Instagram

sobota, 16 lipca 2011

Witam serdecznie :*

Mam dla Was kilka fotek z dzisiejszego pieknego dnia :) Wczoraj myslalam juz ze to by bylo na tyle lata ale dzisiaj zostalam mile zaskoczona pieknym sloneczkiem :)





                                                                      OUTFIT
                                                          Bluzeczka - Gina Tricot
                                                           Spodenki - Gina Tricot
                                                                  Buty - Scorett


Chciala bym serdecznie podziekowac wszystkim wspanialym kobitka ktore mnie nominowaly do
ze wzgledu na to ze mam bardzo malo czasu i musze smigac teraz do pracy zdaze Wam tylko podziekowac dziewuszki :* jest mi bardzo milo ze dostalam az 10 nominacji :****




Muaaaaaaaah ahhh ahhh :*

61 komentarzy:

  1. nie masz za co dziękować, należy ci się nominacja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam... ;*
    Śliczny strój. Ładnie Ci w nim ;D. Jaka ty szczuplutka jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny outfit :*
    zapraszam do mnie ;PP

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna bluzka :) i szorty tez swietne. chudzinko !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko bym dała za tą bluzkę..<3 ładne zdjęcia:)
    wpadnij do mnie i zobacz co przeżyłam przez 2 tygodnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Twoich spodenkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie Ci w tych spodenkach! :)
    piękny lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna bluzeczka,
    pieknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty! a ja myślałam z początku że to spódniczka :D te spodenki są skórzane? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba oszalałaś :P wyglądasz nieziemsko :O co za nogi <333 wygladasz prze-cu-do-wnie. TA BLUZECZKA mmm :D nie wiem jak opisać moje emocje heheh

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma tragedii stara! :D do blondu schodzisz rozumiem? krótkie masz włoski to przynajmniej nie będzie siana... ja zbyt długo kombinowałam i teraz muszę bardzo dbać... już samo ścięcie było dla mnie megabolesne yhhh... jesli chodzi o płyte to po weekendzie wchodze do studia nagrywac wersje demo, pozniej bedziemy aranzowac i nagrywac juz pro z chórkami :))) bedzie czadowo. z pioseneczek sama jestem dumna, chyba pierwszy raz w zyciu hehe, rzadko kiedy cos mojego podoba mi się... :) a Ty jakie masz plany na wakacje mycha?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit i nie ma za co dziękować kochana zasługujesz na nominacje bo jesteś wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. b. fajna stylizacja :D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz, masz bosko zaznaczoną talię!

    OdpowiedzUsuń
  16. ten outfit bardzo pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny outfit :)
    Spodenki są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna bluzka :) i podoba mi się tatuaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Uwielbiam spodenki z wysokim stanem. Wyglądasz w nich genialnie, bo masz długie, zgrabne nogi. Poza tym bardzo podoba mi się ta bluzeczka, nadaje stylizacji lekkości i zwiewności! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz, że niewiele kobiet ma warunki żeby coś takiego ubrać i wyglądać tak ja Ty? ślicznie, ale jesteś zgrabna kochana. Usta i pazurki ... mmmm

    OdpowiedzUsuń
  21. jeju jak ślicznie! świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aale pięknie!:o Ach i te spodenki!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładniutka bluzeczka :) Jesteś bardzo zgrabna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyle nominacji bo blog fajny ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś nominowana do One Lovely blog Awards : ) Gratuluję !
    Więcej dowiesz się na: http://paticee.blogspot.com

    Pozdrawia Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczna bluzka;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. masz swietne nozki ;))
    a kurtka kupiona w SH za kilka zlociakow ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. w SH pelno takich ;))
    tez szukalam takiej i znalazla sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna bluzeczka :D
    + zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuje! :) masz cudowny styl, ta bluzka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  31. hehe , tak to już bywa ;D bardzo ładny blog.dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  32. ok.dziękuję :* lubię również twoja stronę na fb.pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. omg ! outfit boski wyglądasz fenomenalnie !

    OdpowiedzUsuń
  34. masz tak piękną bluzkę, że to niesprawiedliwe!:(

    OdpowiedzUsuń
  35. udanego tygodnia ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczny, podkreślający kobiecość outfit.

    OdpowiedzUsuń
  37. super outfit! i szminka czerwona pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  38. ależ mi sie podobają te spodenki!:)

    zapraszam: http://ms-asam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. kolejna nominacja do One Lovely Blog Awards, tym razem ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna bluzka i świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  41. super blog :) bardzo podoba mi się twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny outfit, bluzka jest naprawdę śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog ;)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. super blog i outfit :)
    jeśli chcesz możemy się poobserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie wyglądasz! tak lekko i promiennie :*

    zapraszam do mnie couldbloom ;-*

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie wyglądasz!! :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem, jestem :D:D Też się stęskniłam :**** I co kupiłaś coś w Szczecinie ciekawego? ^^

    A zestaw jest rewelacyjny!!! Ta bluzka + paznokcie + makijaż, totalnie zapiera dech <333

    OdpowiedzUsuń
  48. dziękuje bardzo :*
    również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  49. kocham ten outfit :)
    kolory świetnie współgrają ;)
    ahh i ten lakier do paznokci - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  50. kochana ja jestem od szpilek uzależniona :) te uważam za nieziemsko wygodne, polecam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Szczególnie to, że nie ma w niej obcasów, tylko urocze czerwone balerinki;-)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi