Instagram

piątek, 10 czerwca 2011

Maxi dress

Czesc wszystkim :*

W koncu zakupilam sobie maxi dress mimo tego ze jestem niska heheh poprostu tak mi sie podobaja ze no musialam, wiecie jak to jest co nie??!! :p Ogolnie strasznie dziwacznie sie w niej czuje i mam nadzieje ze mi to przejdzie bo jest mega przyjemna i wogole tyle ze jakos tak dziwacznie w niej wygladam :/ ale co mi tam mieszkam wkoncu na wiosce to wszystko mi wolno :)


                                                              haha sierota :/


                                       Nie smiejcie sie z moich krzywych paluchow :p 


                                                             OUTFIT
                                                    sukienka - H&M
                                                     torebka - SH
                                                   klapcioszki - Hiszpania

45 komentarzy:

  1. wyróżniłam twój blog na moim w top 5
    zobacz
    kinga-zelka.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale dziwnie nie wyglądasz :D
    mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, jak ja uwielbiam ten kolor!

    Bardzo dobrze lezy na Tobie ta sukienka, a kolor tylko dodaje Ci urody.

    PS> Masz ladna fryzurke.

    OdpowiedzUsuń
  4. pasuje Ci ta sukienka, kolor jest rewelacyjny :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze jest! :) Taką sukienkę też chciałam kupić, ale przy moich 160 cm zrezygnowałam ;)
    Może niepotrzebnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka świetna :)
    ale jesteś ładna <3



    zapraszam do mnie , nowa notka :)

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba skuszę się na taką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz! Podobają mi się takie sukienki, ale u kogoś :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka ! Lubię ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są już trochę dłuższe ,ale mega zniszczone. Ty masz piękną sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka laska ;o
    kocham twoje włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  12. no u mnie deszczyk :(

    Podoba mi się sukienka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądasz.:) Super kolor.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sukienka , kolor jest śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz w niej ślicznie, dodaj jakieś wysokie koturny to dodasz sobie cm :) maxi dress jest idealna na upały więc chodź w niej śmiało!

    OdpowiedzUsuń
  16. też chce maxi dress :) dobrze wyglądasz, a tą sierote mogłaś sobie darować hahahh xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądasz , a jak jesteś niska to zakładaj jakieś koturny ; ) Zazdroszczę figury!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor i nie musisz się dziwnie czuć bo wyglądasz naprawde świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz rewelacyjnie! I mimo, że nie lubię różu, to ty jesteś "znośna" w nim :)
    Pozdrawiam, Dżesa.
    P.s. Zapraszam do mnie i skomentowania zdjęć mojego autorstwa.Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz bosko!! nie widać że niska jesteś;) wydłuża Cię!! choć w niej częściej!!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna ta sukienka:)
    pierwsze zdjęcie jest genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  23. torebka z lumpka? Wo!
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ziom, weź Ty mi tu nie pierdziel, że dziwnie w niej wyglądasz, bo wyglądasz jak milion dolców! <3 Sukienka ma piękny kolor a Ty jesteś taka szczuplutka, że możesz sobie nosić takie maksi jakie chcesz :))) Sama się Twoim zdjęciem przekonałam i może też sobie jakąś zakupie?:D

    Całusy skarbie :***

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeśli chodzi o maxi dress przemogłam się już w zeszlym roku. Muszę Ci powiedzieć, że bardzo ładnie Ci w tym kolorze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna kiecka i wcale nie widać, żebyś była niska :) buciki świetnie się z nią komponują.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz, na prawdę jak na Ciebie szyta. Przypomniałaś mi właśnie przez ten post, że jakiś czas temu planowałam poszukać jej w sklepach. Maxi dress rządzi:D:D::D Kamcia z woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama zastanawiałam się nad taką sukienką i przekonałaś mnie swoimi fotami - muszę się rozejrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  29. Co ty głupolu gadasz krzywe paluchy xD Nie widziałaś moich hehehe.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka! I ten kolor <3
    Ale osobiście nie przepadam za takimi długimi ;)
    I nie wiem co masz z tymi paluchami!? xD Ale lakier dobrany do sukienki :D i buciki śliczne xD

    OdpowiedzUsuń
  31. wygladasz pięknie!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. No nie, wyglądasz przeuroczo! Maxi podobają mi się bardzo, ale też obawiam się jak w niej będę wyglądać, ale patrząc na Ciebie sama się skuszę:-). Słodziutkie klapeczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna sukieenka,Śliczne buty,Śliczna torebka ♥♥
    Ślicznie Ci w tej sukience jest *.*
    = *

    OdpowiedzUsuń
  34. sierota?? no co Ty!!! wyglądasz bosko

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi