Instagram

wtorek, 5 lipca 2011

Fonoholizm

Witam ;*
Slyszalyscie o akcji fonoholizm? Ja ost jezdzac po polskich ulicach cos tam z glupa sluchalam w radiu :)
Ale naszczescie nie bardzo mnei to dotyczy nie teraz kiedys bylam straszliwie uzalezniona od telefonu wszedzie go nosilam zawsze wlaczony i non stop smsy :) Teraz kozystam tylko czasemjak gdzies musze zadzwonic czy ktos zdzwoni do mnie nie ogarniam tez fejsa ani innych portali z telefonu wiec chyba wszystko jest wpozadku ;) a tak wogole to ostatnio i tak coraz czesciej zapominam go brac ze soba, fakt faktem dzisiaj po niego wracalam do domu ale to dlatego ze wole nie jezdzic samochodem bez telefonu nigdy nie wiadomo co sie moze przytrafic :)
A jak tam z tym u was?? jak wazny jest dla was telefon kom?? :)

    Moja Nokiuśka :)

44 komentarze:

  1. świetny masz kom. .. Ja mój rok temu zostawiłam na przystanku , hah i teraz mam coś starego xd

    A tak , to nie mam jakiegos problemu , nie zawsze go potrzebuję nawet ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam młodsza, brak telefonu dla mnie to jak brak ręki
    teraz mogło by go dla mnie nawet nie być ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm ja po prostu lubie go miec przy sobie. czuje sie jakos bezpieczniej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O , dziękuję . :] Tak , tak , czytałam .. ;/
    Dla mnie , mój telefon jest meega ważny , m.in. dlatego , że często słucham muzyki . <33

    OdpowiedzUsuń
  5. ja moją komórkę biorę zawsze jak gdzieś wychodzę, ale u domu i ogólnie nie często używam :)
    piękny ten tel :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez rzadko uzywam, tylko jak dzwonie czy ktos dzwoni, prawie juz nie wysylam smssow bo nie chce mi sie klikac na klawiaturze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie telefon jest zbędny tylko mi dzwonią i dupe zawracają jak chce mieć spokój. Ostatnio nie miałam go przez miesiąc i było mi dobrze :D
    Robisz tatoo w Polsce czy w Szwecji? I opowiedz mi o tym kwiatku trochę i jego historię? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie tez telefon moglby nie istniec gdyby nie fakt ze pozwala mi utrzymywac kontakt z moim łukaszenkiem. ale masz racje, ze jezdzac autem warto go miec przy sobie bo rozne rzeczy moga sie przydazyc. a moze nie lubie swojego telefonu bo sie ciagle zawiesza jest beznadziejny i ma mega biedne menu? mejbi;D

    OdpowiedzUsuń
  9. a no tak ,to juz przesada.. takie wirtualne zycie.
    i lansiarstwo nie wiadomo po co ;] nie rozumie takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak miałam pierwszy telefon, to też miałam fioła na jego punkcie, chociaż nie był bardzo nowoczesny...

    Teraz kiedy mam LG BL20, to po pół roku już on mi się nudzi, a będę miała go jeszcze 1,5 roku... ;(
    Wnerwia mnie panel sterowania, który w tym telefonie jest dotykowy... Chociaż ostatnio z nim spałam i spadł mi na podłogę! To było wczoraj rano, a złożyłam go dopiero dzisiaj, bo przyszedł jakiś SMS!! ;D


    A zgodzę się też z Laurą... Do mnie tylko dzwonią koleżanki o lekcje... ;-(

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż, ja bez tele nigdzie się nie ruszam <3
    dodajemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. eh niom tak jest świat stanął na głowie...hmm tel jest ważny ale nie najważniejszy na szczęście;)

    OdpowiedzUsuń
  13. w sumie tel to dobry wynalazek, ulatwia zycie ale nie powinien panowac nad zyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A taak samo miałam jak Ty, ale teraz to tylko w wyjątkowych sytuacjach, no i sprawdzam godzinkę, bo rzadko na codzień noszę zegarek na ręku.

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie na pewno można by było stwierdzić fonoholizm ;D chociaż ostatnio z tym walczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja + kom nic wielkiego czasami go używam jak każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja walczę z fonoholizmem ;]
    ale nie jest ze mną jeszcze tak źle ..

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam na myśli że nie jest tak źle z moim fonoholizmem .. hahaha

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna i taka troszkę złotawa. Ja zdecydowanie jestem uzależniona od telefony i od neta. Od telefonu to z tego względu, że ukochany teraz jest 200 km away:/

    OdpowiedzUsuń
  20. oj ważny w nim wszystko co najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj! Może pomogłabyś mi i zaproponowała dodatki do ciemno niebieskiej sukienki na wesele?

    OdpowiedzUsuń
  22. masz fajnie. tez bym chciała mieszkać za granicą ;3
    fajny tel. ja swojego prawie wgl. nie używam. nie maiłam tel. przez rok i teraz jakoś trudno jest mi sie do niego przyzwyczaić XDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja moją noszę wszędzie ! SMS-y ,muzyka , gry ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śWietna Nokia <3
    ja niestety muszę mieć telefon pod ręką , ze względu na chłopaka który ciagle pisze ;p ale tak to mogło by go nie być :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wykorzystuję do słuchania muzyki, czasem zadzwonię i napisze jednego smsa ;) Nie jestem uzależniona ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Telefon służy do dzwonienia i odbierania połączeń, nie przepadam za pisaniem smsów (z lenistwa? :P), jednak czasem służy mi również za aparat i o ile nie korzystam z niego 24h/dobę dziwnie się czuję gdy nie mam go przy sobie - nigdy nie wiadomo czy będzie potrzebny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie bardzo ważny. Zawsze muszę mieć go przy sobie nawet jak idę na chwile np. d sklepu xD.

    OdpowiedzUsuń
  28. strasznie podoba mi się ta Twoja nokia! :*
    jak dla mnie to zalezy kiedy. ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. moja kochana nokia ! :)

    hmm ja bez telefonu troche jak bez reki. nie zawsze ale wychodzac na miasto jednka nie wyobrazam sobie nie miec telefonu. nigdy nie wiadomo kiedy bedzie mi potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny telefon
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja lubię mieć tel przy sobie, ale nie jestem uzależniona, mogę bez niego żyć:)
    Świetny Twój telefon! Jaki to model?:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem niestety uzalezniona od telefonu :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie jestem od telefonu uzależniona. Często wychodzę bez. Ale jestem gadżeciarą i lubię mieć "coś dobrego". Właśnie kombinuję co by tu zrobić, by stać się posiadaczką Iphonea. :) Teraz mam telefon, który kompletnie nie odpowiada moim wymaganiom, bo innej możliwości nie miałam, gdy wymieniałam stary aparat. Myślę, że po urlopie zaszaleję i wydam trochę kasy w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pytałaś jakim aparatem robię zdjęcia. Canonem Eos 550D.

    OdpowiedzUsuń
  35. ja mam 2 telefony , ale jeden służy do pisania sms-ów ( czyli używam go non stop ) , a drugi do słuchania muzyki ( też używam non stop ) <3

    OdpowiedzUsuń
  36. zapraszam do mnie na sniadanie :D staram sie takie ejsc bardzo czesto ;))

    a dla mnie telefon jest wazny xD mam dwa i to zawsze mam oba przy sobie :D nie lubie zostawiac ich w domu, ale to dlateg ze mam sporo obowiazkow, sporo kontaktow i czesto wlasnie dzownia do mnie keidy teleofn jest w innym pokoju a ja nie lsysze ;o wiec amsakra ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. zdecydowanie jestem uzależniona, kiedy nie wezmę ze sobą komórki, gdy wychodzę.. czuję się taka lasta troszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  38. mój telefon ma chyba sto lat, brakuje mu klawisza, a bateria pada po 12 godzinach :) Ale da się wytrzymac, mam go zawsze ze sobą, bo mogą się zdarzyc różne awaryjne sytuacje.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też mam zawsze przy sobie telefon i nie wyobrażam sobie życia bez niego.<3

    OdpowiedzUsuń
  40. + zapraszam do siebie:http://midnight-monster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny telefon. =)
    Ja zmieniam telefon co pół roku...;p
    Nie wyobrażam sobie życia bez telefonu,bez sms'ów !

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi