Instagram

niedziela, 12 czerwca 2011

Nike AIR MAX 90

Dzisiaj kilka zdjec moich kochanych adidaskow bo robilam zdjecia zeby wyslac tam na jakis profil fb, takie tam srutki tutki :)
Kocham te buty i najchetniej chciala bym meic wszystkie mozliwe modele i kolory hehe moja lista zakupow jest mega dluga :( ale ale planuje z przyjaciolka napad na bank wiec niedlugo zakupie sobie wszystkie buty jakie tylko bede chciala :( ooo AMEN! 




                                                                         Outfit
                                                                   Buty -  Nike air max 90
                                                              Spodnie - Diesel
                                                             Żulówka - JC Eve


                    Jak widac Patrykos tez jest FANEM AIR MAXów :)


                                            

41 komentarzy:

  1. fajne buciki :)
    a ty kochana jak zwykle śliczna!
    te wlosyy no!! :<< :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przedostatnie zdjęcie cudowne! < 3 bardzo ;)
    Ładna bardzo jesteś, mam słabość do Twojej fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponoć są strasznie wygodne! :)
    ale są też ładne, tak szczerze to muszę kiedyś spróbować ubrać buty sportowe typu adidasy, bo już bardzo dawno nie miałam ich na nodze :)


    dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne buty, fajny tatuaż :) ..postaram się najpóźniej w środę przesłać Tobie projekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz ;) Masz boskie buciki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też żałowałam jak ścięłam na krótko, zwłaszcza, że teraz mi się nie układają, ale Tobie przynajmniej w nich ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. KOCHAM air maxy! Niestety jeszcze żadnych nie mam :<. haha

    OdpowiedzUsuń
  8. mieszkasz w szwecji ? :oo zazdroszczę , chociaż nie ma tymbarków jest pięknie <3
    takk każdy kiciuś słodki <3 fajne buty !

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm jaka drapieżna i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś i ja kupie sobie air maxy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też chciałabym napaść na bank i pójść na wieeelkie zakupy ;d b. fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pierwszym zdjęciu wyszłaś ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są naprawdę bardzo ładne ! :) Podobają mi się .

    OdpowiedzUsuń
  14. przedostatnie zdjęcie mogloby być reklamą dla nike pomyśl o tym! może Ci dadzą wtedy za darmo wszystkie modele xD
    pozdro :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i buty:*

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie i kiedy ? to ja tez sie zapisuje do tego napadu na bank , hahaha xd fajne butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się Twoja fryzura :>

    OdpowiedzUsuń
  18. haha, świetne są te zdjęcia, nie sądziłam, ze na sportowo można tak rewelacyjnie wyglądać! Rządzisz dziewczyno <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  19. na dzien dzisiejszy moim faworytem co do aparatów został Nikon D5100 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oo fajne te butki :D
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle wyglądasz nieziemsko a buty świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Napadniemy kochana, napadniemy już nie długo.

    ps. We R Who WE R! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty ZARĄBISTE :d:d: Pozdrawiam Kamcia woman-revolution.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie podobają mi się w ogóle te buty, ale pasują jakoś tak do całości. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj tak XDDD

    boskie te buty !. ;**

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś cudna
    a buty naprawdę ładne
    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajowe zdjęcia:-). Pasuje Ci róż na ustach. A ostatnie dwa zdjęcia sa słodkie. Kochana na DeeZee widziałam przed chwilką Twoje buty ale w kolorze chabrowym w rozmiarze 36 :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. tak sportowo, ale jak ładnie ;****

    OdpowiedzUsuń
  29. Nowa notka www.woman-revolution.blogspot.com zapraszam Cię! Kamcia

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne buty ;P
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi