Instagram

niedziela, 10 lipca 2011

Wiejski weekend :)

Witam
Przepraszam ze zaginelam w akcji ale mialam spontaniczny wyjazd na prawdziwa wioske :D
Moja Iza ostatnio stala sie wiesniara :p i urzeduje sobie w Gizynie wiec pojechalismy z Patem w odwiedziny no i zrobilismy sobie tez maly trip do Barlinka :) Dodaje kilka wiejskich zdjec a reszta jutro :)
A Wam kochani jak minal weekend?? :*

                                               Bylo wygrzewanko :)

Byla ulewa, burza i potem tecza :)

                              Byl grill i degustacja :p

  Byl chillout :)
Bylo opalanko w cieniu :)

                                Bylo sprawdzanko wody :)

     Byly piekne widoczki :)

                                Byl BOCIEK

    Byl tez brak pradu :)

Pijanstwo tez bylo ale tego wam juz nie pokaze :p

Tyle na dzis muaaaaah :*

54 komentarze:

  1. Zdjecia bardzo ładne
    Widze ze sie udał dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie boćka piękne! ;)
    Zazdroszczę Ci wyjazdu, kocham wieś ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęcza!:D a brak prąd też był.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze swietny weekend ;D
    fajnie tak nad woda . ja dopiero wyjezdzam za tydzien. ale weekend ze znajomymi rowniez udany ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny weekend, zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bylo super;) czekam na zdjecia kochana od Ciebie dzisiaj;D Za jakis czas my do Was przyjedziemy i Wy bedziecie robic za przewodnika wycieczki ;D juz sie nie moge doczekac mihihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale suuper! Też bym tak chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny weekend :D
    ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to świetny weekend miałaś :) Ja swój spędziłam dobrze ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele bym dała,aby też pojechac na prawdziwą wioskę:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja weekendzik mialam leniwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny weekend, mój też był niczego sobie ;)

    zostałaś otagowana
    http://aplaceformynails.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-moje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, dwie dopiero, ale będę mieć 7 chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to bardziej akcja niż konkurs, pewnie, że słyszałam, dlatego właśnie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo mój facet to cykor :P hehe:P Nie potrafi rozmawiac z rodzicami, a ja zostawiam to jemu.
    Niech się wykaże i będzie męźczyzną.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaję mi sie, że to kwestia otwartości - brak im tego.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie pół na pół, sobota na szkoleniu a niedziela na lenistwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh, ja miałam spontaniczny wiejski wypad na 2 tyg, więc dlatego nie dawałam znaku życia. Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przede wszystkim jak widzę był miło spędzony dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie jest właśnie babcia, która mieszka w Barlinku, w którym byłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. noo tos sie wylegiwała;p tu widac jak masz rozjaśnione już włoski!:)) taki lekkki rudzielec hi:))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam jeździć na wieś do swojego chłopaka. Czuję się tam jak w innym świecie. Taka odskocznia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodkie zdjęcia, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przez weekend się opalałam . Ale dalej jestem blada ;)
    bardzo ładne zdjęcia
    zapraszam do mnie ;) nowe posty ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. nie, nie lato nie fest fajne!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie :)
    tak, pracuję w przedszkolu na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ktoś robi piękne zdjęcia... ciekawa też jestem jakim sprzętem (bo szukam czegoś dobrego i przede wszystkim sprawdzonego - daj znać jak możesz).

    pozdrawiam AL
    alice-wake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękna tęcza! :)

    zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  29. i zapraszam na rozdanie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. po lewej stronie jakoś tam gdzie masz obserwatorów;)

    OdpowiedzUsuń
  31. No wysłałam Ci linka na gadu:p;*

    OdpowiedzUsuń
  32. ale mi posłodziłaś! Uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia i fajna tęcza :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojaaaaa ale Ci zazdroszczę ! uwielbiam wieś i boli mnie to że nikogo nie mam ze 'wsi'.fajnie fajnie pozdrawiam !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia .:*
    zapraszam .. do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czyli bylo wszystko, co gwarantuje dobry nastroj :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jasne;D I będziemy sobie pisać "sŁIt koMcie" haha;p

    OdpowiedzUsuń
  38. Widać udany wypad ;*
    Tęcza <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiem że mnie obserwujesz pamiętam ten dzień :D tylko myślałam, że jesteś w Polsce albo że masz tu jakiś adres na jaki mogłabym wysłać ewentualną nagrodę. Ale spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dzieki ;))
    kosztowala 10 zl.
    czekam na nowa notke

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie!
    Zapraszam, też do mnie
    http://bacha-baszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiedziałam, że zapomniałam o tym napisać. Tak, paczka doszła, dziękuję bardzo :)
    Jakie śliczne zdjęcia! I te widoczki i tęcza!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog! ;)) + obserwuję ;) Na pewno będę zaglądać. Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdjęcie nr 1 jest genialne;-). Jak zobaczyłam nagłówek wiejski weekend myślałam, że zobaczę biegające kury:P Buźka:*

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi