Instagram

sobota, 23 lipca 2011

LET IT RAIN

  Masakrejszyn normalnie z tą pogodą gdzie te lato?
Przez to nie mam ochoty na dosłownie nic... najchętniej przespała bym życie wrrr
Wogóle to się strasznie wkręciliśmy z P w serial CRIMINAL MINDS i codziennie oglądamy do późnej nocy a potem śpie do 13 :p 
Dzisiaj miałam w sumie  jechać na zakupy ale przez tą ulewe sobie odpuściłam, ale w poniedziałek już sobie na bank nie odmówie szczególnie ze względu na coraz większe przeceny ( %%%%% )  :D








                                                                      OUTFIT
                                                                Bluzka - Gina Tricot
                                                              Spodnie - D&G
                                                                   Buty - Tiamo
                                                              Torebka - Estée Lauder
                                                            Parasolka - Lacoste
                                                            Błyskotki - H&M
                                                               Zegarek - Tissot



Moje dzieciaczki :)

A tak wogóle to od jakiegoś tygodnia już chcę się Was o coś zapytać i przy każdym poście zapominam i wkońcu dzisiaj przypomniałam sobie o tym , to znowu zapomniałam o co miałam zapytać :/

63 komentarze:

  1. wspaniałe zdjęcia , pozdrawiam : **

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został nominowany w zabawie One Lovely Blog Award, szczegóły na moim blogu. Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizcaja :)
    słodkie kotki :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh. Końcówka mnie trochę rozbawiła.;)
    Śliczne kotki.^^
    U mnie na szczęście puki co ładna pogoda.:>

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam dzwony! I cieszy mnie, że są jeszcze osoby, które je noszą ;d
    piękną masz biżuterię i parasolkę <3

    pocieszę Cię - podobno sierpień ma być upalny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko wyglądasz:*:-) Śliczna biżuteria. U mnie padało przez jakieś trzy dni non stop...jestem ospała i nic mi się nie chce, jednak nie mogę pospać do 13 a tak bym chciała. Buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah ;)
    No to czekamy aż Ci się przypomni :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie:):) u nas też cały tydzień deszcz był, dzisiaj trochę słonka:)
    Ale masz super długie paznokcie:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo... słodkie zakończenie. Takie śliczne te koty :) Jeśli chodzi o pogodę to ja na nią nie narzekam u mnie jest fajna. Może nie aż tak jak bym sobie tego chciała ale ja taką lubię ponieważ nie jest gorąco a słoneczko wychodzi zza chmurek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za 'zlotymi' dodatkami, ale i Ciebie sa ładnie skomponowane i wgl ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. no to przyswajasz w dobrym guście ! jeju teraz zauważyłam te długaśne Twoje paznokcie, chciałbym oj chciałabym takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie jest zacofanie, powoli - dosłownie zaczynają pojawiać się nowe kolekcje, a jak na całe miasto spotkam jedną osobę w dzwonach to jestem w szoku :)
    na dodatek w zwykłych osiedlówkach od dwóch lat szukam ciemnych dzwonów i nic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tam chyba mówisz o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jej, naprawdę mieszkasz w Szwecji?ja bym chyba nie mogła, za zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakby byla brzydka pogoda, to bys sie nam nie mogla pochwalic ladnym parasolem, o! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.sfora.pl/Potworna-burza-nad-Baltykiem-40-tys-piorunow-a34311 prawda to:D?

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wydałam wszystkie oszczędności jakie miałam na zakupy, a wypłata dopiero za tydzień ;( ehh, połowę i tak pewnie zostawię w primarku ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne bransolety :)

    ahh ja mama taka bardzo kolorowa rozowa parasolke , ktora przywiozlam z londynu. Paradowalm z nia w najbardziej deszczowe i pochmurne dni i wszyscy sie na mnie zawsze patrzyli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz- taki outfit na bogato można by powiedzieć :)Wszystko takie estetyczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja bym wiedziała, że mam takie perełki w garażu i szafie to bym tam wszystko przetrząsnęła! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. hmm, bo to daleko na północy?;p
    a nie jest zimno?;p

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne kocurki :)) dodatki masz świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award.

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie jeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaansy! <3
    ja też tak mam, że zapominam co chciałam powiedzzieć bądź napisać :D
    ach, ta pamięć!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooooooo masz kotki :) Ja mam kotke, tyle że czarną :) Super masz buciki. I ta parasolka, od razu deszczowy spacer nabiera kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyszłaś na pierwszym zdjęciu zresztą na pozostałych też,ale to mnie ujęło! ;p
    słodkie kotki ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Marto,znowu wygladasz uroczo! ;)
    do tego swietna bizu i kociaki <3

    OdpowiedzUsuń
  29. your green umbrella is amazing!!!
    Come follow my blog hun:)

    OdpowiedzUsuń
  30. u ciebie też pada?? ehh..trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  31. Uśmiechem przeciwko brzydkiej pogodzie! :D Ale słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam jak ktoś nosi na ręku tyle bransoletek, które w dodatku są duuuuże! Wygląda to bardzo stylowo, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń

  33. Oh, you ve got such a beautifull blog.))
    Love your post.)

    Can you help me?
    I am doing a poll and I need answer only one question.

    "What are your favorite clothing firms?"

    OdpowiedzUsuń
  34. cudne bransoletki :)
    I pierwsze zdjęcie bardzo fajne, mimo okropnej pogody :D
    Też czekam już na lato, takie prawdziwe lato :(

    OdpowiedzUsuń
  35. kociaczki jak slodko spia :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana już recenzje perfum są u mnie:-)

    PS moja kotka się okociła i mam dwa małe koteczki;D

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna biżuteria :)
    zapraszam do czytania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Naszyjnik!

    + do obserwowanych

    darioszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny naszyjnik :*
    zapraszam do mnie;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny naszyjnik:*
    zapraszam do mnie.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  41. haha też tak zawsze mam że nie pamiętam o co miałam spytać.
    bo my obie jesteśmy takie zakręcone ; ) ;***

    OdpowiedzUsuń
  42. super blog zapraszam do siebie i dodoaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna torba i jakie słodkie kotki ;)

    Zapraszam do mnie , nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawa stylizacja :)
    pozdrawiam, styleendzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Łał!
    1. Masz piękną figurę :D
    2. Śliczna bransoletka!
    3. Szkoda, że nie pokazałaś lepiej butów na którymś zdjęciu ;>

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja!

    Na moim blogu pojawiła się już sonda w, której możesz wybrać modelkę, która zostanie sierpniową "month model" :)
    Więcej informacji w tej notce:
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model-your-type-cd.html
    Buziaki i zachęcam do udziału w głosowaniu, jeśli masz ochotę i czas ;**

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne zdjęcia , jakie ładne paznokietki :))

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne kotki i reszta zdj:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne zdjęcia :D Fajny parasol i biżuteria super.
    Kotki są cudowne :)
    Też tak mam czasami jak notkę piszę xD

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi