Instagram

środa, 29 czerwca 2011

Siemandero  :*

Na poczatku chce poraz kolejny prosic o cierpliwosc co do mojego braku aktywnosci naprawde mam tyle na glowie w tym Szczecinie z kazdym sie spotkac kazdego odwiedzic ledwo nadazam z jedzeniem  i oddychaniem hehe. Ale powoli powoli zaczynam nadrabiac zaleglosci :) A jezeli o kims zapomnialam (przypadkiem)to sie dziewczyny upominajcie o brak moich komentow :)

Dzisiaj kilka fotek outfitu z wczoraj,nie mam  za wiele fot bo Pat po zrobieniu 20 zdjec dopiero sie zorientowal ze sa jakies zamazane wiec sprawdzilam i sie okazalo ze byla wlaczona opcja manualna hehhe.
A no i musze oficjalnie sie pochwalic moja najukochansza Izuska ktora sie bronila wczoraj ;) bylam swiadkiem oczywiscie!!! NIE MOGLO MNIE TAM ZABRAKNAC! Obronila sie na na 5 :) Moja wspaniala Pani MAGISTER :*

BTW u was tez taki upal ?? :) LUBIE TO!!!







Oto moja Pani MAGISTER :*
Nie ma to jak dwie zestresowane baby heheh Kamila i Iza :) Gratuluje po raz kolejny :*

48 komentarzy:

  1. super wyglądasz! cudowne kiecka!! uwielbiam tego blogaska <33333333

    OdpowiedzUsuń
  2. też upał.
    ale śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie wyglądasz:)
    ile Cię kosztowała ta cudna chanelka? ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:* W tej sukience w kwiatki wyglądasz ślicznie:-). U Nas też jest upał i oby tak dalej bo od dziś oficjalnie mam wakacje;-). Buziaki Kochanie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem właśnie, ale liczę, że prognozy się nie sprawdzą;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna sukienka! Ale Ty masz piękną figurę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W którymś poście widziałam i powiem szczerze... Mój się obecnie wcale nie różni od Twojego MUAHAHA Identyczne tornado :D
    W sumie to już nabrałam mega wprawy wiec jakbys blisko mnie mieszkała to nawet i Twój mogłabym ogarnąć w te kilka dni :D
    Btw. Jesteś już w Szczecinie? ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na jak długo planujesz siedzieć w PL? ;>>> ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe ;) dziekuje Ci kochana jeszcze raz, ze przyszlas do mnie na obrone;) jakos mi razniej bylo widzac moja bratnia dusze:*

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie deszcz ;/
    Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. So cute bag!

    xoxo
    http://shishiwaldorf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie byłaś :D zaszczyt :) Pogratuluj dziewczynom, zazdroszczę, zawsze już papier więcej do kolekcji.
    Co do morza- fajnie, ja bym chciała tak blisko mieszkać, nie żeby się opalać, ale zawsze blisko na romantyczny spacer, o każdej porze roku nawet... pozdro :))

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna kiecuszka :) u mnie leje deszcz niestety ;<
    i gratulacje dla pani magister ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your style ! If you also like mine we could follow each other, let me know...if you follow my blog I'll surely follow yours back cause I like it =) Kisses from Italy

    Fashion and Cookies

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienkę masz przeuroczą a jaka tam ładna pogoda!

    OdpowiedzUsuń
  16. no to fakt, Wrocław ma swoje uroki. :)
    studiuję we Wrocławiu i wydaje mi się że dalszą przyszłość też będę wiązać z tym miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słonecznie :) A właśnie się zastanawiałam jaka pogoda u mnie w Polsce ( bo obecnie jestem w Niemczech ) no a ja mieszkam w okolicach Szczecina więc taka sama pogoda zazwyczaj :) Śliczna sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog !
    ładna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! :D
    Hmm, sukienkę i torebkę to masz cudowne :). A u mnei nie ma upału, buu..

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie pogoda bez szału , ale nie jest źle .
    Piękna sukienka ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię takie wzory ubrań, a Tobie pasuję to!:)
    u mnie na Śląsku pada i pochmurnie...:(

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna sukienka, pięknie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie niestety nie ma upałów:(
    świetnie wyglądasz!śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie wygladasz w tej sukience :)

    a kolezanc naleza sie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. urocza sukienka :) sliczna jestes.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliiiczna sukienka!:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ! :):*

    http://paticee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super outfit.
    Swietna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie tutaj, obserwuję i będę wpadać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny OUTFIT
    zdjęcia boskie ;***
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia! Ta torebka jest fantastyczna. Baardzo podoba mi się Twoja fryzurka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie niestety od wczoraj leje, i to na dodatek bez żadnej przerwy, i jeszcze lodowato, wygrzebałam aż jesienną kurtkęę ;oo
    Brawo dla koleżanki :D!
    A ten tatuaż to jest taki na stałe czy jakaś henną:D?

    OdpowiedzUsuń
  33. ładna ta sukienka w kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna ta sukienka, pasuje do Ciebie :D
    Na 5 - gratuluję koleżance :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi