Instagram

poniedziałek, 18 lipca 2011

Szaro ...

Wtam :*

Dzisiejszy outfit taki szarawy.
Ciezko wybrac jakies ciuchy kiedy pogoda zmienia sie co 5 minut, najpierw leje potem slonce i tak co chwile :/
Ja osobiscie chce SLOOONCEEE!! Szczegolnie teraz kiedy wrocilam do Szwecji i chce sie zmusic do opalania, ale wyglada na to ze pozostane bialaskiem :p Nigdy nie lubialam lezec i sie opalac , mam kolezanki ktore moga sie wylegiwac na sloncu caly dzien DAAAMN zwariowala bym :)
W tamtym roku wybralismy sie raz z P na plaze sie poopalac wytrzymalismy 20 min, drugim razem zabralismy ze soba monopol (gre)  :p zeby cos robic i czas jakos szybciel lecial, no i troche pomoglo moze z godzine wytrzymalismy :)
A Wy lubicie sie wylegiwac na sloncu??






                                                                          Outfit
                                                              Sukienka - Cubus
                                                               Torebka - SH
                                                            Marynarka - Lindex
                                                                     Buty - Belle shoes
                                                                Okulary - Henri Lloyd
              

81 komentarzy:

  1. Piękna nie martw się-będę białaskiem razem z Tobą;p Leżenie na słońcu to dla mnie katorga;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze pogode mamy podobna :)

    Sliczna sukienka, pieknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  3. pasują Ci te okulary, zakładaj je częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ostatnia fotka:) ja też nie lubię wylegiwać się na słońcu

    OdpowiedzUsuń
  5. Taa...ze mnie modelka że ho ho;p Jak tam Twoje włoski? Jest lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo stylowy outfit! cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję.
    mój aparat? cyfrówka SONY

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty jesteś szybka:-)! Miałam właśnie do Ciebie pisać;-). Nie ma za co:* Wiesz, że uwielbiam Ciebie i Twój blog:*

    Wyglądasz przepięknie i seksownie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No a u mnie słoneczko świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne ubrania i outfit! Pogoda podobna do tej w Polsce ;( Zdecydowanie wolę się ruszać niż leżeć plackiem,ale czasem też to wolę,szczególnie jak jestem zmęczona ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz naprawdę bajecznie jak zwykle ;) Ta sukienka jest cudowna ;) Ja jestem raczej fanką opalania w ruchy,nie uleżę na słońcu długo ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i super zgrabnie! same delikatesy dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna ta sukienka, jakby szyta na Ciebie! :)
    Ślicznie Ci w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny ten outfit <3 kocham jak takie dodajesz ... ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jest bardzo fajna, podobaja mi sie aplikacje na ramionach.

    I bardzo Ci do twarzy w okularach ;) wyglaasz swietnie po prostu i juz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z elegancją Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladnie Ci w okularkach, a stylizacja jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudowny outfit!!! :D Piękne fotki! :)
    Ja nawet lubię leżeć na słoneczku ;D Często czytam książkę, ale bardzo wolno się opalam... :(
    U mnie dziś do południa zimno, a potem słoneczko było... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjecie w okularach i w zakiecie ma swoj urok :)a na sloncu nie znosze wysiadywac

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm jak to ująć jak szłam do kina byłam przygotowana na najgorsze;) w sensie bałam się że jest straszny;) hihihi;) Ale z kina wyszłam zadowolona;) świetny:) ale pozostawia duży nie dosyt

    OdpowiedzUsuń
  21. swietnie wyglądasz :))) uwielbiam leżeć na słoncu a;e niekiedy nie wytrzymuję ;) zwłaszcza jak leże z kimś . wolę sama :) przy gazetce ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powyjaśniało się:) Ale ma się wrażenie że coś nie zostało dokońca skończone;D hehehehe Ma się wrażenie że to nie może już być koniec:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiadomo;) Tak jak z Piratami... już planują 5 część:) No chyba że aktorzy już się nie zgodzą bo jak na razie są tylko z tych ról znani:) Powiem Ci że Warto było;) Ja byłam w 3D i chyba tylko taka jest dostępność i byłam nieziemsko zadowolona. Nie wiem czy teraz chce obejrzeć normalnej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  24. dokładnie;) I mam zamiar znowu się wybrać ale już z siostrą bo chciała zobaczyć;) Ehhh cuuuuuudo nie film:) Mimo że co straszniejsza scena przytulałam się do Marcina i powtarzałam w kółko "nie chce tego oglądać zabierz mnie do domu";)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po co się opalać, to już nie jest trendy :D
    Super wyszłaś, masz taką ładną, niewinną buzię :)
    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  26. haha cieszę się że mój prosiaczek Cię tak rozbawił :D ona jest słodka i taka głupiutka :))

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna, ostatnie zdjęcie zachwyca :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny zestaw:)

    dziewczynakomornika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnie :) sukienka jest śliczna :)
    Fajnie wyglądasz w okularach :D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz, rasowa bizneswoman ;d włoski też już chyba podreperowane bo wyglądają jak zaraz po wyjściu od fryzjera :) ja lubię się opalać, mogłabym leżeć na słońcu godzinami gdyby nie to że po takim czasie bym się trochę zwęgliła ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. ostatnie zdjęcie jest cudowne! <3
    i prześliczne butki :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak Kochana butki kupiłam na stylowych;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. w Poznaniu na prawo , turystykę oraz geografię . a do gorzowa na biznes zarządzania turystyką (marketing i zarządzanie) . tylko czekam na wyniki z gorzowa i wybieram :). ale nie wiem zupełnie co .

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowny outfit cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna sukienka.;]
    może wpadniesz do mnie http://rybciaxx.blogspot.com/ i zagłosujesz w ankiecie?
    ps.Sorka ,że nie jestem jako-rybciaxx-popsułam coś.;p

    OdpowiedzUsuń
  36. I buty i sukienka bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładna sukienka i swietne szpile!

    OdpowiedzUsuń
  38. Strój- jest świetnie dopasowany a co najważniejsze:) ładny:D
    Polecam się!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz na zdięciach robionych z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja lubię jak jest w sam raz. Temperatura ok. 20-25 stopni, wieje lekki wiaterek, na niebie kilka białych chmurek i słoneczko.
    Zestaw śliczny ^^ Masz fajną figurę :D .
    Fajny blog.
    Dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam i całuję - Snoopy
    http://monika-ewa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się we wszystkich twoich butach!

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. czy lubię się wylegiwać na słońcu? - najchętniej w ogóle bym z niego nie schodziła, uwielbiam lato! :D buty przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne zdjęcia i świetna stylizacja! ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! Coż za seksowna kreacja!! :))

    A co do lumpów to właśnie tak bywa - jak szukasz to nic nie ma, a jak nie masz kasy to wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Chciałaś zdjęcia z bliska butów, więc proszę :)
    http://onelovenefretari.blogspot.com/2011/07/32.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładne zdjęcia. : )
    Zapraszam do mnie : i-like-rain-x3.blogspt.com + dodałam się do obserwatorów - liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładna sukienka :-)
    Na plaży najważniejsze jest dobre towarzystwo,polecam też jakiś sport - np siatka - przyjemne z pożytecznym - i czas leci nawet nie wiesz kiedy :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. pogoda jest straszna.
    a jak tam poszukiwania w SH ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. ojj tu mnie tak dlugo nie bylo a tyle sie wydarzylo!!:) kochana mam tyle pracy w szpitalu ze masakra nocki i w ogole i potem nie mam czasu juz na blogi;( ale zaraz sie dolaczam do fanow na fb;)))slicznie wygladasz i masz piekne buciki:))))

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej, nominowałam Cię do One Lovely Blog Awards - więcej informacji na moim blogu xDD ;**

    OdpowiedzUsuń
  51. Znowu trafiłaś outfitem w mój gust, niemalże w setkę :)
    Zdecydowanie wolę czas na plaży spędzać aktywnie, spacery, siatkówka, pływanie, takie leżenie bezczynne szybko mnie nudzi i zasypiam a potem przez kilka dni wyje z bólu bo spalam sobie skórę.

    OdpowiedzUsuń
  52. pięknie wyglądasz, podkreśla twoją figurę, dodatki dobrane idealnie! po prostu łał!

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny set .:D
    Masz bardzo gęste włoski .:DD

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale śliiicznie wyglądasz! Cholerka:D
    Ja też nie lubię wylegiwać się na słońcu! Po kąpieli w zimnym morzu lub basenie- ok, ale 10 minut to max. Tak to wolę się ruszać!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. hej:) a w Szwecji nie masz możliwości kupić polskich gazet? tutaj mamy kilka polskich sklepów i gazety też mają

    OdpowiedzUsuń
  56. O, no to możesz wypróbować ten z moej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. hej i jak tam zrobiłaś sobie jakiś ''T'' jak byłaś w PL? :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkie zdjeciona piekne ale nr 4 i 6 po prostu wymiata!! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. no fakt małe szaleństwo ;) ale zlóżyłam tam z ciekawości bo pewna nie jetem co i jak . najpierw czekam na wszystkie wyniki i wybiorę ;) .

    mam co dziennie inne myśli co do kierunku i studiów .

    OdpowiedzUsuń
  60. swietna ta sukienka :)

    ja lubię sobie poleżeć na słońcu, ale dopiero po południem, kiedy już słabiej grzeje :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award na moim blogu!

    http://serafiel-nails.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo podoba mi się taki zestaw :): uwielbiam ten kolor :))
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. fajne butki:) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  64. Wyglądasz niesamowicie !! Figura, piękna buzia, śliczna fryzurka, super ubranie - ideał :))

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam pytanie co do okularów, masz wadę wzroku czy używasz ich jako dodatek? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. no niestety bylam bardzo zajęta, ale dziś będzie nowa notka :) tylko, ze pozniej bo teraz na burze się zbiera :)

    OdpowiedzUsuń
  67. hehe ;) to prawda trzeba miec łep do takiej nauki :). mi z łątwopścią wchodzi wiedza po przeczytaniu poamiętam ,ale chyba nie wybiorę tego kierunku. złożyłam tylko by sprawdzić czy w ogle bym się dostałą :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczna jesteś.
    Piękna stylizacja !
    Śliczne zdjęciaa ! Szczególnie to ostatnie =)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jak zobaczyłam ostatnie zdjęcie zdałam sobie sprawę, że wcale Cię nie lubię! Jesteś taka piękna i wyglądasz cudownie w tych okularach!:(

    OdpowiedzUsuń
  70. wyglądasz tak pogodnie i uroczo!:) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi