Instagram

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Filmik

Jak juz wczoraj wspomnialam przyjechala rodzinka i tak siedzielismy razem przy stole i zaczelysmy wspominac stare czasy jak to sie jeszcez razem mieszkalo i przypomnialo mi sie ze mam pelno szalonych filmikow :) dodam ten jak z rebecka sie poprzebieralysmy ( Tak Becka przebrala sie za faceta ) i nie pytajcie co mialysmy wtedy w bani bo tego nikt nie wie :( :**

video
haha nie zwracajcie uwagi na moje beznadziejne miny ale z ledwoscia sie powstrzymywalam od smiechu :)

A i przypominam o moim rozdaniu ktore znajdziecie TUTAJ zostaly jeszcze tylko 4 DNI!!

21 komentarzy:

  1. Hahhahahah ; wygląda superr ;D Hhahahahah ;D Uwielbiam takie odpały! same z kumpelami często takowe mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahah genialny filmik! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. super :D słodkie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. udała się ;p no ale cóż przyszłość już mnie zaczyna przerażać ;( xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahha , fajne :) Ty miałaś długie włosy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej ci w krótkich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe:-) Twoja rola w tym filmiku jest znacząca:D. Też kiedyś przebrałam się za faceta i poszłam do sklepu kupić papierosy, mówiłam ochrypłym głosem:P. Jeśli chodzi o biżuterię, to mam tego sporo, ale na ogół noszę parę błyskotek, które są moim ulubionymi:-). A resztę lubię mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo, że masz rolę drugoplanową to gdyby nie Ty nie wyglądałoby to tak dobrze:D.

    OdpowiedzUsuń
  9. haha. świetne.:) super blog.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to wielki czas haha :P My też z R. już 2 lata i to była szybka akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. e tam , naprawdę lepeij wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahahha co beka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a więc chcesz przeżyć lekki szok? :D ok ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahahahahahahah - nic więcej z siebie nie wykrztuszę ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi