Instagram

piątek, 17 czerwca 2011

Nadejszła wiekopomna chwila ;p

Dzisiaj przyszly moje buciki o ktore Was dziewczynki moje kochane pytalam :) posluchalam wiekszosci z was i wybralam te ostatnie sa piekne miekkie i wogole ale kurde jak dla mnie jednak za wysokie generalnie to wole chodzic w plaskich butach i zadko chodze w szpilkach ze wzgledu na moj reumatyzm ale poprostu kocham je miec ale w tych chyba nie bede umiala chodzic, wsumie sa wmiare wygodne ale ta wysokosc mnie troche przeraza wiec chyba je zwroce :) Chyba ze jakas z was ma rozmiar 36 i potrafi chodzic na takich obcasach :*





47 komentarzy:

  1. ojeju, nie wracaj, pięknie się prezentują na twoje stopie! ^_^ zostaw chociażby na jakieś okazje, potem możesz żałować, że zwróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaał rzeczywiście wysokie :o i co Patrykowi się nadal nie podobają jak masz je na sobie?? :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne buciory maniaczko ty moja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wysokie! Ale jakie piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego można się nauczyć, jeśli tylko się chce! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty to jakaś magia!
    są zajebiste! kocham takie wysokie obcasy:D chociaż, co prawda trochę nauki mnie to kosztowało, ale opłaciło się! :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczę jakie piękne!!! faktycznie, obcas niebotycznie wysoki... ale ja bym je sobie zostawiła, na szczególne okazje :) na pewno Ci się przydadzą i chodzić się nauczysz w nich ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. wariatka! chcesz je zwrócić!!! tyle na nie czekałaś polowałaś a teraz chcesz zwrócić:D?? Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne, ja kocham wysokie szpilki, ale niestety moj rozmiar, to 38:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow, no tak zdeczka wysokie xD
    Ale nawet ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne, jej ile ja bym dała, żeby umieć na takich wysokich pomykać:)). Piękne!!! Zakochać się w nich można, a na żywo musi być jaki efekt!!! Pozdro:))) woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysokie :O Ale jak ktoś już tu napisał zostaw na jakieś tam okazje :) Są cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Są jeszcze piękniejsze niż myślałam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się, piękne są!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. WOOOW :D
    Na tym ostatnim zdjęciu wygląda tak jakbys na samych palcach chodziła haha :D szpile są przepiękne- niestety nie mój rozmiar- ja noszę przeważnie 40 (ewentualnie 39) xD

    OdpowiedzUsuń
  16. sa genialne! ale matko jakie wysokie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bym chciała wszystkie !. ;DD

    o ja ciee.. jakie boskie buty !. ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne buty szkoda że to nie mój rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej ! Masz ich nie oddawać ! :D Pięknie wyglądają na twojej stopie, buty są prześliczne ( sama bym chciała takie... ), a chodzić to można się nauczyć :) Będziesz żałowała jak je oddasz- naprawdę...

    Odp. Do mojego komentarza :
    A czemu `;(` ? Zrób sobie wakacje, pojedź za granicę :D Albo nie wiem, gdzieś w Polsce ;) Każdemu należy się odpoczynek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepraszam za nieobecność na bloku i zaniedbanie pisania komentarzy pod twoimi postami :C

    piękne buty, szczególnie podoba mi się fason obcasów oraz wzór materiału z jakiego są wykonane. a i przyznaj się są wygodne tak ogromne obcasy? :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Informuję Cię, że ''obserwuję'' twój blog:). woman-revolution.blogspot.com Ps to jest spam, ale nie jestem bezmózgim stworzeniem próbującym wypromować siebie, po prostu dzisiaj edytuję swoje subskrypcje i osoby, które zostały o tym informuję!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. są fantastyczne, ale wysokość rzeczywiście przeraża. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Są na prawde piękne, ja niestety nosze 38/39 :/ Na Twoim miejscu nie dałabym rady się z nimi rozstać, są cudowne i takie nie powtarzalne, jeszcze takich nie widziałam u nikogo :) A tak z ciekawości ile mają cm?

    OdpowiedzUsuń
  24. Są CUDNE! Nie zwracaj ich, jak będzie trzeba to się przemęczysz, bo naprawdę warto! Prezentują się przepięknie! Wpadłam tak na chwilkę zobaczyć co słychać, bo zepsuł mi się zasilacz od kompa i to jego ostatnie minuty...:/ Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wysokie, ale za to jakie piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne butki! bardzo podoba mi się Twój streetowy styl:)
    zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. One są piękne!!! :) zazdroszczę :)***

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętni bym przygarnęła takie cuda! nie oddawaj ich są świetne

    OdpowiedzUsuń
  29. są śliczne! :) chociaż rzeczywiście wysoookie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. oooo, ależ wysokie, ale jakie piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  31. oou! nie widziałam tej notki . Świetne , przepiękne buty - miłego śmigania w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  32. absolutnie boskie!!! :)
    szkoda, że mam rozmiar 37 :(

    OdpowiedzUsuń
  33. SĄ CUDOWNE :O gdyby to był rozmiar 38 to bym kupiła od Ciebie od razu <3

    OdpowiedzUsuń
  34. piekne!!! to co wpadasz do mnie czy nie bo sama siedze :P:P

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi