Instagram

wtorek, 7 czerwca 2011

Garaż? jaki garaż :/

Hejka :*
Jak juz wspominalam moje G Family zjechalo sie ze Sztokholmu wiec caly czas spedzam z nimi dlatego nie poodpisywalam wam na komenty ale jutro obiecuje wszystko nadrobic :*
Tym czasem co mamy beke bo w domu jest garaz tzn mial byc to garaz ale w zyciu zaden samochod tam nie stal bo jakos tak  wyszlo ze kazdy zaczal cos tam wrzucac i teraz jest to jedna mega skladownia i wlasciwie kazda z dziewczyn bo i Ja i Bella oraz Lucy juz dawno poszlysmy na swoje zostal tylko ten syf hehe ale gdzies tam jest torba z moimi letnimi butami ktore przywiozlam z Hiszpani ale chyba wole kupic nowe niz szukac im w tym burdelku, ale tak wogole to wlasciwie dom stoi pusty i co jakis czas ktos przyjezdza tylko zalatwic jakies sprawy albo po jakies rzeczy :( troche to przykre bo kazdy z nas ma sentyment do tego domu :( Tylko prosze nie nasmiewajcie sie bo nawet sobie nie zdajecie sprawy  jak szybko mozna zrobic taka skladownie hehe








 No tak bo przeciez w garazu nie ma miejsca :(  btw tablica rejestracyjna sie zgubila i teraz jest taka calkiem cool wlasno recznie robiona :D

Prosze nie zwracac uwagi na super trendy buty ktore ma na sobie Bellitka (10 rozmiarow za duze ) znalazla je wlasnie w garazu :(

      Ja jak zwykle jestem mega fotogieniczna i spie :D

40 komentarzy:

  1. niby taka skladownia a wydaje sie wszystko takie..poukladane ;D
    swietny ten domek! zazdroszcze ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tak wygląda pokój mojego brataXD On po prostu niezbyt lubi sprzątać delikatnie mówiąc. Śliczny pies:)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę tego jest:-). Chwila nieuwagi i zrobi się bałagan:-). Widzę, że piesek przytulanka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, fajna składowania :) Przydałaby mi się taka xD Ale wyzwaniem by było to ogarnąć, posprzątać... :D
    Śliczne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Woww ! Troszku tego tam ! :>

    zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. wadę a konkretnie to zeza
    :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana egzamin dzis mialam ale wlasnie nadrabiam zaleglosci :P:P a ty ile notek dodalas jak mnie nie bylo!:P a ten dom to czyj jest bo nie zrozumialam :P ale garaz swietny hahahahahhaa mam tak samo w pokoju:P:P wlasnie probuje nadrobic porzadek po tej miesiecznej naukowej przerwie.... i co u ciebie napisalas wszystko ,oddalaS?

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm..jakbym widziała swój pokój zanim ktoś zmusi mnie do sprzątania :D hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. skoro tak mowisz..ale mi sie tam podoba taki..artystyczny nielad ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ze swoim to śpię, a tak się zarzekałam że nie będę. Teraz pierwszy raz zostawiłam go z rodzicami i tak tęsknię...

    OdpowiedzUsuń
  11. oj coś mu dolega czy tylko okresowe szczepienia?

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ostro ! moge cie odwiedzic ? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oj to faktycznie lepiej pójdź, bo nieciekawie. Może da tabletki na odrobaczania i będzie si. Mój pies ostatnio połknął kawałek maskotki taki 3-4 cm i też łaziłam do weta.

    OdpowiedzUsuń
  14. mogą być robaki bo wtedy zwierzęta chudną i nie chcą jeść. Jeszcze ostatnio uciekł to może coś tam zjadł. Miejmy nadzieję, że to nic poważnego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za kotka i napisz co powie wet. O Ty, mam nadzieję, że je pokażesz. Chyba też się przejdę i może akurat coś znajdę:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żartujesz co za chamstwo! Już patrzę

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mogę komentować, ale dziwna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  18. niby nowości mają pojawić się w sprzedaży już dziś, a widzisz ich profil?

    OdpowiedzUsuń
  19. tam jest tak dziwnie, że kiedyś też weszłam jakby na inny profil. Tu masz maila sklep@stylowebutki.pl ja ostatnio pisałam do nich dwa razy i mi nie raczyli odpisać. Musimy same sprowadzać buty, wyczaić dostawców i będziemy handlować:D

    OdpowiedzUsuń
  20. też kiedyś napisałam na deezee i usunęli, a ostatnio jakaś dziewczyna napisała, że do jakiś butów trzeba całe opakowanie plastrów i później weszłam i patrze tego nie ma. Nie dziwie CI się, a na allegro nie ma ich?

    OdpowiedzUsuń
  21. owwowwwwwwwwww ja nienawidzę bałaganu, serio nie wyobrażam sobie jak można zrobić taki zbiór hahah;p rzeczy niepotrzebnych;p jest mega;p artystyczny nieład;p no nie chciałoby mi się tam szukać butów;) hi

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę kolekcji , haha ; )
    Widzę ciekawe buty (?) i wogóle bym tam pewnie coś fajnego znalazła .

    OdpowiedzUsuń
  23. a kidy wkoncu jedziecie na wakacje??macie juz wykupione?:P

    OdpowiedzUsuń
  24. supcio:D czyli kiedy do polandii przyjezdzacie??

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo to szkoda:P bo ja akurat wtedy wyjezdzam a myslalam moze sie przed wyjazdem jeszcze spikniemy :P

    OdpowiedzUsuń
  26. o ja! strasznie dobrze że to nie mój dom bo mama by mnie zmuszała do posprzątania tego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. łał ;PP
    niezły bałagan, a moze w jakiś wolny weekend weź jakies reczy, których nie potrzebujesz z tego garażu i zrób wyprzedaż ?. ;PP
    ekstra te buty ;PP

    OdpowiedzUsuń
  28. łoo ;p ale dużo różnych rzeczy;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie to wszystko wygląda!!:D

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię czasem grzebać właśnie w takich stertach ubrań jak w tym "garażu", bo jak znajduję to zawsze jest coś takiego;
    "o zapomniałam, że to mam, ale to fajne"
    a ten niebieski domek jest cudowny, zakochałam się w nim kompletnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. no ja jestem pod wrazeniem tej skladowni ;)
    zapraszam do siebie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. noo niezły bałagan :D
    weź jak to teraz posprzątać? :D
    hmm a no ja chodzę też w siostry butach bo ona za nimi nie przepada :D
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć. Marta to mnie zaskoczyłaś, co za graciarnia, ale dla pocieszenia powiem Ci, że ja sama umiałabym taką stworzyć:)). O proszę i piesio się na zdjęciach załapał:)). Pozdrowionka Kamcia z woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. haha ale balagan:)
    zapraszam na

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha ja bym poszperała może znalazło by się coś fajnego ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Bellitka ma kapitalny uśmiech! ;) Zazdroszczę Ci płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Łał co tam robi mój pokój jak szukam ubrań? Super foty :p

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetny pies! :o Ja chcę takiego.. :<. Pitbull?
    A składownia niezła.. hehe

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi