Instagram

czwartek, 2 czerwca 2011

Szwecja i dziwne buty :)

Witam,
Kurde co za zamula, gdzie sa wszyscy??
Mam dla was kilka zdjec mojego miasteczka jest male ale bardzo ladne i przyjemne :)

Kosciol protestancki 


Prawie jak w Palm Beach :)


Pierwsze kapiele w morzu :) ( Szwedzkie morsy hehe )




A tak wogole dzisiaj przegladalam nowa kolekcje butow od jeffrey campbell i znalazlam takie 2 dziwactwa haha i sie tak zastanawiam co ten typ ma w bani co on cpa :/ a moze wam sie podobaja takie buty ??




34 komentarze:

  1. Ale śliczne masz to miasteczko! ;) Naprawdę! Piękne! zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie tam jest! :)

    /buty nie podobaja mi sie

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie dziwne ;) świetne przypominają mi dzieła innego porjektanta

    OdpowiedzUsuń
  4. Az ciezko uwierzyc, ze Ty ejszcze chodzisz w plaszczu, a u nas krotkie spodenki ratuja wlasnie zycie przed upalem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy ! :)
    Co do twojej notki to :
    Bardzo ładne miasto , chciałabym w takim mieszkać :) Mnie się nie podobają buty .

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe jakie buty xD.
    Widoki świetne. Racja prawie jak w Palm Beach ;D.
    Też tak chce sobie posiedzieć,pooddychać Świerzego powietrza i patrzeć na morze ;D.

    OdpowiedzUsuń
  7. drugie buciorki może może bym założyła ale pierwsze są dziwneeeee i to bardzo. Pozdrawiam i zazdrość mnie zżera jak patrzę na Twoją Szwecję lecz cieszę się Twoim szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I kolejne zdjęcia, które utwierdzają mnie w tym, że Szwecja jest genialna <3 Swoją drogą ładny płaszczyk ;)
    A buty na zdjęciu są ładne, ale do podziwiania, a nie chodzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniej więcej, blog mi pomaga, bo co nowa notka to staram się zapamiętać nowe słówko :D Może kiedyś skleję jakieś zdanie z tego wszystkiego xD

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja! Jak pięknie tam masz! Te widoczki, to może... <3
    Jaaakie buty xD Te pierwsze jeszcze jakoś by uszły, ale te drugie!? Masakra xD

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne miasteczko !
    masz piekny plaszcz.
    hmm gdybym zostala zmuszona do ktorejs z tych par, to chyba te kolorowe... chociaz w sumie.. moze te drugie... nie wiem. ale napewno bym ich sama nie kupila ani tym bardziej swiadomie nosila.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jak tam pusto :) he he buty są bardzo ciekawe ... ale gdybym miała je założyć to chyba tylko do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne widoki, lubię takie nadmorskie klimaty :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne miasteczko! Chciałabym kiedyś odwiedzić Szwecję. A buty nie dla mnie..

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.pachnieckobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę Ci takiego miejsca . :- *

    OdpowiedzUsuń
  16. słodkie to miasteczko:)
    co do butów to nie dla mnie..;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj zazdroszczę, że mieszkasz w tak ładnym miejscu! A buty rzeczywiście dziwne..;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie! Widoki ekstra, miasto ma w sobie urok ;).
    A buty mi się nie podobają.. :o.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny płaszczyk masz :) a buty nawet ładne te pierwsze, ale chyba na co dzień bym ich nie założyła ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pierwszy raz u ciebie i zastanawiam się jak to z tobą jest...

    Posty pod względem stylu, są wręcz kontrastowe. Z jednej strony elegancja, ładny trencz, czerwone usta z drugiej styl dzieciaka, koszulka z myszką mickey albo wręcz otarcie się o kicz (koronkowa bluzka z czarnym prześwitującym stanikiem).
    Hmm... no cóż, przejrzę twoje poprzednie wpisy, zobaczymy która strona dominuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne widoki jaaaa:)! No i Ty kurcze jaka jesteś ślicznota :PP

    Fajnie... Szwecja - brzmi pozytywnie :D nigdy nie byłam...

    A buty od JC, nr 1. nie widziałam, za to te 2 widziałam już i MI SIĘ PODOBAJĄ :P

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia. ładne te pierwsze buty, ale chyba nie do noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mega dziwne buty . ^ zabiłabym się w nich . ;]
    śliczne fotki. tylko pozazdrościć.;]
    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  24. Boskie miasteczko!
    Genialnie dziwne te buty ;p
    Raczej bym w takowych nie wyskoczyła na ulicę.

    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszam do mnie.:) mam nowy blog. ;-)
    Dajan.

    OdpowiedzUsuń
  26. woow. Jakie buty!! jak można w nich chodzić?!

    OdpowiedzUsuń
  27. nooo sesja wszystkich goni;ppp fajne te 2... jej masz morzee ale ci dobrze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. ee brzydkie te buty :P
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam problemy i dlatego dziś podziwiam Twoje miasteczko:D. Przepiękne i wygląda tak spokojnie i przyjaźnie. Te butki troszkę dziwne;)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi