Instagram

sobota, 4 czerwca 2011

Łooo Matkoo Jesusooooowa

Umieram normalnie U MIE RAM !!!! Wczoraj pojechalam do kolezanki ktora mnie poprosila zebym zostala u niej na noc bo ma na 7 rano do pracy i chciala zebym z  dziecmi zostala. No wiec pojechalam a Aneczka przywitala mnie winem i nie skonczylo sie to dobrze dzisiaj doslownie zdycham przypomnialam sobie dlaczego nie pije alkocholu i napewno nie napije sie w najblizszym czasie. Boshe dobrze ze Pat jest wyrozumialy i dal mi 2 tabletki od bolu glowy i nie katuje mnie jakimis opcjami typu chodzmy na plaze czy tez posprzataj dziekuje ci za to :* tak wogole to jest chyba z 30 stopni w cieniu i poprostu dobijcie mnie :( moj mozg dzisiaj nie pracuje dziekuje dowidzenia :*

                                 Wino zabojca!!!


          Jak juz sie pali w domu to nie jest za dobrze mihih

                        Mercy o 6 rano :)

                                             A tu juz o 10! slodziak co?? :)

34 komentarze:

  1. śliczna dziewuszka :) ja tam winko luuubie mmmmm aż mi smaka narobiłaś. A dobre było? :) Pozdrawiam Laura ( zapomniałam się zalogować xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpiewałam nową wersje piosenki Tobie Ojcze Święty ,ale wbrew pozorom była to bardzo wesoła i żywa piosenka :)Pozdrazwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie , nowy blog .:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlatego nie piję! powrotu do formy szybkiej życzę!!!:))) hihi :)) a no planuje tattooo:) pokaż nam bliżej swój:) tu też tak ciepło.. nie nawidzę takiejj pogody

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, jutro będzie już dobrze, zjedz coś tłustego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. babskie wieczory czasami tak się kończa ;) szczegolnie w towarzystwie wina ;)

    slodka i śliczna dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  7. bo to były moja kochana zdj zrobione w odpowiednich pozach i ustaiwniach głowy ;) ogolnie wygladam jak maly chinczyk :DD

    p.s. nie wiesz czy w szwecji < bo isadora to szwedzka marka> wycofali rowniez kolor 59 z podkladu hydralight ? ;) jestm gotowa wyslac pieniadze na paczke i zakup ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje Ci bardzo !

    powinnam wypowiedziec wojne fryzjerom , ktorzy psuja nam ansze fryzury i jeszcze kosmetyczka od nieumiejetnego regulowania brwi ;)
    pozdrawiam i milego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh rzeczywiscie w polsce oczywiscie wycofali 2 kolory ;) - a maja jakis sklep on-line i cene ?:))

    jak coś pisz na mail : agnieszka.wolszczak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, no tak to ciepło ci nie pomaga...
    Słodka jest! To zdjęcie drugie jest świetne :D Ma super włosy i oczy i w ogóle.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie tu:)) będę zaglądać;)

    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  12. jest urocza!!
    nie szalej tak bo sie zle skonczy:D

    OdpowiedzUsuń
  13. slodka ;D
    a ty sie 3maj ! troszke zazdroszcze pogody..u nas ma byc burza :( a ja pragne lata!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodziak! Kochaaana :). A Ty się trzymaj i nie daj jakiemuś tam panu alkoholowi! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna dziewczynka ;* Hoho , no to powodzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale urooocza :) Ja się dziś czuję podobnie, bo wczoraj byłam na urodzinach koleżanki ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że ból głowy minął:). Urocze dziecko:-). Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  18. ojoj biedna jesteś ;( szybkiego powrotu do zdrowie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ale słodziutka <3
    + zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba skomentuj i obserwuj ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. urocza mała :) wszystko jest dobre, ale wiadomo - z umiarem ;p
    ja jestem po weselu i mam podobne odczucia do Twoich ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. ta mała jest śliczna, cudowna i urocza :)
    a co do picia alkoholu - nie wypowiadam się, bo obiecałam sobie go nie pić przez najbliższy czas po identycznym jak twoje spotkaniu z koleżanką:)

    OdpowiedzUsuń
  22. no ;D nikon rzadzi < 3
    ahh to wino *-* mmmm .
    Dodałam się do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja strasznie chce juz ten aparat, musze koniecznie tacie powiedziec. Ja mialam Nikona d3100 ale ciotka mi zalala, poszedl do naprawy i facert powiedzial, ze naprawiac sie nie oplaca bo jak sie nastepnym razem popsuje to bedzie kiepsko i pojdzie duzo kasy. Powiedzial zebym kupila nowy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale urocza ; >> Obserwujęę !

    Zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. słodziutka
    zapraszam do mnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jaka śliczna dziewczynka :)) No... ja tez obiecałam sobie, że więcej nie pije. Zobaczymy :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Do najbliższej imprezy wytrzymam :D Hehehe :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi