Instagram

sobota, 28 maja 2011

Zakupy

Hejka wszystkim :**
Dzisiaj wstalam ze strasznym bolem glowy oczywiscie deszcz pada non stop bleeeh ale stwierdzilam ze nie ma co zamulac czas na zakupy :) wooohooo zaplanowalam sobie kupic kilka rzeczy ktore przydadza mi sie  w Turcji lub na Cyperku :p ( wciaz nie wiemczy czy bedzie to Side, Alanya czy tez Ayia Napa )  wyjdzie w praniu. No i oczywiscie dzisiaj sobota wszyscy po wyplacie cale centrum handlowe bylo tak zawalone ludzmi ze poprostu na sama mysl zakupow chcialo mi sie rzygac... przelazilismy 2 godziny nic kompletnie mi sie nie podobalo niewiem moze dlatego ze byl taki tlum i z niechecia wchodzilam do sklepow. Kupilam tylko pomaranczowy top czy jak to nazwac ktory bedzie idealny pod luzna wykrojona bluzeczke na gorace  dni. identyczny ktory Kenza pokazywala na swoim blogu mialam go juz kupic w tamtym tygodniu ale ze mialam tyle nauki to nie mialam kiedy sie wybrac. Pat kupil sobie biala bluze i to by bylo na tyle wogole poszlismy zjesc do Chinskiej restauracji i jedzenie napewno nie bylo warte kasy ktora na nie wydalismy paskudne bylo fuuuj. Nie bralismy ze soba aparatu bo nikomu z nas sie nie go nie chcialo dzwiguskac :)
To by bylo na tyle teraz wracam do nauki muaaah ahh ahh kochani:**


Outfit
Bluzka - Bik Bok
Spodnie - H&M
Buty - Din Sko 
Torebka - Monkey
Zegarek - Tissot


O to Patrykosa zakup :)

                                                                   A o to moj zakup :)


OCENIAJCIE MOJEGO BLOGUSKA TUTAJ.

52 komentarze:

  1. nie ma za co .:*
    butki są extra i spodnie. ;-)
    hehe.. mi chodziło o refren w rapie .:D

    OdpowiedzUsuń
  2. +oceniłam twojego bloguska. ;-)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię Chińskiej kuchni .
    Fajny kolor tej : bluzki ? Nie wiem co do jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebisty outfit Twój :))) cały mi się podoba, chyba sobie pomysł zerżnę xD bluzka, spodnie buty już w ogóle!!! ekstra :) biała bluza nie w moim stylu ale najważniejsze ze Patryk zadowolony :) a topik super leży na Tobie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie to są koledzy z mojej klasy.:D
    fajnie by było coś z peją zaśpiewać ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. ten top jest wspaniały, mam taki tylko w panterkę ze stradivarious'a :)
    wspaniale nadaje się pod białą bokserkę z dużym dekoltem.
    po ile kupiłaś te spodnie z h&m?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna bluzka i spodnie :)
    awwww, masz mac'a ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też zbytnio nie jara , ale fajnie byłoby z nim nagrać piosenkę i stać się sławnym:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzka i w ogóle jesteś super ubrana :). U mnie także cały czas pada ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. top boski potrzebuje takiego;p heheh pożyczysz:D:D?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka śliczna ;D.
    Ani jednego nie masz ? Wszystkie o wyciągałaś ?
    Oł...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądasz. Jezu, kocham Twoje out-fity! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka ty jestes chuda !.
    zazdroszcze ;3
    a nie zapisał sie komentarz ?.
    bo napisałam, ehhh -.-'
    brzmiał on mniej więcej tak:
    no 15 ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladasz przeslicznie!zazdroszcze figury!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez nigdy nie umiem tego okreslic ;DDD
    w ostatnie wakacje, jak jeszcze miałam swoje rude włosy i inną fryzure, niektóry chłopacy, których poznałam mówili, ze mam ok.16/17 lat Oo'

    OdpowiedzUsuń
  16. ten pomarańczowy top jest ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hah , bluzkę a raczej koszulę ( pomyliłam się ;) ) kupiłam w takim jednym lumpeksie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aha. Myślałam, że zostawiłaś sobie jeszcze w pępku. Nie zgadłam xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz tak cudownie, że aż achh :D.

    OdpowiedzUsuń
  20. dokładnie XDD
    u mnie niedaleko jest taki klub nocny i tam jakies 12/13-latki sie maluja i ubierają dość dorosle i wyzywająco i są wpuszczane, normalnie to jest jakaś melina -.-'
    wiem, bo moja pełnoletnia kolezanka tam chodzi i mi wszystko opowiada XDDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Poprostu taka jest prawda! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. A bolało ?. Bo zastanawiam się czy by sobie nie przebić.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny outfit , pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. pękne buciki i ten kolor!

    http://lookmoreglamorous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. No to się ciesze xD.
    I nie mogę się doczekać ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie wyglądasz, i patryk też. : )

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz :) he he he he mam poczucie winy że ostatnio głównie komentuje a nie piszę u siebie ;) ale wszyscy tak się rozpisali że szok, codziennie mam co komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ŚLICZNIE WYSZŁAŚ ŚWIETNE SPODNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny outfit!!! :D Piękne spodnie, bluzka, torebka no i buty! W ogóle śliczna jesteś :)
    No tak, jak jest tyle ludzi to może zniechęcać... Ale top fajny kupiłaś, pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. O nie, moje włosy są beznadziejne, rozdwojone i w ogóle fuj :D Hahah ;) Piękne masz buty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak pięknie ten top podkreśla to co ma podkreślać! Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  32. Top i bluzka to moi absolutni faworyci! piękny ma kolor, sama takiego szukam ale czarnego, żeby móc założyć pod koronkowe rzeczy :)) Cudnie wyglądasz, powodzenia w nauce :****

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście oceniłam, świetny ten pomarańczowy top <3 pozdrawiam;*
    http://hit-myself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. swietny top. zazdroszcze! i juz oddaje glos ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. śwetny zestaw a buty cuudne .!

    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  36. Spodnie - cudo, poluję na takie...

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna bluzka i spodnie (eleganckie :))♥

    OdpowiedzUsuń
  38. aleeee masz fantastyczne spodnie z H&m!!!!aaaaaa zajebiste
    !!!!!!
    a topik extra :D

    ps. moj facet ma :D

    pss. a kiedy chcecie jechac na te wakacje???

    OdpowiedzUsuń
  39. hihihihi wlasnie nam sie nigdy nie chce grac!!! po prostu sie znudzilo :P jeszcze na poczatku troche gralismy ale teraz to juz kompletnie:P kiedy na te wakacje chcecie jechac??

    OdpowiedzUsuń
  40. boże ja marzę o tej opasce na cycki! - tak to nazywam ;) gdzie ją kupiłaś!!?????

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne buty. A w swoim zakupie wyglądasz..zjawiskowo. Idealna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię twojego bloga, czekam na kolejne posty!
    tymczasem zapraszam na

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. o nie... tak myślałam, że nie dostane jej w Polsce wrrrrr ;(((( może na allegro? ale co mam wpisać w wyszukiwarkę? opaska na cycki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie umiem powiedzieć czemu, ale od paru lat mam straszna fazę na Szwecję i wszystko co szwedzkie ;) Wszystko mi się podoba. Jedzenie, język, akcent, lasy, jeziora, w ogóle cały krajobraz i te kolorowe małe domki, nie mówiąc już o rodzinie królewskiej i księciu Karolu Filipie (dalej się łudzę, że kiedyś będzie moim mężem :D)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobry pulpet nie jest zły! :D Ja niestety mieszkam w Polsce, myślę o studiach w Szwecji, ale co z tego wyjdzie to nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Może i poziom niższy ale i tak będzie mi trudno, bo będę sama;o Nie mam tam żadnej rodziny, ani znajomych, wiem, że na pewno na studiach kogoś poznam, no ale to nie to samo ;) A Ty jak długo już mieszkasz w Szwecji? Studiujesz, pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Top - supcio. A to ciekawe, bo ja najlepsze sushi w moim życiu jadłam właśnie w Szwecji..
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostanie zdjęcie jest moim ulubionym!

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi