Instagram

środa, 6 lipca 2011

KFC

Siemanderko :*
 Dzisiaj chcialam sie was zapytac o fastfoody :p
Ja Wam powiem tak :( od zawsze kochalam MC Donalduśka moglam jesc i jesc mimo to ze to niezbyt zdrowe :p jak zaczelam prace w klinice stomatologicznej i pracowalam od rana do wieczra to jadalam tam praktycznie codziennie az mi zbrzydlo  hehe teraz sie przezucilam na KFC ale nie jem za czesto bo w szwecji nie ma :( nie wiem czemu <zalamka>  Wiec jak przyjezdzam do Polski to pierwsze co ide do KFC :p
A Wy lubicie jadac syf ?? hihihi 
A i zeby nie bylo to na codzien staram sie odrzywiac zdrowo ale raz na jakis czas nie zaszkodzi chyba nie?? :p



A I MOZECIE MNIE JUZ POLAJKOWAC NA FEJSICZKU TUTAJ!!! :*

35 komentarzy:

  1. za mc nie przepadam, ale u mnie w mieście jest jedynie to, więc ewentualnie, ale KFC nie pogardzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tak samo :D:D przeważnie jak wychodzimy gdzieś to pierwsze co to albo pizza albo jakieś inne syfy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) uwielbiam:) Ja mogę jeść i nic nie tyję;) więc jem jak tylko mam okazje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham kfc najjbardziej na swiecie sszczegolnie zingera z fryytkami i kola;) i kraszersa pinakolade tez kocham. a jezeli chodzi o maka to standardowo czisa i szejka waniliowego:D mmmmmmm!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę niestety jadać fast food'ów, ale swego czasu lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z moją przyjaciółką uwielbiamy KFC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sorki ale moja kumpela pracuje tu w UK w KFC i nie zjem tam na pewno z mc syfa lubię lody i kawę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz mam ochotę na kubełek ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie lubię KFC, a w MC bywam bardzo sporadycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie luuubię :P. Jedyne co to frytki! Lody, kawa ewentualnie. Czy coś :P.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam nie lubie KFC. jak dla mnie jedzenie jest za ostre. za to McDonald <3 mmm ;D
    a najlepsze jest McCafe <3 najlepsza kawa pod sloneczkiem! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam 'śmieciowe jedzenie', chociaż wiem że nie zdrowe :) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie fast foodom mówimy nie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. to jest tak- pyszne jest, jak zobaczyłam to foto to mi ślina poleciała, ale nie mogę tego jeść bo mi pryszcze po tym wyskakują :/ fuj.
    Głupio,że zawsze prawie to co super smakuje jest niezdrowe ( chociaż domowe jedzenie pyszne jak babcia zrobi to taki rarytas:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam lubię fastfoody.:]
    KFC... Hmm... MC lepszy.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś chodziłam do Mc ale po pewnym wyjeździe gdzie jedliśmy tylko w Mc żeby było taniej miałam bóle żołądka ;/ i teraz już tam nie chodzę. A KFC niestety nie ma u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię! Od czasu do czasu, jednak mój wrażliwy żołądek bardzo się potem buntuję :(

    Aaa! I wole Mc :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja uwielbiam, ale bardzo bardzo rzadko sobie pozwalam na takie szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A u mnie nie ma KFC, ale za miesiąc będzie <3
    Na razie uwielbiam McDonalda, ale chodzę tam sporadycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. od czasu do czasu nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja lubie to i to, od czasu do czasu nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uuwielbiam <3
    nom uznajmy że nie zaszkodzi .. raz na jakiś czas ... albo częściej . ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Można sobie pozwolić :)
    Zwłaszcza, że ja również uwielbiam kfc :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię kfc ! ;) Raz na jakiś czas .

    OdpowiedzUsuń
  25. Z taką figurą możesz sobie pozwolić na fast foody :) Gdybym ja jadła takie rzeczy codziennie czy prawie codziennie to bym wyglądała jak beczka :D:D

    OdpowiedzUsuń
  26. haha a czemu taka buźka :( ? :D nie bądz smutna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedyś,a mianowicie w czasach liceum przez dwa lata jadłam praktycznie codziennie w macu i to zazwyczaj frytki, kurczakburgera i do tego nuggetsy. jak sobie o tym myśle to jestem ciekawa jak to wszystko się we mnie mieściło!
    a niedawno gdzieś usłyszałam,że do kurczaków w kfc,a właściwie do panierki dodają plastik - nie wiem ile w tym prawdy:p

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. hahaha, każdy lubi fast foody! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie ma to jak pyszna chwila przyjemności <3!!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja uwielbiam i wlasnie dzis bylam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. do kfc chodzę tylko z przyjaciółką ;) a tak to staram się nie jeść tam ;) ale oczywiście przyznaje, że lubię :)
    Współczuje, że u Ciebie w Szwecji nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. aż zrobiłam się głodna jak popatrzyłam na te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kurczę, ale mnie ochota naszła na Zingera z fryteczkaami, yamii <33
    oczywiście u mnie zwycięża KFC :*:*:*
    crushers pinacolada i truskawka najlepsze !!!
    pozdro dla wszystkich `odchudzających` dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi