Instagram

niedziela, 19 czerwca 2011

Internet

Przepraszam was za moj brak aktywnosci ale nie mam internetu i teraz smigam na bezprzewodowym i srednio to wszytsko idzie. Do jutra postaram sie wam wszystkim poodpisywac i poprzegladac co sie u was kochane dzieje bo sie strasznie stesknilam :)

                                                                         OUTFIT
                                                            Koszula -  SH
                                                                Pasek - SH
                                                            Spodnie - H&M
                                                                 Buty - Vagabond

42 komentarze:

  1. cudownie tu wyglądasz! Wszystko idealnie się uzupełnia i ożywia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wróciłam. Vagabond to mój ulubiony sklep z butami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula i pasek. ;)
    ogólnie ślicznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie.:)

    Zapraszam do mnie ,nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny outfit! :D
    Właśnie tak mi kogoś brakowało jak dowiedziałam blogi no i teraz wiem, że to ty ;)
    Internet potrafi psikusy robić.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe połączenie kolorów :)
    bardzo fajne spodnie :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula ! :) super kolor .

    OdpowiedzUsuń
  8. Outfit bardzo mi się podoba, szczególnie koszula i jej kolor:-) Widzę, że zainwestowałaś w mokasynki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodnie i piękny odcień koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szukam wlasnie takich spodni wygladasz swietnie moja droga :) i koszula ma super kolor :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy zestaw. Bezprzewodowy internet lubi poszwankować, ale jest ratunkiem gdy wysiada prąd :D

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula i buty świetnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna koszula :)
    + wracaj do nas jak najszybciej ! ;D Stęskniłam się za twoimi postami, bo bardzo lubię czytać twojego bloga :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę Ci coś opowiedzieć: poszłam dziś do Stylowych po buty, bo zobaczyłam, że są dostępne w 24h i tam tych butów nie było i się pytam ekspedientki dlaczego, a ona powiedziała, że one są w magazynie i nie wszystkie buty w 24h są dostępne w sklepie. Pytam się kiedy będą w sklepie, a ona mówi w cale. :-). Dziwną mają politykę firmy:D

    OdpowiedzUsuń
  15. super, a koszula to wymiata po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. buty z poprzedniego posta ! oddawaj ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie Twoje podsumowania do sytuacji :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  18. koszulę to masz cudowną :)
    Pozdrawiam Julka
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. koszula i pasek rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ojjj super wyglądasz! :) kolor koszuli-piękny!!!! i ten pasek... ahh całość-brak słów :**

    OdpowiedzUsuń
  21. myślę ,że wtedy śpiewałam Grubson- Naprawimy to <3

    OdpowiedzUsuń
  22. haters make us famous :D hyhyh
    dobry set,fajnie zlamane kolory pomaranczem!
    buzinke pokazuj nam usmiechnieta !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. hej Martuś ! świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna koszula :) Ja sama mam ogromny problem z zakupem takiej, każda mi się wydaje 'dziwna i nie dla mnie' :) A tak mi sie marzy... :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. a weź mi nie mów, ja mam od 4 lipca jakiś cholerny plener czyli też bez neta ;/

    A bluzka ZAJEBISTA! Kocham ten kolor <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne spodnie i zdjęcie
    zapraszam do komentowania moich postów ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszula SH????? Cudowna jest. I ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
  28. dziekuje :*

    mihihi koszula jest fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  29. hm... możliwe, że to temat na następną notkę :P

    OdpowiedzUsuń
  30. ajj Marcia niestety nie za bardzo ogarniam, wiem, ze na placu lotników jest jakiś spoko i na wojska polskiego koło SPHINXA i Pizza Hut tam kiedyś byłam kilka razy. Połaziłabym z Tobą, ale w niedziele ja wracam do Wawy, więc może next time się jakoś uda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz jak zwykle świetnie, koszula i pasek - bomba! <3 co do butów, mówiąc 'na specjalne okazje' miałam na myśli 'na wejście', by zakładać je na te 5 minut kiedy wszyscy patrzą, a potem można zmienić na wygodniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. nowe stylizacje i zdjęcia, zapraszam :)
    +świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach cholera ja akurat będę na plenerze :(((

    Daj maila to Ci wyślę co i jak, bo to jest wiedza tajemna XD

    OdpowiedzUsuń
  34. super zestaw:) bardzo mi się podoba:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi