Instagram

czwartek, 16 czerwca 2011

Ja pierdziulkam mam odrost GIGANT!!!! Ale jeszcze tylko kilka dni i bede u fryzjera :) juz sie nie moge doczekac bo nie wygladam :( dzisiejsza sesja 4 minutowa :)

     Matko Boska Elektryczna odrost jest najgorszy :/





                                prosilyscie zebym wkoncu pokazala dziarke :)

                                                           OUTFIT
                                  Pomaranczowy top - Gina Tricot
                                Niebieska bluzeczka - BIK BOK
                                                   Spodnie - H&M
                                                        Buty - Vagabond  
                                                   Torebka - SH  
                                                Okularesy - BIK BOK

49 komentarzy:

  1. łaa, tatuaż bardzo mi się podoba! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie widze odrostu ! ;)
    ale widze super zestaw ;)) i swietne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wyglada polaczenie niebieskiego i pomaranczu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale lala !
    slicznie,wesolo,blog tetni zyciem..nie jestes sztywna kukielka !
    i like it !

    OdpowiedzUsuń
  5. Tatuaż fajny ;D.
    A ja się przed wczoraj umówiłam do fryzjera xD.
    Pierwszy raz będę farbować włosy.
    Trochę się boje ale chce tego ;3.
    Zdjęcie z języczkiem śliczne ;D.
    Stój fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj z tym odrostem nie przeginaj aż tak bardzo go nie widać :)

    a tatuaż śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka ty sliczna jestes, no poprostu zazdroszcże urody!! :<< :***** pięknosć! :>
    ma ten twoj Pat szczescie , oj ma ^^
    ps. nie widac zadnych odrostow, nawet z nimi ci do twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tatuaż .
    Piękna jest ta niebieska bluzka ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super moja pienka Marcisza;] a juz niedlugo sie widzimy juhuuu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kuurcze, ale ekstra wyglądasz! :D Kocham Twój styl!
    + pierwsze zdj- mistrzostwo :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam, jak nie widzę żadnego odrostu;)). Fotograf odbija się w okularach:)) Pozdrowienia dla Ciebie;). woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. E tam dobrze jest ;)
    Piękna buzka odwraca uwagę i to na niej oko się skupia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny tatuaż < 33 i w ogóle świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś słodka, wiesz? :)
    Piękny tatuaż! :) I spodnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ruski odpowiednik ZENITA - ciężko podać mi nazwę, bo jest napisana po rusku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zawsze pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie się ubrałaś :) Najbardziej podoba mi się ta niebieska bluzka i spodnie . Fajny tatuaż :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki tam odrost gigant, wyglądasz bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tam, w ogóle nie widać żadnych odrostów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oo bardzo ciekawy outfit:-). Nie martw się odrostami bo teraz są trendy... Bardzo ładna bluzeczka i w końcu pokazałaś tatuaż :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jestes szczuplutka ;) ! swietny ten tatuaz masz, zazdroszcze ;] obserwuje i pozdrawiam ;) zapraszam do mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  22. z odrostami nie jest tak źle, widziałam o wiele gorsze. wyglądasz świetnie, najbardziej podoba mi się ten pomarańczowy top pod spodem i oczywiście twój tatuaż.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne kolorki i okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze zdjęcie zagina. Zestaw podoba się, mimo że jest na wyjątkowym luzie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja ;) Nie masz takich wielkich odrostów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze zdjęcie jest niesamowite :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne to 1 zdjęcie.

    A odrostów nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne kolorki ma tatoo!! cała stylizacja jest boska;)! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Matka Boska Elektryczna na pewno Cie wysłuchała xD hahah jaki tekst fajny, skąd go wzięłaś :D?
    Fajne okulary i super zestaw :) Dziarka też spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  30. swietne okulary, super zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna sesyjka! :D Strasznie mi się podobają zdjęcia z tej notki, są takie pozytywne i radosne :) Outfit boski - cały!!! :D Lubię Twoje włosy.No i dziara też piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fryzjer poprawi Ci humor :)
    motyw pomarańczu jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  33. zapraszam serdecznie na mojego bloga, który ostatnio przebrnął przez małą przemianę. znajdziecie tam sporą dawkę outfitów, recenzji kosmetyków.

    www.oldcool-ada.blogspot.com
    pozdrawiam i całuję, Ada ; *

    OdpowiedzUsuń
  34. dziarka zajebista :D
    Pierwsze zdjęcie jest fenomenalne ;D
    Ogólnie świetny look :) pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  35. zdjecia wykonane były telefonem wiec ich jakośc nie jest zbyt dobra , używam zwyklego PhotoScape żeby poprawić kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super masz spodenki! Też che takie :) A kiedyś nie lubiłam pomarańczowego a teraz polubiłam i to taki ostry i noszę bluzeczki pomarańczowe :)
    Pomadkę też mam pomarańczową :P

    OdpowiedzUsuń
  37. pomarańcz+niebieski=zajebisteee!! :D
    co do tatuażu,to nie w moim typie ;) sama planuje zrobić, jednak po pierwsze nie w tym miejscu,a po drugie z pewnością odpada motyw kwiatowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się ta bluzka niebieska;)

    OdpowiedzUsuń
  39. super torebka, ogólnie bardzo żywe te zdjęcia przez kolor;) Zapraszam na konkurs H&M'owy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. niebieska bluzeczka jest piękna :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Przed ostatnie zdjęcie mega <3 I świetne buciki ;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  42. To prawdziwy tatuaż ? ;) Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wygladasz bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczny masz kolor pomadki - można wiedzieć co to ? :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi