Instagram

poniedziałek, 4 lipca 2011

Helloooo :*
Kobitki moje kochane dziekuje wam wszytskim za wspaniale porady co do moich wlosow dzisiaj bylam w aptece kupilam wax i inne fanty i od jutra dzialam :)
w ogole net mi sie poddal na chacie i nie mam jak poodwiedzac wasze blogi kozystam chwilke od sasiada tylko zeby dodac wam posta ale jutro bede juz spowrotem w centrumie i bedzie net a jak bedzie net to beda komenty :)
Jak wam minal dzien?? Ja jestem padnieta wstalam dzisiaj chwilke po 5 rano :/
Pat mi pstryknal mi kilka fociszek ;) 
Do juterkaaaa muaaaaah :*

 




Na tym ost zdjeciu najbardziej widaac moje popalone wlosy normalnie siano :(
                                                                            outfit
                                                                  spodnie - ZARA
                                                                bluzeczki - H&M
                                                                       buty -  prezent od ukochanego :)
                                                                  torebka - no name

43 komentarze:

  1. napewno kupione przez ciebie preparaty pomogą :)
    trzymam więc kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit i zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za kurację:*! Nie wiem czy to Ciebie pocieszy, ale świetnie wyglądasz:-)! Bardzo podobasz mi się w tym stroju. jest taki w moim stylu, dwa kolory w tym czarny to już dla mnie bomba:D No i widzę, że butki się spisują. Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  4. nice :)

    będę zaglądać, pozdrawiam AL

    alice-wake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nice :)

    będę zaglądać, pozdrawiam AL

    alice-wake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widać tych popalonych włosów, śliczne są właśnie. zarówno jak i cięcie, jak i kolor *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądasz :) podoba mi się ten strój bardzo!!
    WAX Ci pomoże!! na bank.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki - wax powinien pomóc :) kupiłaś do jasnych czy do ciemnych? po nałożeniu zawiń w folię i ręcznik, trzymaj co najmniej 30 min. możesz też ogrzewać strumieniem z suszarki :)

    btw. obejrzałam dokładnie zdjęcia - nie jest tak źle :) struktura włosa przy rozjaśnianiu zawsze się zmienia. ale wyglądasz bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. spróbuj szampon jajeczny np z Joanny albo nakładaj żółtko jako maskę na włosy 1-2 razy tyg działa na prawdę dobrze też by im zrobiła nafta kosmetyczna do kupienia w drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny outfit ♥
    Buty są mega boskie
    Mi dzień minął nudno bo chora jestem :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie . Świetny sweterek . O włosy się nie martw! będzie ok , tylko o nie zadbaj ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie, ładnie :) Twój kochany ma gust - buty cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie zestawy!:))) noo wracaj do nas!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz świetne butyy < 3333333

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie, śliczna narzutka i buty :>
    Ja teraz też używam waxa, ale podratowałam się kuracją z naftą kosmetyczną - naprawdę daje efekty, tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy to co mi - czyli zostawić na noc, bo podrażnia skórę :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje wlosy nie wygladaja zle :), ale wie jak to jest kiedy Ty sama wiesz ze cos nie wyglada tak jak chcialas.

    p.s. zapraszam Cie do zabawy na moim blogu chodzi o udzielenie odpowiedzi. :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ masz śliczny sweterek! Faktycznie widać, że włoski popalone, ale wierzę, że będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam te butyyyy :DDD

    ja wstałam o 4.40 , ech praca .

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia jak zwykle cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny zestaw, bardzo Ci pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za komentarz i przepraszam, że dopiero teraz odpisuje:)
    Śliczny zestaw, a szczególnie buty... cuuudne:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny OUTFIT ładne masz te włosy
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zrób recenzję tych preparatów po wypróbowaniu :)
    a set boski .!:*

    OdpowiedzUsuń
  24. no ale patrz oni dadzą nam tysiąc i za 500 coś chcą nam kupić żeby była niby pamiatka grzebie po allegro może mi coś wpadnie w oko;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie popalone :( ratuj sie odzywkami w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje włosy nie wyglądają tak źle :)
    A outfit bardzo mi się podoba :) Fajne połączenie: buty, torebka i bluzka w takim delikatnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale Ci fajnie ze nie mieszkasz w Polsce! :-) chciałabym mieszkać za granicą..

    OdpowiedzUsuń
  28. Co mnie zawsze zachwyca to buciki Twoje - zawsze boskie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super buty! Twój ukochany ma gust! ;D

    A o włosy się nie martw! Kiedyś na pewno się zregenerują i będą idealne, lepsze niż od fryzjera! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne te szpilki ;) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za komentarz i odwiedziny na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. przeglądam Twoje foty, i myśle kogo Ty mi przypominasz? no kogo? I nagle MAM!!!! Kate z Lostów!!!! Wyglądasz pięknie, świeżo i strasznie młodo.
    buuuziaki kochanie

    OdpowiedzUsuń
  32. sliczne buciki i sweterk <3 love it! ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. cuuuuuuuuuuuuudne buty !!
    właśnie takich szukam <3

    OdpowiedzUsuń
  34. widzę ze Twoj ukochany tak samo Cię rozpieszcza :D Ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Slicznie wygladasz..kocham takie sweterki

    OdpowiedzUsuń
  36. Ukochany ma gest..i gust;>

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty i torebka , uwielbiam
    Zapraszam do mnie i liczę na rewanż :)
    http://stylefashion-annia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi