Instagram

piątek, 24 czerwca 2011

Witam,
To jest jakas tragedia normalnie ta pogoda mnie wykonczy, deszcz zaraz slonce i tak co chwile przez to cisnienie mi skacze i boli mnie glowa, zero checi do zycia. W niedziele wyruszamy na 3 tygodnie do Polski wiec czas sie pakowac, na sama mysl mam juz depresje. NIENAWIDZE SIE PAKOWAC!!!
A co do zdjec to wiem ze nuda ze wciaz w tych samych miejscowkach ale tak jak mowie ta pogoda mnie wykancza i nie mam powera zeby wyruszyc gdzies dalej ale od niedzieli nowe miejscowki i ambitniejsze focioszki :) OBIECUJE!!!  Jak wam mija dzien? tutaj jest jakies beznadziejne swieto i szwedzi swietuja, a ja sie powoli zbieram do pracy buziolki :*




                                                                             OUTFIT
                                                                  Plaszczyk - H&M
                                                                     Torebka - SH
                                                                   Sukienka - New Yorker
                                                                           Buty - TIAMO

Dziewczynki biore udzial w konkursie i oto butki ktore wybralam :) Konkurs znajdziecie tutaj :

www.burbery.wordpress.com

40 komentarzy:

  1. piękna stylizacja! Idealna sukienka dla Ciebie, podkreśla wszystkie Twoje atuty, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci w tej sukience :)
    co do świąt - wczorajszego święta miałam dosc - ludzie w garniturach, procesje, nie było nic do roboty, wszystkie sklepy pozamykane... Tylko iśc spac, albo siedziec przed kompem.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i padłam na widok tych szpilek!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna sukienka i cudowne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eh . jak mija dzien glowa zaraz mi wybuchnie ;/ cisnienie skacze ! doprowadza moją głowe do szału. :(( więc zaraz się położe . miłej pracy życzę i czekam na zdjęcia ;))

    u mnie tez raz swieci raz pada i jest burza i nie wiem jeszcze snieg niech pada i grad ;/ a bedzie świetnie ! ;/;/;/

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty są genialne;o
    też źle reaguję na ciągłe zmiany pogody...;/

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie zapraszam na nową notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne buty:)
    mnie tez wykonczy ta pogoda jest straszna:(

    OdpowiedzUsuń
  9. WoW! Piękne zdjęcia ;D Buty szczególnie <3
    Ja akurat się lubię pakować, bo czuje że gdzieś jadę a ja kocham gdzieś wybywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aa, kapitalne butki! :D
    Ja też nienawidzę się pakować, brr *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. ladnie i klasycznie. pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka i płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham Twój płaszczyk!a tutaj pogoda taka sama, pada deszcz i świeci słońce jednocześnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne buty i płaszczyk :D
    ja też nienawidzę się pakować ! :(
    pozdrawiam i mam nadzieję,że szybko powróci power ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hej ja również biore udział w tym konkursie :)
    ładne buty wybrałaś ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz prześlicznie kochana, uwielbiam taki kobiecy styl :)
    U mnie konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja kocham się pakować :) to najprzyjemniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. najpierw słońce, potem deszcz, potem znowu słońce... i nie wiadomo jak się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  19. zestaw super!
    ja też nienawidzę się pakować:D

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jak dla mnie troche za poważna;p

    OdpowiedzUsuń
  21. ale kobieco! mrau, emanujesz seksapilem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszcz masz ekstra! Sukienka też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne buty . poszukuje takich na allegro . jak one sie nazywają żeby znaleźć w necie . prosze napisz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest moja ulubiona stylizacją, nr 1 :*. Ja przez te nagłe zmiany pogody też czuję się taka rozbita. Kochana współczuję pakowania. Ja zawsze chcę zabrać wszystko od japonek po kozaki:D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw :)

    Zapraszam do mnie , nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W PL wcale nie lepsza pogoda haha także dodatkowo Cię dobije :D chyba ze się poprawi (OBY)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny ten płaszczyk :) a jakie miasta odwiedzisz w Polsce? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjecia a buty mega
    zapraszam do mnie , nowe posty (komentarze:P)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny płaszczyk :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://caffemacchiatoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pakownie nie jest fajne.
    Śliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi