Instagram

poniedziałek, 16 maja 2011

Yeeaaaah...

Witam,
Powiem tak pogoda do dupy i nic sie niechce w dodatku mam tyle nauki ze niewiem za co sie wziasc i co chwile przesowam pisanie pracy na pozniej (przesowalam) teraz juz nie mam wyjscia dzisiaj musze to ogarnac.
Syf w domu taki ze masakra wrrr ale obiecuje w tym tygodniu napewno zrobie wielkie sprzatanie :)
najgorsze jest to ze moja przyjaciolka przyjechala ze Sztokholmu ze swoja (moja) rodzina i nei moge spedzic z nimi tyle czasu co bym chciala przez to ze musze sie uczyc :( No ale coz biore sie za to!
Dodaje kilka fotek z wczorajszego spacerku :)


26 komentarzy:

  1. fajne butki , zamierzam sobie kupić podobne.:)
    fajny masz styl. ;D
    Zapraszam do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra prezecja:), tez mam sporo nauki ale dopiero od srody:(

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam sobie ostatnio podobna torebkę:) tylko nie mam tego kolorowego czegoś na niej..:) co to jest?

    OdpowiedzUsuń
  4. rockowa z Ciebie dziewczyna !:)

    co studiujesz ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ;*
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ;*
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha:) wlasnie sie urodzil kochana :P:P
    ************************************
    WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ty w kazdych wlosach wygladasz po prostu boskoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a jaki outfit!!!!!i ramoneska !!!!i te buty!!!! a ta torebka to juz w ogole!!!!!!!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaaa!!!zazdroszcze:P:P:P:P:P:P
    zakazuje ci takich cudnych zdjec wstawiac bo teraz bede zerkac przez caly czas!!!!
    ps.chwal mi se tutaj od razu co studiujesz i na jaki temat prace piszesz;):)

    OdpowiedzUsuń
  8. ps. pytalas sie kiedys o moj nr buta:D mam 41 wiec gdybys przez przypadek kupila za duze:D to wal smialo do mnie:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Syf w domu....to ja miałam wczoraj. Pralka wylała i w łazience miałam basen. Cała niedziela była do d....
    Fajne foty.

    OdpowiedzUsuń
  10. nauka, buuuu ;(
    mam dokładnie to samo xdd.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście mam zabezpieczoną łazienkę i woda tak łatwo do sąsiadów nie przecieknie.
    Ale wiesz, ja nie za bardzo rozumiem tego "chodzenia do pralni". Po co sobie tym zawracać głowę, gdy mogę wrzucić pranie do swojej prywatnej pralki i robić tym czasie coś innego. A poza tym głupio tak jakoś pokazywać obcym swoja bieliznę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie ci z włoskami do góry!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje bardzo! o wynikach opowiem za kilka dni, jak dostanę zdjęcia :)

    świetnie wyglądasz, masz fajną urodę :)

    nowa notka, zapraszam:
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde kochana nie gadaj ze cie na nia nie stac:P w koronach zarabiacie tam to sobie moglabys taka na dwa miesiace kupowac:D (no wiem wiem teraz nie pracujesz ale ogolnie:P na oc innego masz wydawac?:D) poza tym masz chlopaka co spelnia twoje wszystkie zachcianki szczesciaro,wiec jakbys go troche pomeczyla,to pewnie tez by sie zgodzil ihihihih :P :* kurde to temat dosc nieciekawy,powiem nawet trudny!:P

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny styl i fajna kurtka ;)
    zapraszam do mnie:
    http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej ta torebka jest rewelacyjna!!! super wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne buty i bardzo ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz przepięknie! Kurtka i buty my love:*

    OdpowiedzUsuń
  19. jak pięknie wyglądałaś ;o
    Dziewczyno uwielbiam Cie ! ;o

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi