Instagram

niedziela, 3 lipca 2011

Depresja i załamka :(

Dzisiaj kochane mam taka depresje ze szkoda gadac wczoraj umylam wlosy pierwszy raz po wyjsciu od fryzjera i sie okazalo ze sa tak spalone ze poprostu az mi sie plakac chce!! Fryzjerka ponakladala mi odrzywek i nic nei bylo widac a w domu sie zalamalam poprostu nie wiem co robic wychodzi na to ze musze znowu je sciac i wygladac jak debil:( nalozylam w nocy maske i trzymam d tej pory zaraz ide zmyc ale nic to nie da!! moze wy macie jakies sposoby albo mozecie polecic jakies super produkty ktore czynia cuda?? POMOCY!!!!
IDE NA 17 DO KOSCIOLA MODLIC SIE W INTENCJI MOICH WLOSOW :(

 Zdjecia robione byly 2 dni temu, stroj juz znacie :) haha wogole to pozniej zrobie zdjecia walizek ktore ze soba wzielam do polski i ja neiwiem jak ja sie pakowalam ze nabralam tyle rzeczy ale jakos nic do siebie nie pasuje :/




                                                                        OUTFIT
                                                                  TOP - Gina Tricot
                                                             Spodnie - H&M
                                                                  Buty - Vagabond

57 komentarzy:

  1. a probowalas maski Henna Treatment WAX (zagraniczny)?

    niestety mam za soba podobne horrory wlosowe, obecnie jestem na etapie zapuszczania naturalnych bo mam juz dosc niepowodzen i skutkow zwiazanych z farbowaniem

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja miałam taki problem jak rok temu rozjaśniłam to stosowałam domowe sposoby . np. olej roslinny albo oliwe z oliwek przed umyciem wcierałam we włosy i trzymałam przez parę godzin niekeidy cały dzien jak nigdzie nie wychodzilam . i zmywalam i myłam normalnie głowę. wiele osob co znam tez tak robi i chwali sobie , ja również .moje włosy doszly do siebie i są juz po paru farbowaniach i nie mam skazy jak wtedy . raz na jakis czas stosuję kawę przed umyciem . zaparzam ją ziarenka odsączam czekam az ostygnie i ziarenka kawy wcieram w mokre włósy cos w stylu peelingu . po ok 5-10 min myję głowę dokladnie . kawa regeneruje pobudza nerwy skóry itp :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. też mozesz zobaczyc na odżywki z ziaji polecam :) ja używam 3 i moje wlosy po 1 zastosowaniu jednej odżywki poprawily się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. B. ładnie wyglądasz :)

    http://paticee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba na popalone końcówki polecam jedwab. tylko nie nakładaj na całe włosy bo będą dawać efekt przetłuszczenia. Produkty do suchych i zniszczonych włosów loreala są dobre więc spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę , nie mam pojęcia co pomaga w takich sprawach! ale nie przejmuj się , będzie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ratuj się WAXem. jeśli chcesz oziębić te blond pasemka - kup do włosów blond. jeśli podoba Ci się ten słoneczny efekt (bardzo ładny) - wybierz ten do ciemnych :) nakładaj go co 4 dni na 30 minut. będzie dobrze :) serio serio :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo ja również chcę rpawdziwe lato, a nie takie pluchy, kluchy i w ogóle do dupy ;x...
    śliczny strój podobają mi się spodnie mega są <3 ;)) aaaa to co się stało z włosami? :**

    OdpowiedzUsuń
  9. NIe znam isę na tym.. ; /
    ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat w tej sprawie mogę Ci pomóc, trochę się na tym znam:)
    A ja mam bardzo długie włosy i codziennie dbam o to aby ładnie wyglądały. Na spalone włoski dobrze robi domowa maseczka z żółtka jajka(lub z dwóch zależy od długości pasm)2 łyżek oliwy z oliwek,soku z cytryny(w twoim przypadku większa ilość)a jak masz to jeszcze parę kropel olejku rycynowego. To wszystko dokładnie wymieszać położyć na wilgotne pasma odczekać ok 25 minut, spłukać i umyć włosy szamponem delikatnym(żeby nie podrażnił skóry)
    Mam nadzieję,że pomoże;*
    Jak chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na temat pielęgnacji to zapraszam na naszego bloga:)...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj
    Dziękuję za komentarz na moim blogu.
    Jak narazie chyba nigdzie mnie nie usłyszysz :) Aktualnie raczej nie będę zamieszczać moich "wyć",ha ha.
    __
    Przyjemny blog. A zdjęcia? Mega! Bomba itd. :) Te z poprzedniego posta są śliczne. Jesteś przepiękną kobietą ! Aż mi głupio mówić na "Ty". Ale chyba takimi zasadami rządzi się internet ;)

    Pozdrawiam
    Marta
    www.martatabakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor bluzeczki i na pocieszenie powiem że ja z moimi wlosami tez coś muszę zrobić.. ale chyba pozostaje mi je ściąć parę cm :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje ;3
    Niestety ni nie pomogę. Ale trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam Ci dokaładnie to samo co blueeyedgirl i Paulina- WAX i będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety od rozjaśniacza + prostownicy strasznie zniszczyłam sobie włosy i jedyne co działa w moim wypadku to podcinanie ich.
    Ale może tak jak już tu piszą dziewczyny spróbuj maski WAX :)
    Będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. a próbowałaś naftę kosmetyczną?? maseczka z naftą i żółtkiem jest dobra polecam :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też Kochana polecam Ci Waxa tak jak Koleżanki powyżej ;* Pomoże i będzie dobrze uśmiechnij się :* Kup sobie jeszcze jakies suplementy na włosy to tez moze pomoze.
    Pamietam jak zrobilam sie na blond u fryzjera wszystko bylo pieknie, umyłam włosy a tu spalone siano wrrr :[ juz nigdy nie zrobię sobie tak jasnych włosów. Ale odbudowałam je własnie Waxem :);*

    OdpowiedzUsuń
  18. buty nieziemskie :)

    mi pomogła maseczka z avonu - naturals z olejku migdałowego i avocado.
    Przetłuściłam maksymalnie włosy (kilka dni do tyg), a potem nałożyłam jej dużą ilość na całą noc.. Rano włosy były jak nowe :)
    nawet ludzie zauważali, że mam jakieś "lepsze" włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. łądnie, fajne buty ;D
    i podoba mi sie Twoj nagłowek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. top pasuje do koloru twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny kolor bluzki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko da się ratować. ja po dredach długo ratowałam swoje włosy:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Strój jest bardzo ładny :)
    Ja ci polecam balsam do włosów i serum z żółtka i mleka z apteczki babuni , bardzo dobre jest i nie drogie , balsam ok 5 zł a serum ok 6 .
    Ja go używam bo też miałam popalone włosy od rozjaśniacza :) Nakładaj na mokre włosy :)

    I nie używaj suszarki tylko niech włosy same ci schną .

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki za te włoski, najgorzej jak coś spieprzą w 5 min. , a Ty odbudową martwisz się miesiącami, mam nadzieję, że Ci pomoże od razu :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnemu we wszystkim ładnie więc nie przejmowałbym się włosami :)

    Pozdrawiam,
    radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny top,fason i kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny OUTFIT
    a jak mam to zrobić , to zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  28. jedyne fajne odżywki to może z Ziaji ;) Ślicznie wyglądasz! Mam nadzieję,ze nie będziesz musiała ścinać włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, nie wiem co Ci poradzić.. współczuję! Ale dasz radę Kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  30. to ty nie mieszkasz w polsce ?. XDD\

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie Ci w tych włoskach.
    na dzień używaj lekkich mgiełek glisskur ja używam i same plusy wieczorem mozesz robic maski wypróbuj z wax :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie moge niestety Ci nic poradzic, bo nie orientuje sie kompletnie ;(.. bardzo mi sie outfit podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. dziewczyny już pisały, polecam też maski domowe z żółtek i takie różne eksperymenty, a w końcówki po umyciu wcieraj jedwab :)

    OdpowiedzUsuń
  34. oo przydałaby mi się teraz taka koleżanka jak Ty, która uważa, że życie dopiero zaczyna się w nocy :D ja też tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. no dokładnie ;D nocą tak spokojnie można zająć się czymś przyjemnym i nikt nie woła ciągle zrób to, idź tam itp :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Olej rycynowy (kilka złotych w aptece) nałożyć dużooo na całe włosy na noc i rano umyć - moim włosom pomaga. Ewentualnie zamiennie stosuję serum do włosów avonu lub jedwab. A najlepsza odżywka do włosów to Dove intense repair ta nowa - w życiu nie miałam lepszej i każdy komu polecam to potwierdza, spróbuj :) i głowa do góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. A jak samopoczucie jesli chodzi o Twoje włosy? Skorzystałaś juz z jakiś porad ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. czemu zaczęłaś podpisywac zdjęcia?
    Ja znam jeden, skuteczny sposób. Będę pisała o nim jutro więc jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam jutro na mojego bloga - pysiam122 :))

    OdpowiedzUsuń
  39. no to życzę powodzenia :) będzie dobrze, a poza tym włosy szybko odrastają :))

    OdpowiedzUsuń
  40. no wlasnie ja pamiętam, jak mi fryzjerka spaliła włosy to po dwoch miesiacach je skróciłam bo fajnie odrastały i wtedy był dobry moment :)
    ja dalej allegro i słucham sobie muzyczki po cichu a Ty co robisz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gaga w video do "The edge of glory" pokazała siebie bardziej ze swojej naturalności i do we mnie trafiło - z oczami na wierzchu oglądałam ten teledysk dalej nie wierząc, że tam się nie dzieje dalej nic sprośnego ani obrażającego czyjeś imię. :)
    Pozdrawiam!

    Patrycja,
    www.window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. haha a to dobre bo ja sie wlasnie zastanawiam nad jedna pomaranczową :D są tylko 3 sztuki na calym allegro i chyba sobie ją wezmę słodka jest :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Raz po raz zdecydowanie przyda się w jej karierze taka "odskocznia", a zresztą to było chyba coś w stylu sprawdzenia jej kariery pod względem zrezygnowania na moment z wulgarności, która jest na co dzień tematem przewodnim w jej muzyce.

    OdpowiedzUsuń
  44. ja wlasnie chcę tą małą i jedna mi się jeszcze duza brązowa z H&M podoba, czyli 2 torebki trzeba znowu kupić, ja nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  45. a tak zmieniając temat hehe, nie wiesz może jak mam sobie ustawić poprawny czas na blogu ?:)

    OdpowiedzUsuń
  46. OK dziekuje za dobre chęci !! ;D i wspolczuję DZISIEJSZEGO już poranka :) Dobranoc śliczna papa :);*

    OdpowiedzUsuń
  47. OO.. współczucia nie martw się będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  48. żaden produkt nie "naprawi" już włosów raczej. Może tylko podreperować lub zamaskować. Zostaje tylko ścięcie...

    OdpowiedzUsuń
  49. Mój blog twojemu w niczym nie równa, ale jak będziesz miała chwilę to wpadnij ;)
    http://serafiel-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Fryzjerzy niestety są cwani, naładują odżywek i włoski wygladaja fajnie, a potem czasami jest zaskoczenie :/
    Podoba mi sie ta bluzeczka ze zdjecia ;)
    Zapraszam na nową notkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny strój. ; )
    A z włosami sama nie wiem. Nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja. ; /
    Będzie dobrze.! ; )

    OdpowiedzUsuń
  52. po wizycie u fryzjera włosy zawsze ładnie wyglądają a kiedy umyjesz je w domu to już w ogóle katastrofa czasem.

    OdpowiedzUsuń
  53. oj biedna!a wygladaja slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Och Kochana tak mi przykro z powodu włosków! Nie wiem co mam Tobie poradzić. Jedyne co mi przychodzi do głowy to odżywianie u fryzjera, ale dobrego. Głowa do góry;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Taki stan nazywa sie chandrą, a nie depresją.
    Alice podała Ci świetny sposób na poprawę kondycji włosów. (Stara jestem i troche już wiem na ten temat).

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi