Instagram

niedziela, 15 maja 2011

żenada..

Poprostu kocham takie typki ktore to sie tak chwala czego to one nie maja jakie to one zajebiste nie sa wszystko umieja i tylko pokazuja ile to milionow par butow nie posiadaja, milionow spodni i twoja kolekcja to nic wporownaniu do nich pomijajac fakt ze grosza w zycku nie zarobily i wszystko co maja zawdzieczaja tatusiowi albo mamusi GRATULACJE super ze czujecie sie takie zajebiste i pokazujecie swoja zajebistosc to jest chyba jedyne czym mozecie sie pochwalic :)

mihihi sorka musialam to z siebie wyrzucic bo mnie to strasznie denerwuje :)
a tak pozaaaa tym to jest po 12 a ja dalej w lozku nie mam powera leje deszcz i boli mnie glowa w dodatku mam pelno nauki ushhhhh

43 komentarze:

  1. no jest dziś do bani... na maksa heheh:P aż się spod koca wychodzić nie chce;p :* noo mnie też denerwują blogi takie.. ehh szczególnie lasek które nic nie robią i za kasę nadzianych rodziców robią z siebie lalunie itp;p

    OdpowiedzUsuń
  2. a weś, takie dziewczyny są bleee fuu :x
    zgadzam sie w 100% .

    u mnie taka pogoda jak u ciebie była rano, teraz słonce :*
    no ale ja antybiotyk :<

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na telefon:) ale na 99% saturn i dział muzyka, film książka;) w końcu coś związane z częścią mojego życia;))) lepsze zarobki i coś co kocham i nie prywaciarze którzy karzą mi zamiatać pod sklepem:P

    OdpowiedzUsuń
  4. ejże, łączę się z wami jeżeli chodzi o dzisiejsze leniuchowanie pod kocem :D za moment idę uskuteczniać tę czynność :D uwwwielbiam takie niedziele :D
    Co do tych dziewczyn, to mnie osobiście nie denerwuje, bo się tym nie interesuje.. znaczy modą.. aż tak bardzo :P

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nienawidzę takich osób ..

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie miałam tel:) dostałam te pracę:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!! Dziękuję za wizytę kochana i z atak miły komentarz!!! :**** Ja tez mam kupę roboty na uczelnie, ,masakra :( A tak mi się nie chce, chyba obejrzę jakąś komedie romantyczną na poprawę humoru :P

    OdpowiedzUsuń
  8. no mi tez dzialaja na nerwy nie ma co sie przejmowac -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. J tez nie cierpię takich osób. Chyba wiem, o kim mówisz. Bardzo mi się podoba twój styl pisania i blog. Dodajemy się do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z Twoimi słowami w 200%!
    a to zdjęcie uwielbiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  11. doskonale Cię rozumiem :)
    A ja dziś spałam do 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz całkowitą rację.
    ładne zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dokładnie jak piszesz- Ty tu kurde ciężko harujesz i sie srasz a taka bogata brzydka cipa ma od tatusia cos i jest super i wtedy niby od niechcenia pokazuje cos z dolce i gabbana i super. Rozumiem Cie bo sama mam 2 prace i kazdy firmowy ciuch zawdzięczam sobie :D
    u mnie tez dzis leje i tez siedze w pidzamie i mam wszystko gdzies xD pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  14. biedna. mam nadzieje ze juz lepiej sie czujesz.
    pogoda dobija . dajcie slonce!!

    OdpowiedzUsuń
  15. takie osóbki myślą, że są fajne i że każdy ich lubi ale w rzeczywistości prócz rodziców nic nie maja;) olać takich...

    u mnie tez taka pogoda...a nauki również mnóstwo:(

    OdpowiedzUsuń
  16. w poniedzialek ide do kwiaciarni do pracy. ja puki co jestem tam na zlecenie. miałam mieć od 1 czerwca umowę ale powiem im że pracuje do konca maja a do nowej pracy idę od czerwca;p a ty gdzie pracujesz??

    OdpowiedzUsuń
  17. myślałam już dawno nad nimi :) ale coś mi nie pasują jak przymierzałam -.-

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Tobą oczywiście! Nienawidzę czegoś takiego..
    A pogoda do dupy :<.

    OdpowiedzUsuń
  19. masz rację . A co do tego ślubu , to moich znajomych hehe ; p

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się ! jesteś śliczna ;*
    zapraszam częściej.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak tak ja na zdjęciach. skąd to pytanie ?;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też takich osób nie lubię.
    U mnie od rana leje ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie też takie coś denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. ta rozumiem mnie tez to smieszy,ze takie chodza po swiecie,ale jest to w porzadku gdy dziewczyna sama zapracuje sobie na ilosc par butów! Nie za kase tatausia,ale z drógiej strony zastanawia mnie po co komus tyle par butów? Bo mnie by osobiście wystarczyło 5 i basta:p ta mnie tez boli głowa i osobiście stwierdzam,że mi sie nie chce wiec olewam nauke na jutro:/

    OdpowiedzUsuń
  25. No ja się w końcu zabieram do pracy o 22 - rewelacja :P

    OdpowiedzUsuń
  26. eeejj... może nie mam milionów, ale pół miliona par butów mam..

    OdpowiedzUsuń
  27. Kąpaliśmy ale zrobiłam zdjęcie pod koniec jak już się ubrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny blog ♥♥

    zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. To zdjęcia jest piękne , uwielbiam je ! Troszkę przypominasz mi na nim Annę Dereszowską ; )
    Co do notki to mam to samo zdanie , sama nie zarabiam bo jestem jeszcze małolatą , ale nie cisne rodziców - szanuję ich i nie mogłabym wyciągać z nich ile się da na "ciuszki" . Naciągam ich trochę na zajęcia taneczne itp. ale kiedyś będą ze mnie dumni i tego nie pożałują :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Więc ja proponuję, żebyśmy dobiły do miliona tylko bez burackich zagrywek i pseudolansu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pro nie jestem, ale jakieś tam obeznanie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ogólnie hip-hop , ale bywały też inne style . Dopiero co zaczęłam bo troszkę ponad rok, ale jakoś wcześniej nie miałam siły wewnętrznej zapisania się na treningi , może dlatego że byłam nieśmiała ; d

    OdpowiedzUsuń
  33. łał , fajnie :D już nie tańczysz ? czemu ?

    OdpowiedzUsuń
  34. jestem w stanie zrozumiec Twoje oburzenie ;) ale z drugiej strony niektore studia nie pozwalaja na to aby laczyc prace z nauka np. wiem, ze dla chcacego nic trudnego . ale czasami jest trudno.
    Nie , ze naleze do osob -ktore swych rak nigdy nie skalay praca. bo pracowalm. ale w zasadzie po to aby zdobyc doswiadczenie i wpisac to do cv, a swoja droga pieniadze zarobione przez nas samych wydaje sie 3 raz trudniej :))

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. lovely photo <3 you look gorgeous!! love your make up!!

    OdpowiedzUsuń
  36. no niestety wciąż nie czuje się za dobrze:P pewnie bedzie mi przechodziło jeszcze z jeden albo dwa dni:/

    OdpowiedzUsuń
  37. Dołączam się do notki :) Choć jeśli rodzice dają komuś kasę bo ich na to stać to ich sprawa, ale może kiedyś ami nie będą tyle zarabiać i się przekonają czy jest tak łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  38. szczerze mówiąc to nie wiem czy wiem, czy nie wiem... ale ja się bardziej retuszem niż grafiką zajmuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Wlsnie odkrylam Twoj blog i stwierdzam,ze jest swietny!wszystkie Twoje outfity sa stylowe,zdecydowanie bede tutaj czestym gosciem.

    OdpowiedzUsuń
  40. a o kogo ci dokaldniej chodizlo ?:D:D napisz mi ,plsssss:D:) na mejla mi napisz bo musze oblukać tego bloga :P patricia18088@gmail.com hihihihi :P

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi