Instagram

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Szczecin, Szczecin :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie :*
Jestem juz w Szczecinie co mnie bardzo cieszy, tesknilam strasznie za rodzinka za mieszkaniem no doslownie za wszystkim. Od jutra robie foty i dziele sie z wami :)
PIerwsze dni beda najgorsze bo to z wszystkimi trzeba sie spotkac itp wiecie pewnie jak to jest heheh :)
Teraz o dzisiejszym outficie a wiec jest jak dla mnie mega streetowy :) mozecie mowic ze conversy nie pasowaly ale srednio mnie to obchodzi bo wazne ze byly wygodne caly dzien biegalam po miescie a zreszta mialam moja biala torebke ktora pasowala do butow :p A i to nie jest spodnica to spodnie :D czyli wiatr moze wiac i bez stresu C'nie :p


                                                                  OUTFIT
                                                      Bluzka - Gina Tricot
                                          Spodnico spodnie - Gina Tricot
                                                        Buciczki - Converse <3



To widoki z mojego balkonu, powiem tak KOCHAM TE MIASTO I KOCHAM TO OSIEDLE :)
                                                      

37 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz , ślicznoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. osiedle bukowe, domy kolorowe;) ja tez kocham;)

    OdpowiedzUsuń
  3. witamy w Polsce !
    masz racje, grunt to wygoda :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bylam raz w szczecinie i bardzo mi sie podobalo to miasto :) moglabym tam mieszkac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny look ;)
    cudownie tak wracac do domu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszedzie dobrze, ale w domu najlepiej
    udanego pobytu w Pl

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, piękny outfit! A na dodatek te kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :) kolorki wspaniałe :)
    O Szczecin :D od września wybieram się tam do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. elo Martusia !
    a bosko !
    conversy <3
    caluje

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam taki fason koszulek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. poważnie? Ja uwielbiam kalosze, długo się do nich przekonywał:-). Teraz będziesz miała mniej czasu dla Nas, bo trzeba ze wszystkimi się spotkać. Ja jak przyjeżdżam do siebie z Poznania to wiem jak mam mało czas, a co dopiero Ty z tak daleka;-). Bardzo fajne zestawienie kolorów:-). Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie i bluzka są boskie. no nad butami moznaby dyskutowac ale jak liczy się wygoda to zawsze odpuszczam!

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory są zabójcze ;0 świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Podziwiam twoją odwagę do takich kolorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie ma jak wrócić do PL :D
    Oczarowana jak zawsze jestem doborem kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  16. no fakt każde miejsce rodzinne ma coś w sobie- ja też tęsknie za moim małym zadupiem, chociaż nie bylo mnie w domu 3 dni :)
    naciesz się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. do LO I ;)) Ja też uwielbiam Szczecin :)

    A ty mieszkałaś tu kiedyś? Czy masz tu tylko rodzinę?;>

    OdpowiedzUsuń
  18. nie no, jak dla mnie bomba ;d jesteś mega pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha , nie no fajnie wyglądają nawet te conversy do spódniczki :p Oryginalnie .

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam połączenie kobaltowego błękitu i tego nasyconego pomarańczu! ale trampki już mi nie pasują do całości :C

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście butki trochę śrenio pasują, ale najważniejsze, że wygodne! Kocham trampy :D. No i jak zwykle- kwitnąco wyglądasz :). Miłego pobytu i mam nadzieję, że przeżyjesz te wszystkie spotkania z rodziną i znajomymi! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. great pics!!!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sądzę, że ten blog należy do jednych z moich ulubionych ;) Twoje ubrania bardzo mi się podobają... są bardzo żywe ;) Zapraszam cię również to obejrzenia mojego bloga: http://style-andme.blogspot.com/ Mam nadzieję, że skomentujesz!! ;) Jeśli chcesz, abym skomentowała twój blog, częściej go odwiedzała, to po prostu napisz ;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  24. a bo deszcz pada to na razie nie ma co po fjordach chodzic;) kurcze musisz udowodnic ze to nie spodnica!!!!:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też :) Kupiłam spodenki w h&m i taki kombinezon .

    OdpowiedzUsuń
  26. 17 września mam testy wiedzy i sprawnościowy;) w katowicach;p jak to przejde topotem testy psychologiczne;p zkręcona droga do bycia policjantem he

    OdpowiedzUsuń
  27. ile zapłaciłaś za nie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Buuuuty <3!!!
    Też lubię swoje miasto i osiedle, ale mimo wszystko czasem mam ochotę mieszkać w domu za miastem -.-"

    OdpowiedzUsuń
  29. Bosko wyglądasz!
    Świetnie ♥♥♥
    Zapraszam do mnie < 33333
    http://asia-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hohoho kolory dają pewnie po oczach :D :D

    Współczuje że musisz przez to przechodzić ( czyt. odwiedziny) x)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia
    sukienka śliczna , też taką chce !! ;)
    Zapraszam do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ladna spodnica, taka soczysta:) Conversy fajnie z nia wygladaja, zmienilabym jedynie top na jakis z krotkim rekawkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. To są spodnie!? Ale świetne! :D
    I te kolorki boskie :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi