Instagram

piątek, 15 lipca 2011

Szwecja ...

Witam :*
Wiele osob mnie pyta o to jak  znalazlam sie w Szwecji, a wiec bylo to 10 lat temu mialam chyba 13 lat i konczylam 1 klase gimnazium i postanowilam zamieszkac z moja mama ktora juz od bardzo dawna mieszka w Szwecji, w sumie najpierw chyba pojechalam na wakacje i tak jakos mi sie przedluzyly :)
Zadna wielka super swietna historia no ale juz wiecie ;)

Dodaje kilka fotek z dzisiaj bo wiele z Was chce zebym pokazywala wiecej tego kraju:)
Buziaaaaaki :*
Ps. jeszcze sie nie rozpakowalam :/ Nie mam na to powera przeciez niedlugo napewno znowu bede musiala sie pakowac :( mihih






                                                                        OUTFIT
                                                              Sweterek - H&M
                                                                Leginsy - Bik Bok
                                                                     Buty - Converse
                                                                Torebka - No Name

 Bylismy tez w expresso house kocham to miejsce ich kawa i napoje to mistrzostwo :D


No i bylam oczywiscie u mojej G Family po poczte, i bylo jej chyba ze 4 kg :/ 2 tygodnie w Polsce nie robi roby hehe

45 komentarzy:

  1. Zdjęcia piękne. Outfit także. Widzę że białe conversy nie tylko mi się podobają.
    Zapraszam na http://phasonist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Szwecję ;d
    i swojego czasu miałam zdjęcie na schodach z 4 fotki ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. great outfit
    you look beautyful

    new post up, check it out
    would love to have your as a follower

    OdpowiedzUsuń
  4. działałam kiedyś bardzo prężnie w IOGT, a to w sumie powstało w Szwecji :)
    I co roku z dzieciakami jeździłam na wakacje do Aspan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz i zakochałam się w sweterku;-). Nie martw się też nie mam na nic siły i moja koncentracja jest równa zero:D Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/ zapraszam , nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cuudne te conversy i sweterek <3333

    OdpowiedzUsuń
  8. No zgadzam się sweterek super :)
    I znowu kolejne pytanie z serii ciekawe jajo- podaj kilka różnic między Szwecją a Polską :) ^^
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodko wyglądasz jak taki mały biały polarny niedźwiadek :) ale to komplement oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie pracuję :) Internat mam już załatwiony
    ale będę szukać jeszcze mieszkania ^^
    Dziękuje za tak miły komentarz :>:>
    a co u cb :>?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis.
    ♥ Zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny sweter!!! Taki właśnie bym potrzebowała;)
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo :) No ta wiadomość o jednym monopolu to duży minus dla moich kolegów by był heheh bo wiadomo jak w Polsce- wódka wódka i to co tydzień xD
    Tam są jakieś ograniczenia na alkohol słyszałam, tylko zastanawia mnie czy to prawda.
    Chyba to trochę sprawiedliwsze, że wszystko jakby państwowe- chociaż starszym ludziom to się pewnie tylko z komuną by kojarzyło xD
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak tam fajnie u Ciebie! :)
    kurczę, aż zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. No to to są chyba właśnie te ograniczenia co do alkoholu, bo w Polsce można kupić alkohol od pon do niedzieli i w święta, i to całą dobę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog został nominowany do nagrody One Lovely Blog Award:) U mnie na blogu:) http://glammadz.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny masz kolorek na paznokciach :) dodaje do obserwowanych :) mam pytanko czy ubrania firmy BIK BOK sa warte kupowania?

    OdpowiedzUsuń
  18. nieznam tej marki przyznam szczerze... mam kolezanke w szwecji ktora czesto kupuje rzeczy z ich metka stad pytanie

    OdpowiedzUsuń
  19. przyjechałam na 2 miesiące do pracy. Pracuję w restauracji, na kuchni, jest cholernie ciężko ;p ale mam nadzieję że wytrzymam ;d
    Szwecja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny ten sweterek *_*
    i zdjęcia cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny sweterek. Ja bym chciała pojechać do Szwecji.

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałam tylko dać znać, że nominowałam Twojego bloga do One Lovely Blog Award (:
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne foty kochana, miejsce wygląda uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Heh w Szczecinie byłam dużo razy tylko zawsze autem ;) Lubie to miasto .

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie na blogu nowe próbki z linii DOVE. Ciekawa? Zajrzyj :) http://make-lifes-easier.blogspot.com/
    PS. Dodaję do obserwowanych, dodasz również?

    OdpowiedzUsuń
  26. A wiesz, że o tym myślałam;p Ale to by była chyba zbyt drastyczna zmiana;p Widzę, że u Ciebie też pogoda nie bardzo;/

    OdpowiedzUsuń
  27. GRATULACJE! Dostałaś nominację w One Lovly blog Awards! Więcej informacji na moim blogu http://dajannnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny masz ten sweterek i leginsy i w ogóle całość pięknie się prezentuje na Tobie :D
    Wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szwecja jest pięknym krajem z tego, co widzę :) niestety nie miałam okazji tam (jeszcze) pojechać.
    Świetny biały sweterek :)
    U mnie nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale masz cudny sweterek!:O

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna historia. ;) Świetny sweterek ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój blog został nominowany do nagrody One Lovely Blog Award. U mnie na blogu ^^
    http://ano-nimowa.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! Nominowałam Cię do ONE LOVELY BLOG AWARD. Więcej informacji na moim blogu:).

    OdpowiedzUsuń
  34. biedactwo ja widziałam przepiękne żakiety różowe, pomarańczowe, chabrowwe w zarze.........

    OdpowiedzUsuń
  35. Zostałaś nominowana do ONE LOVERY BLOG AWARD !
    INFORMACJE NA MOIM BLOGU :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia są cudowne ♥
    Prześlicznie wyglądasz :)
    Podoba mi sie twój sweterek połączony z jasnymi legginsami :*

    OdpowiedzUsuń
  37. we wcześniejszym wcieleniu chyba byłam Szwedką ;-) pozdrawiam AL (alice-wake-up.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia i widoki;)

    dziewczynakomornika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi