Instagram

sobota, 11 czerwca 2011

Niebiesko + WYNIKI ROZDANIA :)

Hello :*
Dzisiaj jest wspaniala pogoda a ja spalam do 16!!! MASAKRA JAKAS!!! nigdy w zyciu tyle nie spalam, nawet po jakims grubszym melo wiec niewiem czemu tak dzisiaj. Tak czy siak mam dla was kilka zdjec z dzisiejszym outfitkiem :) a tak wogole to niebieski to moj ulubiony kolor od dziecka zawsze wszystko musialo byc niebieskie pokoj na niebiesko ciuszki niebieskie hehe moja babcia do tej pory jak mi kupuje prezenty np pod choinke ( tak wiem juz ze sw mikolaj nie istnieje :(  ) to zawsze w kolorze niebieskim ;) a wy macie swoj ulubiony kolor??





                                                                            Outfit
                                                             sukienka - Gina Tricot
                                                              klaposzki - Hiszpania
                                                              torebka  - prezent od mojej G family


A rozdanie wygrala Kasiakelo :) GRATULACJE :** dziekuje wszystkim za wziecie udzialu, niedlugo kolejne rozdanie :)





44 komentarze:

  1. O nie :( szkoda.
    Ale sukienka śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty ślicznie wyglądasz :) Ja lubię wszystkie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim ulubionym kolorem był a może i nadal jest niebieski.
    Choć teraz wolę czarny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczeco i subtelnie ! 17 lat bym ci dala, a ile masz kochana ? na fejsie nie udostepniasz tego info ;))) buzia

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zielone-zielone masz ? to Marta gramy hehehehe :D 87 czy 88 ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez 87 :) 5 gram ? ehehhe , oj nie zazdrosc,,duzo suszeni,placza sie,scielabym sie na krotko, ale mam zbyt meska sylwetke - mylili by mnie ludzie z chlopem gdyby nie wlosy :D milego weekendu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna sukienka,
    tez lubie Gine Tricot

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie wyglądasz
    a klaposzki to ja kocham .!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyciecie woreczka zolciowego :)
    Śliczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jesteś ^^

    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ee tam . nie wiem czego , wcale nie jestem szczupła , mam brzuszek i nie lubię swoich nóg , choć są długie . Planuję troszkę schudnąć, może wtedy lepiej się będę czuła ; >

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna sukienka :)
    ładnie ci w niebieskim ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja! Wygrałam! Szok, dziękuję bardzo ;*
    Mój ulubiony kolor to różowy potem niebieski i fiolet :D
    Pasuje Ci niebieski, ślicznie wyglądasz! Pasuje do Ciebie ta sukienka, piękne zdjęcia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog ;)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;d
    KONKURS .! ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. w niebieskim ci do twarzy :)
    jeśli chodzi o kolory ubrań to uwielbiam brązy, beże, ale wspaniałe też są żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nago napewno bo są skąpe :)
    można powiedzieć że nawet bardzo skąpe
    ale mimo wszystko są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie ładnie wyglądasz, ja stawiam właściwie na odcień niebieskiego - granat w tym sezonie, choć ostatnio kocham się też w białych marynarkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowita ta sukienka! Przepięknie wyglądasz, aż trudno mi oderwać wzrok od zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej 3 nowe posty a ja nic nie skomentowałam :/ a więc sukienka (maxi różowa) świetnie się prezentuje, zdecydowanie idealny kolor dla ciebie :) a ten dzisiejszy outfit też cudny, ale wydaje mi się że masz troszkę za mały biustonosz :)

    miłego dnia!! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna ta sukienka!! ślicznie na tobie leży i ładnie podkreśla sylwetkę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje!
    A mój ulubiony to też niebieski, od dziecka! Kocham wszelkie odcienie :). Cudownie wyglądasz, jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sukienka :) Ja nie mam ulubionego koloru , lubię kolorowe ubrania, nienawidzę ciemnych kolorów .

    OdpowiedzUsuń
  23. No proszę jaka urocza dziewczyneczka! :D Żarty na bok, ślicznie Ci w tej sukience <3 A kiedy będziesz w Szczecinie kochana?:***

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukieneczka jest cudowna! Moje ulubione kolory to taki łososiowy, zielony, błękitny. Zresztą ja uwielbiam wszystkie kolory oprócz szarego i brązowego.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez uwielbiam niebieski :D
    a sukienka na prawdę śliczna
    Pozdrawiam Julka
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chcę taką torebkę tylko czarną :( A gdzie masz bransoletke? :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka, a ty prezentujesz się w niej rewelacyjnie:*

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka wspaniała sukienka i torebka! :)

    chcesz może ją sprzedać? :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie!

    A ja kocham od dziecka róż :) co niedługo będzie można zobaczyć u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. boska ta sukienka ! mega śliczna , z resztą niebieski jest naj <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale śliczna sukienka = ))
    Pięknie Ci w niej =*
    Śliczne masz nogi = ))
    Gratuluję zwyciężczyni ;*
    Zapraszam do skomentowania mojego bloga:
    www.ulootnemarzenia.blogspot.com
    Pozdro ; ]

    OdpowiedzUsuń
  32. Głupoty opowiadasz ;).
    Śliczna sukienka ;D. Właśnie takiej szukam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ślicznie wyglądasz ! Chuudzina. : O

    OdpowiedzUsuń
  34. spódniczka jest prześliczna :)
    Ślicznie wyglądasz :))*

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi