Instagram

czwartek, 7 lipca 2011

Kolacja i OUTFIT :)

No tak dzisiaj kolejna kolacja z serii tych mniej zdrowych  a co mi tam wkoncu mam urlop i wakacje moge sobie pozwolic, tyc tez nic nie tyje wiec wsumie moge jesc do bolu hihi    
 A outfit dzisiejszy jest taki na luzie, cos mi sie wstalo o 12 :/ i wsumie mialam zero czasu do wyjscia wiec hop siup i juz jechalam do centrumika :) Tak wogole spotkalam sie dzisiaj ze starymi znajomymi :) Fajnie bylo ich zobaczyc po takim czasie :) wogole teskni  mi sie juz tak strasznie za Polska tak bym chiala juz tu mieszkac ... no ale jeszcze troche musze sie przebolec :)




                                                jakos dziwnie stoje taka zgarbiona jakas heh

                                                                      OUTFIT
                                                    ORANGE top - Gina Tricot
                                                        BLUE TOP - BIK BOK
                                                              Spodnie - Diesel
                                                              Buciczki - Converse

51 komentarzy:

  1. Bardzo ładny strój :)
    Też byłam dziś na pizzie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi sie białe corversy ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :))inaczej ;)

    oj ja jutro na pizze lecę ;D a jak :D trzeba ;)) można , są wakację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Marta !!! W koońcu wróciłam i mam siłę aby coś naskrobać :) świetnie wyglądasz faktycznie przy takiej figurze nie musisz się martwić o kalorie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten outfit! taki kolorowy i żywy! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha uwielbiam pizzę !! :>
    Fajnie połączyłaś kolory :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny strój, akurat wersja sportowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie, to chyba te włosy tak Ci dodały uroku!

    OdpowiedzUsuń
  9. niebieska bluzka jest wspaniała !

    OdpowiedzUsuń
  10. no no, same zdrowe jedzonko ;d
    ja w sumie nie lepsza, 2,3 razy w tygodniu kebab ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, fajne te bluzki :)) a ta pizza tak dobrze wygląda:) ale nie tak dobrze jak Ty ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się twój outfit! boski jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam, jaka pizza, musi byc pyszna ;D fajny stroj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluzka ;)

    wakacje są to trzeba się najeść ;D

    Zapraszam do mnie , nowa notka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie zapraszamy na naszego bloga, na którym realizowany jest projekt "Moda z Jastrzębskich ulic". Już wczoraj pojawiły się zdjęcia pierwszej bohaterki! Oceniajcie stylizacje i efekty naszej pracy w komentarzach.

    http://ulicami-jastrzebia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pysznie wygląda, mmm!:D
    I tak świetnie wyglądasz, oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pizza mmmmmm......
    łady Outfit
    zapraszam do mnie , nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mm... pizza! <3

    * świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog ! stylizacja rewelacja ;3 widziałam dziś conversy w sh . były 2 rozmiary za duże i zjechana podeszfa ; / ale fakt że były :D Zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  20. mega! :) bardzo mi sie podoba, a do tego Ty taka pozytywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. tak . jak też nie kupiłabym butów z sh . brzydziłabym się ; D

    OdpowiedzUsuń
  22. tzn prądu nie ma na zewnątrz;p w domach jest;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Kochana za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie koty już się budzą ;DD

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez musze isc, bo jutro musze rano wstac i przygotowywac wszystko na imprezę rodzinną, ale pewnie posiedze jeszcze z godzinkę, jak nie więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. dzieki ;D ona jest neonowa tyle, ze zdjecia robilam w specjalnej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. proszę mi już tyle nie słodzić, bo mi niezręcznie :):* a ja Tobie zazdroszczę, ze mozesz nosic taka krótką fryzurkę i jest Ci w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. odrosną, a poza tym slicznie Ci w nich :) Dobranoc muaaah :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękujemy bardzo za komentarz, pozdrawiamy i zapraszamy ponownie :)
    + dodajemy do obserwowanych

    P.S. Pizza wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie jak zawsze !.
    yummy !.

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz 23 lata, ale wyglądasz młodziutko :)


    zapraszam, http://natalasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ładna ta niebieska bluzka.

    dzięki za komentarz, wiesz w sumie to sukienka, nie spódnica ;)

    katevscherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale narobiłaś mi ochoty na pizzę :) Bardzo podoba mi się tył bluzki :)

    stylemint.blogspot.com-zapraszam, chętnie poznam twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fatastyczne zdjecie z ta pizza;)))))) ech dobrze masz,ja niestety tyje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. genialny set głodomorze:):):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej ♥ Masz cuudownego bloga <3 Piszesz bardzo ciekawie i z pomysłem. Talent masz chyba wrodzony w krwi :) Było by mi bardzo miło gdyby tak blogerka jak ty odwiedziła mój blog i dodała się do obserwatorów .. Oczywiście ja także bym komentowała twój blog , bo mi się bardzo podoba! Jestem pod MeGa wrażeniem ! Była bym wdzięczna gdybyś informowała mnie o swoich nowych notkach. A po co ? - Aby je komentować! Będę tu stałym gościem <333 . Więc serdecznie zapraszam do mnie :

    http://asia-przybycien.blogspot.com/

    Założyłam swojego bloga miesiąc temu i mam nie wielu obserwatorów . Dlatego zachęcam ! .
    Z góry baardzo dziękuję ;*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. narobiłaś mi ochoty na pizze ;P

    outfit super :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. czekam na nowego posta kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie ma to jak dobra pizza;-). Outfit fajny, bardzo podoba mi się połączenie tych dwóch topów;-) Buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się pierwsze zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiocha z pizza :D

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi