaniale 2,5 roku odkad jestesmy z Patem para :) No ze wczoraj nie moglismy swietowac to dzisiaj wybralismy sie do naszej ulubionej kawiarni w Szczecinie ktora znajduje sie na 22 pietrze no i jest w sumie w samym sercu tego miasta wiec mozna podziwiac wspaniale widoki :)
A no i oczywiscie dostalam od Pata buty ktore mialam na sobie :) wlasciwie to zaplacilam mu za nie 5 zl bo ponoc nie powinno sie dawac kobiecie butow bo ucieknie wiec je od niego odkupilam :p
 
BTW POGODA JEST TRAGICZNA GDZIE MOJE PIEKNE WSPANIALE LATO :(





     Same pysznosci :)







       Piekne widoki C'nie?? :)

                                                        a tak wygladala moja sukienka :)


hehe chyba troche mnie ponioslo z iloscia zdjec :p

BUZIOOOOOOLKIIIIII :*

73 komentarze:

  1. sliczna jestes!
    gratulacje i szczescia<3
    uwielbiam twojego blogusia!!<3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia śliczniusie :))
    Moja mama też z takiego samego koloru przechodziła na blond i... tez jeszcze się użera z pasenmkami
    -,- ja mam zerowe doświadczenie z farbowaniem xD
    Coś chciałam jeszcze powiedzieć.. a!
    Życzę z całego serca żebyście jak najdłużej cieszyli się sobą i byli przeszczęśliwi razem :*
    Btw. Nigdy nie słyszałam o tym powiedzeniu HAHAHAHA że niby by jakaś kobieta miała "uciec"? ^^ Znasz jeszcze jakieś takie fajne porzekadła ? :D
    + Sukienka idealna dla Twojej kobiecej figury!!
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale seksbomba! buty fantastyczne! swoją drogą, nie słyszałam o takim przesądzie ale dobrze wiedzieć ;d
    życzę szczęścia na kolejne lata! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęścia życzę . Pięknie wyglądałaś! ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia!!
    2,5 roku tu już sporo :)
    zapomniałam o tym przesądzie, dobrze ze przypominasz
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest cudna!!:) a jakie smakołyki:) zdjęcia miasta z góry zachwycają. 2,5 roku:) fajnie a właśnie pomyślałam, że my już ponad 6 lat!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te buciki. slicznie wygladalas w calosci ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz obłędnie w tej sukience !! Niesamowicie kobieco i seksownie !!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna mała czarna, ślicznie Ci w niej ;d
    ale mi zrobiłaś smak na pyszności ze zdjęcia ;oo

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem w topliscie, zagłosowałam na ciebie!! :**** i dałam ci wysoką opinię oraz miły komentarz, mogę liczyć na to samo? ? :)
    u mnie na blogu znajduje się button taki jak i u ciebie, zagłosujesz na mnie? : )

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wyglądałaś cudownie ten twój chłopak ma szczęście że znalazł taką piękną i atrakcyjną kobietę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana, zakochałam się w tym stroju :)
    buciki przeurocze, a sukienka wspaniale uwydatnia Twoją piękną figurę :*
    dobry wybór :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ale uroczo wyglądasz ! <3 sukienka śliczna ! a w polączeniu z trenczem i szpileczkami w odcieniach nude, bosko !

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjecia;) piekny widok z okna restaurqacji :)

    i piekna TY ;)
    sukienka jest bardzo fajna i siwetnie ja zestawilas z trenczem na chlodniejszy dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jest bardzo śliczna:)
    A jakie smakołyki na tym stole, aż mi ochoty na jakiś deser zrobiłaś:):)
    A i życzę szczęścia w kolejnych miesiącach, latach Waszego związku:);*

    OdpowiedzUsuń
  16. O, naprawde? Dobrze wiedziec ;) a jaki byl to sklep?

    Ślicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś i masz bardzo fajną sukienkę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To się muszę wybrac tam w najblizszym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia ! ; )
    Szczęsciaa Wam !

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję :) nie pamiętam już jak ja miałam 2,5 roku . jak dawno to bylo :P . ja już prawie 5 lat i czuję się jak bym była już mężatką ;p hehe.

    sukienka jets znakomita a te butyyy cudneee :D tez chce mieć faceta z takim gustem :P
    dokladnie tez tak robię jak facet mi kupuje buty ;) biorę kasę i sama płacę za to albo mu oddaje cos ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. i kto powiedział,ze białe buty to obciach,tutaj wygladaja całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Ty masz śliczną figurę! Bardzo ładne buty i sukienka<3 Widoki masz wspaniałe. Życzę Wam szczęścia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne buty, zakochałam się w nich!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. szybko czas leci :) człowiek się nie obróci i 5l ta z bicza strzelił .

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejuu! Ale pięknie wyglądałaś! SUkienka prześliczna i cała Ty mmmm :D. Hehe, 5zł- majątek!
    Widoki bardzo ładne, ale Ty ładniejsza :D. I wg mnie ładniej Ci było w ciemnych włosach, ale w tych też fajnie:)

    Życzę Wam szczęścia;*

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje :)
    świetnie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejuu! Ale pięknie wyglądałaś! SUkienka prześliczna i cała Ty mmmm :D. Hehe, 5zł- majątek!
    Widoki bardzo ładne, ale Ty ładniejsza :D. I wg mnie ładniej Ci było w ciemnych włosach, ale w tych też fajnie:)

    Życzę Wam szczęścia;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ee tam, mnie się I TAK podoba! :D A Ty jesteś naturalną blondynką? :o

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne te buciki :)
    szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne buty i sukienka!!!!!zazdroszcze:):) no i gratulacje!!! zeby dalej wam sie jak najlepiej ukladalo:)
    a u mnie extra ;)pracuje i przyjechala moja przyjaciolka to troche pijemy ;)))
    pieknie tu jest i o dziwo przez dwa dni ladna pogoda!
    vi snakkes min kjaere!:):*

    OdpowiedzUsuń
  31. Przede wszystkim gratuluję i życzę kolejnych rocznic! Przyznaję, że wyglądasz ślicznie i seksownie. Widać, że Twój mężczyzna ma gust co do butków;-). Buźka Kochana:* U mnie leje i jest mega zimno, a mi się tak spać chce cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz cudowne nogi, buty też są Świetne, Twój chłopak ma świetny gust :D Lody i ciasto w kawiarni wygląda przepysznie !!! <3 suuuper

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz. Te pasemka chyba wyszły całkiem fajnie :)
    Wszystkiego dobrego. Kolejnych 250,5 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie kupuje w żadnej sieci tylko tak po prostu wiec chyba wszytkie fukcje będą dla mnie dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku, jakoś sobie nie wyobrażam! Myślałam, że Twój naturalny to brąz :D.

    OdpowiedzUsuń
  36. No xperie miałam wczesniej i działało wszytko to czego potrzebowałam. Wiec ten tel jest sprawdzony... wiec nie wiem jak bedzie z blacberry :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz ślicznie, piękny płaszczyk :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  38. piękna sukienka , buty piękne , płaszczyk piękny i zdjęcia piękne ;*
    zapraszam do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  39. wiem wiem że jestem kochana :***
    zapraszam na blog , drobne przeróbki
    jak ci się podoba i czy wogule widać jakieś zmiany ?

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne buciki, świetny blog ! dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję ,33
    czemu ?. fajnie jak jest dużo zdjęć ;3
    śliczne te buty, szczęścia wam zycze i kolejnych 2,5 roku bycia razem !. ;**

    OdpowiedzUsuń
  42. Cichą dyskotekę śmiesznie tez był obserwować. Cicho a ludzie się "bujają" i co jakiś czas cos krzyczą, piszczą, podśpiewują. Zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz tak uroczo !! :) i te buty - piekne :) Dodaje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziekuję:) te spodniczki to prawdziwe cudo ja niestety mam tylko tą jedną kupilam na allegro bo w moim H&M nie ma kolekcji Divided :(

    OdpowiedzUsuń
  45. jeej, jakaś ty śliczna :OOO
    naprawdę, zazdroszczę urody ;-*

    OdpowiedzUsuń
  46. no właśnie się odezwała, bo piękna to nie jestem z żadnej strony :<
    a prezencik to wgl pierwsza klasa! cudowne są.

    OdpowiedzUsuń
  47. nie zgadzam się, ale dziękuję bardzo ;-*

    OdpowiedzUsuń
  48. Ach śliczna Ty i śliczne buty!!! <3 Jak będziesz znastępnym razem w Szczecinie, w mam nadzieje nieco mniej szalonym dla mnie okresie, to się koniecznie widzimy ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. O mój boże, jakie ja tu widzę pyszności! Ale piękny trencz również:) Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. wysłałam Ci odpowiedź, na FB :***

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz bardzo ładny blog:)
    Cudowną masz tą czarna sukienkę <3
    + dodaję go do obserwowania

    Liczę na to samo i zapraszam do komentowania

    http://paulinamichon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. No właśnie, gdzie to lato? Dzisiaj u mnie ciągle leje i jest 10 stopni! ;o
    dziękuje bardzo i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. tak, też nie mogę się doczekać. ;3

    OdpowiedzUsuń
  54. ale śliczna sukienka~ ogólnie ładniutka jesteś^^

    OdpowiedzUsuń
  55. byliśmy razem 5,5 roku gdy bralismy slub:) po ślubie ponad pół roku;))

    OdpowiedzUsuń
  56. Ślicznie wyglądałaś i wspaniałe buciki kupiłaś :))

    a co do pierogów to zrobiłam jedne z owocami
    truskawki , maliny, jagody
    i drugie z serem :)

    OdpowiedzUsuń
  57. cuudny ten płaszczyk ...
    zakochałam się w Twoim blogu
    dodaję się do obserwatorów ;***

    OdpowiedzUsuń
  58. Ładne zdjęcia, a patrząc na te słodkości aż zrobiłam się głodna!

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne te białe szpilki.
    zapraszam do mnie.
    +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo sexy sukienka!

    Dziekuje bardzo za Twoj mily komentarz na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  61. ale tam świetnie! zdjęcia też mi się podobają lubię takie zwykłe , a jednak mające w sobie to coś:) Jakim aparatem robione?

    + ładne włoski

    OdpowiedzUsuń
  62. Alee słodkości! Bardzo ładnie wyglądzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  63. mrrrrrrrr jaka ślicznotka <3

    OdpowiedzUsuń
  64. przepiękne zdjęcia
    a figura godna miss ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. oj jak ślicznie wyglądasz w tej sukience :) nie wiedziałam że już przyjechałaś :( heh ja byłam w sobotę w Szczecinie na weselu,a niedzielę spędziliśmy w Międzyzdrojach więc nie było zbytnio czasu bo w poniedziałek już wracaliśmy :/

    OdpowiedzUsuń
  66. Wspaniale wyglądałaś! Ta sukienka, buty, no i włosy - ładny masz kolor :D
    Uczta była, normalnie aż zgłodniałam xD
    Piękne zdjęcia, cudowne widoczki!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi