Instagram

czwartek, 28 lipca 2011

Zakupy

Hejaaa :*
Informuje iż wracam powoli do zdrowia :)
Dzisiaj wybralam sie z koleżanką na zakupy, zwiedziłyśmy 3 galerie i powiem wam że moja wybredność mnie kiedyś wykończy :(
Kupiłam tylko torebke ( P stwierdził że to piórnik :/ ),  spodnie, okularesy no i buty dla P.
Masakra jakaś jechałysmy 90km specjalnie na wielkie zakupy i nic nie znalazłyśmy :(
Stylizacja jutro tym czasem kilka fot z dzisiejszego dnia





46 komentarzy:

  1. Pokażesz torebkę :)
    zapraszam do mnie kochana, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczny nagłówek! ;d
    kwiatki mnie rozbroiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki ze szczotek są przeoryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że zdrowiejesz kochanie! zazdroszczę zakupów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne rzeczy, te kalendarze <3
    Teraz masz po prostu niesamowity nagłówek, nieziemski :3

    OdpowiedzUsuń
  6. super że wracasz już do zdrowia! zakupy... no cóż, my kobiety tak mamy :D ja tez jestem strasznie wybredna i kiedy nie mam kasy pożeram wzrokiem wystawy w sklepach, ale kiedy idę z gotówką na zakupy, kompletnie nie wiem co wybrać ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. widze nowy naglowek! :) fajny

    ładne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre i takie zakupy, świetny nagłówek. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia i te kolory! i LOGO:) widzę że robiła ci je Aleks tak jak mi:) jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też byłam dziś na zakupach i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak mam że jadę specjalnie gdzieś daleko na zakupy i nic nie kupię;/super kwiatki na ostatniej fotce:Dhaha

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne fotki :) Kto Ci zrobił taki super nagłówek??

    OdpowiedzUsuń
  13. Te 'kwiaty' mi coś przypominają, hehe :P (WC ?)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny nagłówek ;*;*
    Sama robiłaś czy ktoś Ci zrobił ?
    Jak sama to wytłumacz mi w komentarzu jak go zrobiłaś jak byś mogła.
    Jak ktoś to daj mi na niego wymiary ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. taka mała ta torebka?;)

    nowa, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ja też jestem bardzo wybredna :( ale to chyba lepiej, bo bym wszystko chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są prześliczne :) Ładnie wyglądasz .

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe "kwiatuszki" ;D czekam na torebke! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz ciekawą i świetną bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha to nie wybredność, pewnie nie masz już co kupować, bo wszystko masz w swoim zakresie finansowym :))) Mam to samo :))) Po pewnym czasie szafa już nie chłonie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. haha ale kwiatki !
    Masz świetny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jezuuuu ile butów xDD.
    i masz boski nagłówek - kto Ci robił ;** ;> ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia i nagłówek ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha, te kwiaty wyglądają jak szczotki do czyszczenia WC :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja wybredność też jest niczego sobie ;) Nagłówek dodał blogowi uroku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Heej... Ten nagłówek jest świetny!
    Możesz zdradzić, kto Ci go zrobił?

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że zmieniłaś nagłówek :)
    śliczny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się, że wracasz do zdrowia! Dużo zdrówko życzę;-). Czekam z niecierpliwością na kolejny outfit;-). Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Pokaz moza ta torebke, bo jestem ciekawa tego PIORNIKA :) Ja tez jestesm strasznie wybredna co faktycznie jest uciazliwe. Ale jak juz cos mi sie spodoba to nie moge sie z tym rozstac :)

    Mhm, to trzymam kciuki by wszystko poszlo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bo z zakupami to tak zawsze jest:)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia ;D

    świetny blog, piszesz bardzo ciekawie i z pomysłem. Bardzo się cieszę, że właśnie natknęłam się na tego bloga. Będę cię bardzo często odwiedzać, bo strasznie mi się tu podoba. :D:D Ja także założyłam bloga. Jest to młody blog, dopiero uczę się pisać tak, żeby było ciekawie i kreatywnie. Twój blog już to ma. Była bym bardzo wdzięczna gdybyś się dodała, do grona moich obserwujących. Jak już wcześniej wspomniałam, nie mam ich wielu, dlatego każdy się liczy. Z góry dziękuję. Serdecznie zapraszam na :

    www.asiaa-przybycien.blogspot.com

    Pozdrawiam <333 ♥

    Ps. Była bym wdzięczna gdybyś informowała mnie o swojej nowej notatce, ułatwiło by mi to komentowanie twojego bloga :DD

    OdpowiedzUsuń
  33. na pierwszym zdjęciu jakie świetne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również choruje na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale fajne zdjęcia :)
    zapraszam do czytania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zazdroszcze ci tego naglowka ! ;D
    i dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia Martuś :) dzięki Ci za FB w końcu jestem na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  38. genialny t-shirt!
    podobaja mi sie elementy popartowe:)
    Powrotu do zdrowia zyczę :)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękną koszulkę masz :)
    Wooow, świetne te rzeczy na zdjęciach :D
    Szybko wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi