Instagram

niedziela, 31 lipca 2011

Witam,
Kilka dni mnie nie było i zganiam wine na atakujące kamyczki, a w piątek byłam na koncercie The Sounds, narazie jeszcze nie otrzymałam zdjęć ale pracuje nad tym :)
Tym czasem pokaże Wam zdjęcia z dzisiejszego wieczornego spacerku.
Chciałyscie zobaczyc co ostatnio kupiłam więc dzisiaj czas na spodnie ktore kupiłam na przecenie za 49 koron czyli za jakies 20 zł :D Calkiem fajna cena C'nie??





                                                                            OUTFIT
                                                                     Bluzka - In Wear
                                                                   Spodnie - Gina Tricot
                                                                        Buty - Scorett

A i znowu bym zapomniała, pytałyście o nagłówek :)  Tą wspaniałą i utalentowaną osóbke znajdziecie TUTAJ Dziękuje ci bardzo Alex jestem mega zadowolona :*

                                              A tu filmik z koncertu!!! YEEEEAAAAH!

34 komentarze:

  1. A ja zwrócę uwagę na piękny biust :D

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuje kamyczków :(
    sliczne zdjeciia, takie żywe kolory jak mi się podobają :D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są super, to znaczy kolor spodni najbardziej:d
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne te spodnie ;)
    a kotek , kot! uroczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, nie obraź się, ale masz najpiękniejszy ... biust jaki w życiu widziałam, jestem babą, ale aż mnie w krzesło wgniotło :D wyglądasz ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. super te spodnie! Martuchna! Pięknie Ci w czerwieni ;d ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetnie połączyłaś kolory!
    Spodnie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywy zestaw kolorystyczny, bo patrząc na pogodę u mnie za oknem to szaro-buro :>
    Jaki ładny duży kocur :> !!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kot jest większy od Ciebie xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne spodnie. Te fotki z kotkiem mi się bardzo podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. http://fashionery.blogspot.com/2011/08/one-lovely-blog-award.html - zostałaś nominowana, zapraszam. :)

    fajny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję! :)
    jaką ty masz cundą figurę! :o

    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. outfit super, biust jeszcze bardziej super :)
    a kotek jest misiem :D Buziaczki ;*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz genialnego bloga ;) . Bardzo , bardzo mi się podoba . Obserwuję i będę wpadać tu częściej ;] . Będę wdzięczna jeśli zechcesz dodać się u mnie do obserwatorów i będziesz mnie odwiedzać i komentować moje posty . Będzię mi bardzo miło i napewno się odwięczę ;) .
    Zapraszam : http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie :) tak idealnie na lato, mimo że pogoda nie do końca letnia jest :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw :)
    A kot uroczy :>

    OdpowiedzUsuń
  17. łooo spodnie za 20 zł ...
    haha normalnie pół wypłaty xD mnie by nie było stać.... ;) a tak serio to szkoda że u nas takich nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
  18. masz niesamowitą figurę!! śliczne kolorki, super połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  19. haha, jest kot jest komentarz :D

    żartuję oczywiście :*** Spodnie świetne, i do tego cena^^ a za kamyki trzymam kciuki, żeby więcej nie bolały :(

    A koturny
    bodajże 129 zł :***

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana zrobiło się gorąco;). Podoba mi się zestawienie czerwonego i żółtego, wyglądasz świetnie! Kiciuś oczywiście też musi być! Buźka:* życzę dużo zdrówka:*

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda;-) jest szansa, że Ciebie przerośnie hehe;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. zerknij na you toube;) a on to były facet KAYAH:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, ale masz figurkę, no proszę.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale te zdjęcia są radosne, super!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie dopasowałaś kolory :) żółty z czerwienią ;D
    Ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak dokładnie cały czas do przodu :) świetne spodnie, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie spodnie i jaka cena :D
    Śliczne zdjęcia no i outfit również ;)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi