Instagram

środa, 22 czerwca 2011

Jak nie urok to sraczka :)

Hello there :*
Caly dzien probowalam dodac posta ale z moim internetem jest tak zle ze nic z tego nie wyszlo dopiero musialam  odwiedzic znajoma i skorzystac z normalnego neta :) Dzisiaj potraktowalam moje jeansy replay nozyczkami , a co mi tam nie? a tak wogole to wczoraj lalo caly dzien a dzisiaj normalnie jakas SAHARA masakrejszyn, jak nie urok to sraczka hehe tak zle i tak nie dobrze :(

                                 
             Dzisiejszy outfit na mega luziku :)


    Umieralam na tym sloncu, wytrzymalam cale 9 min :)
                                                                    OUTFIT
                                                                Tshirt - warp
                                                             Spodnie - Replay
                                                                  Buty - Conversiczki :)

40 komentarzy:

  1. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie zorganizowanym na moim blogu :)

    http://nikolla15.blogspot.com/2011/06/29-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe ja tez tak chyba wyjde przed blok na niebuszewie z kocem;D alle by ludzie sie na mnie gapili:P jeszcze bym dostala skierowanie na maczna;d

    OdpowiedzUsuń
  3. tobie tez fajnie wyszly te spodenki ;D
    uwielbiam DIY! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, jesteśmy z niej dumni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie Ci te spodenki wyszły! I w końcu ktoś nie robi tak krótkich, że tyłek zaraz wyskoczy ;d
    Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bomba;)))) jak najbardziej jestem zdania że wygoda na 1 miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobał mi się nagłówek posta:-). Ja też mam problemy techniczne bo wciąż nie przyszedł mi zasilacz do laptopa i korzystam z cudzego:D. Widzę, że spodobało Ci się obcinanie jeansów;-) Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie Ci wyszły szorty
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyglądają ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne spodnie i śliczny tatuaż ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Super mają kolorek te dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na luzaka ale fajnie :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I dobrze, że szorty zrobiłaś, bo są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam identyczne conversy :D a spodenki wyszły Ci naprawdę fajnie, gratuluję, bo ja ostatnio skracając zepsułam 2 pary spodni ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. dobra to Ci zanucę- nana na nanana na na na :)
    rapu słucham też czasem- a czego słuchasz, oprócz oczywiście swojego chłopaka? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OOo też mam spodnie do zrobienia;) tyle że brak chęci

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne spodenki ;) Ale lepsze conversy ! :P

    OdpowiedzUsuń
  18. mniej więcej chodziło o narobienie innym smaku. :)
    ah, masz genialne buty!
    pozwolisz, że Cię dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wyszło!

    A co do pogody to u nas tak samo, wczoraj myślałam, ze potop będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. tez tak chce plackiem poleżeć!!;p spodenki fajnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale butki to masz ekstra! No i spodenki Ci duper wyszły, kocham taki luźny styl :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. haha, ostatnie zdjęcie dobre. :D fajne spodenki ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. to szkoda! ale moze wtedy uda sie w sierpniu jak mieszkanko bede miala;) buzka bawcie sie dobrze i rob duzo zdjec i wrzucaj na bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  24. aaa super są te 'szorty'! miałam kiedyś dżinsy replay takie z dziurami ale schudłam i są na mnie za duże ;<

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne Ci wyszły te szorciki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz! :D
    Extra spodnie u bluzka! :)
    Ja jednak wolę ciepło niż zimno xD

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi