Instagram

czwartek, 14 lipca 2011

POWRÓT

No i jestem spowrotem w Szwecji :(
Tak mi sie nie chcialo wracac. Musze naprawde zaczac szukac jakichs ofert pracy w polsce :) Jakichs szwedzkich firm moze jak byscie cos slyszaly na ten temat to dajcie mi znac :p

Dodaje kilka fotek z promu :*
A tak pozatym wkoncu podlaczyli nam normalny internet iec bede mogla nadrabiac zaleglosci ho ho ho :D
Zastanawiam sie czy czasem nie zrobic jakiegos rozdania bo nudnik :D







                                                                            OUTFIT
                                                                     Bluzka -  Bik Bok
                                                                    Spodnie - Mango
                                                                       Pasek - SH
                                                                

I lubujcie mnie na fb TUTAJ :D :p

39 komentarzy:

  1. ślicznie, strasznie Ci pasują te włosy, świeżo i pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj popłynęłabym też ... :>

    OdpowiedzUsuń
  3. no w sumie tak :) a napisz kiedys jak znalazlas sie w Szwecji itp. :) nie wiem czy to bylo juz, jesli tak to doczytam..

    OdpowiedzUsuń
  4. nie płynęłam nigdy promem :) jakie to uczucie? jak na statku czy stabilniej? Paulina ma rację- mnie też to ciekawi, takie ciekawe jajo jestem xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dolnośląskie, 70km od Wrocławia :>

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm ja nie lubię tych powrotów...trzymam kciuki za pracę

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ale pięknie wyglądasz! Jak zwykle:D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczną masz tą bluzeczkę;) Ja robię Lustrzanką z Sony:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki masz aparat że te zdjęcia są takie śliczne??:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednak zrezygnowałaś z konkursu? Bo chyba wykasowałaś swój komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz w necie rozdań jest mnóstwo ale jak Ci się nudzi, to dawaj. Ja bym jednak poczekała na "posuchę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam, że mi się komentarz nie wgrał. Wykasuj jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja bluzeczka jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W CUKLU NASZE WYMARZONE SUKNIE ŚLUBNE:)))))) http://upartaweganka.blogspot.com/2011/07/nasze-wymarzone-suknie-slubne.html

    OdpowiedzUsuń
  15. aa :( no to szkoda.
    Czekam w takim razie na Twoje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a długo się takim promem do Szwecji płynie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świeeeetna torebka <3
    fajnie że już wróciłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ach, kocham te łóżka na promach XD

    OdpowiedzUsuń
  19. najpiekniejsze wakacje spedza sie w polsce...

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bluzka, bardzo mi się podoba!:) w ogóle ślicznie wyszłaś i masz piękne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm nie dziękuj! tylko trzymaj tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia :D
    rozdanie to dobry pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Ci bardzo:*:)
    Śliczne zdjęcia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. pieknie tam, buzka kochana !

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz :-)
    super jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny blog
    obserwuje i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocza jest ta bluzeczka;-). Wracaj do Polski w Polsce jest fajnie;-). Myślę, że mój organizm nie zniósł by podróży promem...;D

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia! ciekawe kiedy ja zatęsknię za domem, na razie podoba mi się tu gdzie jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak pięknie wyglądasz. Super zdjecia.
    Super outfit.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! Dostałaś nominację do nagrody "One Lovely Blog Awards". Więcej informacji na moim blogu: xewelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. GRATULACJE! Dostałaś nominację w One Lovly blog Awards! Więcej informacji na www.rolbiecka-dominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja to na prom się nie nadaję, choróbsko morskie by mnie dopadło.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nominowałam Cię do One Lovely Blog Awards ! Twój blog jest świetny :D
    Gratuluję ! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję! Dostałaś nominację do nagrody "One Lovely Blog Awards". Więcej informacji na moim blogu:patrycjakrezel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Już wróciłaś. To ile w Polsce gościłaś? ;)
    Piękne te zdjęcia z promu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne zdjęcia ;)
    a w tle widzę moje piękne miasto Świnoujście :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi