Instagram

wtorek, 14 czerwca 2011

Dziewczyny pomóżcie!!!

Juz nie raz wam pisalam o butach ktore mi sie tak marza, ale mam straszliwego pecha bo zakazdym razem jak znajda sie w jakims internetowym sklepie to nr 36 znika w 2 sekundy, a buty mnei przesladuja i snia mi sie po nocach. Ten model w moim rozmiarze dostepny jest juz tylko w kilku kolorach i mimo to ze nie sa to kolory ktore tak bardzo chcialam miec to postanowilam ze kupie poprostu w innym bo tak mi sie podobaja pytanie tylko ktore?? pomozecie mi?? doradzcie :(

                           Kolor jest piekny ale tak sobie mysle ze do niczego nie beda mi pasowaly :(
                           Czarne znowu nie maja takiego uroku, sa troche nudne

                              Te z koronka juz sa lepsze ale wsumie tez nuda

No te wsumie by mi pasowaly do ciuchow, ale znowu Patowi si enei podoba ta koronka sama juz nie wiem :/

zastanawiam sie najbardziej nad tymi zielonkawymi i tymi ostatnimi ? a Wy co o tym myslicie??

44 komentarze:

  1. zielone strasznie mi się podobają nigdy nie spotkała siew moim mieście z butami takiego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronka jest urocza, brałabym te beżowe:). Ale masz małą stópkę! :)) Fajnie. Ja na takich butach wysokich to raz dwa i bym się przewaliła hihi woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zielone najlepsze! tylko do czego je mozna załozyć? cięzko będzie.
    koronka tez fajna. nie wiem. ja bym wybrałam te beżowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaszalej i kup kanarkowe !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. albo klasyk czarne, albo cieliste ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. kremowa koronka! są super!! wpadnij do mnie, :)
    ps. Jak je ubierzesz to on nawet nie zwróci uwagi na koronkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.czarne w koronke
    2.albo te ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarnych szpilek pewnie masz od groma, te limonkowe są też bardzo ładne ale ten kolor nie będzie wiecznie na czasie i po pewnym okresie możesz stwierdzić że są Ci już nie potrzebne, że wyglądasz w nich beznadziejnie, do niczego nie pasują i w efekcie odstawisz je w ciemny kąt :D
    Tak więc, moim skromnym zdaniem najlepsze będą te ostatnie- mimo że koronka ( chociaż ja koronki lubię)oraz że są w kolorze nude który obecnie też jest na topie to jednak wydaje mi się że będą Ci długo służyć- w końcu pasują praktycznie do wszystkiego bo mają kolor cielisty :)
    Przed zakupem trzeba rozpatrzeć wszystkie opcje aby potem nie żałować ;) Fason każdego jest identyczny z mega platformą- co bardzo mi się podoba (też w takich gustuję) ^^ więc pozostaje tylko problem koloru :]
    Ja Ci mówię Marta- bierz ostatnie i nie zwracaj uwagę na faceta bo to nie on będzie w nich śmigał :D za jakiś czas nie będzie mu to przeszkadzać ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się w sumie podobają te żółte :D I jak na moje pasują do Ciebie... ;)
    Te z koronką też nie najgorsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wd. mnie najfajniesze są te czarne z koronka i te ostatnie. Może rzeczywiście te zielone nie będą do niczego pasowały. Ja bym wzięła te z koronką czarne ale skoro Tobie bardziej podobają się te ostatnie - to weź je. Też są śliczne :D
    Pozdrawiam i mam nadzieje,że pomogłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mi najbardziej te czarne się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym wybrała pierwsze. Teraz jest taka moda, że z czymkolwiek połączysz ten kolor to będzie super! :) Białe, czarne, granatowe, różowe. Wszystko pasuje! Bierz i nawet się nie zastanawiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi podobają się te koronki ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. musisz sugerowac się wygodą oraz swoimi ciuchami . pp co kupywac buty ktore zadko bedziesz zakładać bo nie masz do nich ciuchów. ale te koronkowe jedynie na wyjscie gdzies, a po za tym szybko będą sie kurzyć tak samo jak te czarne .

    OdpowiedzUsuń
  15. hmmm wzięłabym te koronkowe nude;) są śliczne koronka z daleka wygląda zabójczo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym postawiła na klasyczną czerń, tę bez koronek. Pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie numerem jeden są koronkowe czarne

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja polecam ci te zielone ;) do czego je założyć? hmm... ja zrobiłabym to do klasycznych kolorów : czarny lub biały,a może i oba razem ;) a buty byłyby jedynym kolorowym dodatkiem... :) klasyka plus małe szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bym wybrała zółte
    koronkowe nie bardzo mi się podobaja

    OdpowiedzUsuń
  20. 3 najlepsze;)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Klasyczne czarne moim zdaniem najpiękniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te ostatnie lub zielone . Są śliczne :) No ale to zależy od ciebie , może zastanów się jakie buty najbardziej będą pasować do twoich ubrań?

    OdpowiedzUsuń
  23. Zielone są bardzo fajne, ale jeśli do niewielu rzeczy będą Ci pasowały to nie wiem czy jest sens je kupować. Postawiłabym jednak na te ostatnie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. koronkowe czarne są magiczne!
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. strasznie się ciesze z tego TVNu :D hehe dziękuje :) a jeśli chodzi o buty, to kurcze nie wiem co Ci doradzić, bo mi się niestety żadne nie podobają ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. to dobrze :D czarne to czarne - czarnych butów każdy ma dużo, a te ostatnie są strasznie ładne i raczej do wielu rzeczy będą pasować :)
    Zielone też są super, ale z dobraniem do nich czegoś byłoby już gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. i co zdecydowalas sie?? ja bym chciala byc nisza to bym na codzien takie nosila

    OdpowiedzUsuń
  28. te ostatnie.. moim zdaniem najlepsze..:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnie!
    Moim zdaniem są śliczne i na pewno będą Ci pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mi najbardziej ostatnie ale wszystkie są mega

    OdpowiedzUsuń
  31. ja bym wybrała jednak pierwsze - zielonkawe! Pasują do wieeelu kolorów, nawet jesienią kiedy neony odejdą do lamusa te będą się pięknie komponować z garderobą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zdecydowanie pierwsze! uwielbiam nietypowe szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zielone są super, przecież w tym sezonie są modne kolory, kolory, kolory i jeszcze raz kolory :) Możesz poszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te koronkowe , te ostatnie <3 Są naprawdę śliczne ! :) Czarny to nudny taki kolor, zielony - masz racje do niczego nie pasuje, a te ostatnie do wszystkiego pasują i w ogóle kolor `nude` beżowy jest modny i jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dokładnie , jest lato ! <3 Ja stawiam na kolor zielooony. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochanie muszę Tobie przyznać, ze przez te rozmowy o tych butach sama się w nich zakochuję:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja bym wzięła te ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnie najbardziej mi się podobają :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnie najlepsze, chociaż pierwsze też spoko ;)
    Pat teraz narzeka, a jak zobaczy je na Twojej nodze to zwariuje z radości :D

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi