Instagram

środa, 20 lipca 2011

Czeeeeść Wam wszystkim :*

Tak mnie spropsowałyście ostatnio że aż brak mi słów, jesteście najukochańsze :***
Zmotywowało mnie to do dalszych działań, i wypuściłam się dalej w teren z aparatem :D Moim zdaniem  Pat się nawet już wyrobił z fotografowaniem i mam ręce i nogi, może coś z niego jeszcze będzie :p







                                                                          OUTFIT
                                                               Sukienka - Cubus
                                                                      Buty - Belle shoes Stockholm
                                                                Zegarek - Tissot
                                                                Okulary - Henri Lloyd

A kurde i bym zapomniała podziękować dziewuszkom za kolejne nominacje do  One Lovely Blog Award Łącznie dostałąm ich 13 i jestem w niebo wzięta, poprostu nie dowierzam ze tyle wspaniałych osóbek lubi mojego bloguśka <dumna> :D

http://serafiel-nails.blogspot.com/
http://www.imperfectum.blogspot.com/
http://the-ugly-butterfly.blogspot.com/

Muaaaaah ahh ahhh :*

80 komentarzy:

  1. ahh.. zawsze masz takie świetne buty we wszystkich stylizacjach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna i masz wspaniały styl ;) Cudowny outfit ;) gratuluję nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale buty mega ! i outfit :D
    zaprasam do mnie, bedzie mi miło jakw padniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, zapomniałam, że też byłam nominowana. :) Przy kolejnym poście nadrobię zaległości. Brawo dla fotografa. Mój nie jest taki "zmyślny" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta sukienka i super w niej wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. statyw nie drogi a przydatny:)
    Piękna sukienka:) heheheh koronka

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak zwykle pięknie!:D Kurcze. Pasuje do Ciebie ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładną sukienkę, wyglądasz w niej mega zgrabnie! Zdjęcia są coraz lepsze. Mój fotograf został w Poznaniu, ale znalazłam kogoś w zastępstwie. Przez bloga zastanawiam się nad kupnem jakiegoś dobrego sprzętu, póki co to się rozglądam. Powiedz mi jeszcze jakiej firmy masz pomalowane paznokcie u nóg? Bo widzę jakiś niebieski, a też chcę sobie kupić, tylko w takim ładnym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowna sukienka,a szpilki mmmmm :))

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz!
    zapraszam do siebie :)
    o.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładnie ci w okularkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. coraz ładniej u Ciebie! :)
    a buty i sukienka są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka śliczna jest :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz;) Jesteś bardzo szczupła pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka,a buty-boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetną masz sukienke ;] i do tego te piękne szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. odkąd pierwszy raz weszłam na Twojego bloga wiedziałam że nigdy mnie nie znudzi ;d sukienka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka ;). Ładnie Ci w niej ^^.

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka śliczna po prostu ;*
    Chyba Ci ją ukradnę ;) haha
    nawet patrząc po zdjęciach mamy ten sam rozmiar więc się nada . hahaha ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te zdjęcia na plaży.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znowu koronka i znowu mnie uwiodła. Nie potrafię przejść obok niej obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia :) aż oko cieszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz bardzo ładną fryzurę, do twarzy Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Znów ślicznie wyglądasz :D:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wyglądasz :)
    Buty <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja marzę o tym, żeby mieszkać nad morzem :)
    a mieszkasz w małym czy dużym mieście?
    o.

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie Ci w okularach, dodają Ci zmysłowości :)
    Piękna sukienka ;o !

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacja:)
    pasują Ci te okularki :))
    zdjęcia na plaży świetneee... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna sukienka i kolorek :) bardzo ładnie Ci w blondzie :)
    obserwujemy?: )

    OdpowiedzUsuń
  30. Jezuuu jaką Ty masz boską figurę!! Idealną wręcz!! Ahh, szczerze zazdroszczę:) Stosujesz jakieś diety/ćwiczysz, czy tak po prostu masz ? :)
    Genialne buty ! I masz śliczną urodę :)

    Tak, kolorki też mi się podobają, aczkolwiek ja..nie maluję paznokci, ale teraz będę musiała się przełamać ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna sukienka ^^
    Nowa notka na moim blogu ;)
    Www.ulootnemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ma sprawy ;)
    Mówiłam, że masz cudowne buty?

    OdpowiedzUsuń
  34. masz śliczną sukienkę i buty ;**

    Zapraszam do mnie , nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki kochana!!!
    aaaaaa, ta kiecka jest nieziemska, obłędna, cudowna. Wyglądasz bosko!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny outfit! ;P
    i śliczne zdjęcia! :)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Francja - Elegancja :)) buciki cudowne chciałabym jeee :) a takie sukienki pasują do Ciebie idealnie :):*

    OdpowiedzUsuń
  38. O kurcze boska sukienka, boski kolor, a Ty w niej cudna :> !! Buty też ekstra !! Podoba mi się strasznie :> !!

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wyglądasz :)
    Ta sukienka jest mega stylowa :D
    A do tego jeszcze te przecudne butki <3
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia ! ; ))

    Zapraszam / nowy post ; )

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się w Twoich butach:)
    Śliczne, klimatyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajny zdjęcia o.O są po prostu boskie <3 dziękuję za komentarz <3
    pozdrawiam.

    aa ;D taki dziwny zastuj miałam xd hehe , ale już jest nowa notka ;D dziękuję Ci za miły komentarz pod nią. : *

    OdpowiedzUsuń
  43. oj szkoda, a gdzie pracujesz jeśli można wiedzieć :) ?

    OdpowiedzUsuń
  44. ta sukienka jest przepiekna, chetnie mialabym taka w swojej szafie :)

    to jest z nowej kolekcji cubusa ?

    btw. chyba juz pisalam ale swietnie wygladasz w okularach , a Twoj Pat robi dobre zdjecia :0 ale jak ma dobra modelke to i zdj dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienka jest fantastyczna- uwielbiam koronki:)

    OdpowiedzUsuń
  46. wszystko pięknie ale gdzie torebka ?! ;d;d;d;d;d; buziak

    OdpowiedzUsuń
  47. jak mozesz i masz czas zachecam cie do kliknięcia na witryne na mojej stronie głownej z konkursem i szybkie wypełnienie formularzu. mi zajeło to niecałą minutkę . pytanie jest łatwe : jak wyobrazasz sobie wymarżone wakcje .

    zachęcam . mam nadzieję ,że ta minutka cię nie zbawi . :) pozdrawiam i będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję bardzo za miły komentarz, świetny zestaw, pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. piękna sukienka, buty również ;)
    http://pearlbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Nice blog :D. I like the dress :)
    Follow each other?

    http://www.allamodaeconstile.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. dziękuje! :)

    każdy ma jakiś talent! zresztą moje śpiewanie to tam wiesz, nic specjalnego ;p za ty jestes piekna i masz genialne wyczucie stylu o! :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka boska, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jesteś taka seksowna w tej sukience :) Mrr! ;) A na fb nie musisz mnie zapraszac, już dawno lubię przecież! ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna sukienka :)

    organizuje giveaway/rozdanie, zapraszam mam nadzieje, że weźmniesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapraszam do mnie na rozdanie :) Do wygrania sporo kosmetyków :***

    OdpowiedzUsuń
  56. Swietna stylizacja, bardzo kobieco wygladasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładne rzeczy !
    Zapraszam na konkurs:
    http://mint-saturday-fashion.blogspot.com/2011/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz niesamowite wyczucie stylu, tylko pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  59. piękna sukienka!
    no i strasznie zazdroszczę długich i zgrabnych nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  60. O jaka piękna sukienka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. swietnie wygladasz w tej sukience! ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej :)

    Nominowałam Twój blog do One Lovely Blog Award.
    Szczegóły na moim blogu.

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. miło patrzy się na piękny kolor butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo podoba mi się 6 zdjęcie :>
    Nowa notka u mnie :). Zapraszam do komentowania na:
    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    pozdrawiam Klemcia <3.

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi