Instagram

czwartek, 9 czerwca 2011

Szorty & obiados

Hejka wszystkim dzisiaj jest dzien zamulania obecnie leze w szlafroku i mam wszystko gdzies :p
Ostatnio caly czas marudzilam ze chciala bym posiadac jakies jeansowe szorty ale niestety nie moge znalesc takich w rozmiarze xxxxxxxs w ktorych bym wygladala jak czlowiek :/ Wiec wkoncu sie wkurzylam i potraktowalam moje Leviski nozyczkami i wsumie z efektujestem bardzo zadowolona jak tylko bedzie ladna pogoda to wam zaprezentuje na sobie :) tak wogole to moj pierwszy taki wyczyn i nawet sie troche podjaralam i teraz zaczne wszystkei ciuchy brac pod ostrze :p




Pat moj szaleje w kuchni sam to wszystko upitrasil, no prawie sam ja tylko zrobilam sosik curry :)




Jutro wyniki mojego rozdania wiec jeszcze jest szansa wziasc udzial   KLIIIIIIIK !!!!

43 komentarze:

  1. Oj ja był Levisów nigdy nożyczkami nie potraktowała, nigdy w życiu ;p
    Pyszne jedzonko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponoć luźne szorty też są modne;-). Ja też mam taką parę, którą zamierzam obciąć. Pyszne jedzonko, jeśli jesteśmy w tym temacie to pytałaś mnie kiedyś o przepisy na spaghetti dziś robiłam i możesz go znaleźć u mnie:-) Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetnie Ci wyszły te spodnie ;)

    pozdrawiam
    http://amazing-and-crazy-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zdarzyło mi się przerobić długie dżnisy na szorty, ale po podwinięciu nogawek, te stały sie nieco za wąskie a bez "mankietów" wyglądały kiepsko. Twoje tak się nie zachowaly?

    Rozdanie? Idę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Wolina ;O
    nie wiedziałam, że jesteś ze Szczecina ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły Ci te szorty :)
    a jedzonko mniami
    aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a kogo jak można wiedzieć ;>>?

    OdpowiedzUsuń
  8. szorty wyglądają fenomenalnie :) jedzenie wygląda na przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szorty super :) tylko nie przesadzaj z ciachaniem, żebyś potem nie ryczała ze coś sknociłaś xD powodzenia :D (ps. gratulacje dla Patryka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. No i wkońcu masz szorty ! :) Nie musiałaś kupować ;p Fajne są . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a to mojej siostry znajomy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 5 tys mieszkańców :) wiadomo, że nie zna się wszystkich ale większość na pewno :) zresztą mamy tylko 1 gim które liczy niecałe 300 osób więc widzisz jak to jest :) Każdy o każdym wszystko wie ; |

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam, jakie pyszne jedzonko :) Poza tym spodnie fajnie Ci wyszły :D A co z tym prawkiem? Coś się stało?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam :D
    Całkiem fajnie wyszły Ci te spodenki :) Może też tak kiedyś zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. znasz jeszcze jakieś blogerki ze Szczecina?

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze weź je pod maszynę i będzie świetnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak to faktycznie szczyt. Nie mam pojęcia jak ja zdam, modlę się o normalnego egzaminatora. Przecież ktoś tam chyba ma serce, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie znam chyba nikogo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie wygląda! Ta to ma szczęście :D.
    I spodenki Ci fajnie wyszły :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę dac radę, bo nie mam pojęcia kto zapłaci mi za poprawkę!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodenki ja też sobie zrobiłam szorty z moich nienoszonych długich spodni:) Dziękuję za odwiedziny:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł ;P zazdroszczę rozmiaru ;) ja lepiej się za ucinanie nie biorę, bo jak się wciągnę, to zostanę bez długich spodni ;d

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. he i poco kupować nowe hihi;))) super będą

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, ze kombinujesz...
    Z wlasnorecznie przerobionych rzeczy jest najwieksza satysfakcja:)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://rebelle-fleur-nicole.blogspot.com/2011/06/yellow-bag.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodenki wygladaja super!jedzonko tez wyglada swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. O! Dzięki, zaczerpałam od Ciebie inspirację, za chwilkę lecę przerobić jeansy w których nie chodzę na shorty!! Może mi się uda:))Pozdrówka Kamcia woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wy to sie dobrze stołujecie mmmmm ;)))
    a ja jutro bede robic tortille hehe

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna sprawa z tymi szortami, w dodatku ladnie wygladaja ;) zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. yummy !. ;DD
    tez zawsze sb przerabiam spodnie na szorty ;PP

    bo wychowawczyni rozmawiała z moja mamą i jej powiedziała, ze jak nie chce, zebym w tej klasie sie do końca zmarnowała to ma mnie przepisać ;<

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też ostatnio dwie pary tak ciach ciach

    OdpowiedzUsuń
  31. O! Też mam te Levisy :D Tylko jeszcze w całości ;P Podrzuciłaś mi pomysł na nie!


    Program Photo Scape.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć. Zapraszam Cię na reaktywację mojego bloga. Jeśli możesz wypowiedz się co myślisz o zmianach? Z góry dziękuję i przepraszam za Spam.:))Kamcia z woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ale Ty masz szczescie ze masz tego Pata;) i pracowity i gotowac lubi :D a spodenki swietnie ostrzyglas:P podobaja mi sie ze sa tak zalozone.w sensie te biale mankiety :P

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham szorty , są świetne :)

    zapraszam do mnie , nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne!

    Spotkanie za tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też tak przerabiam spodnie ;D W tym roku też mam parę do przeróbki i muszę się za to zabrać xD
    Twoje są świetne czekam, aby je zobaczyć na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie je przerobiłaś =)
    Zjadłabym se taki obiadoos ;*

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi