Instagram

piątek, 13 maja 2011

WTF :/ & H&M

Ej wy tez mialyscie jakies problemy z blogiem?? ja sie praktycznienei moglam zalogowac od 2 dni i  w dodatku niema mojego ostatniego posta :/ dziwna sprawa :/
)AAA wlasnie jakis tydzien temu przyszlo mi zaproszenie do H&M na  jakies spotkanie najlepszych klientow i dostalam jakies rabaty srutki tutki. ma to sie odbyc jakiegos wieczoru  za 3 tygodnie i bede miala mozliwosc kupna ciuchow z kolekcji ktora jeszcze nie trafila do sklepow to calkiem fajna opcja a i bedzie szampan i jakis poczestunek , calkiem przyjemnie nie :)





20 komentarzy:

  1. O, zazdroszczę! :)
    Cały blogger nie działał.. Jestem bardzo zdenerwowana, ponieważ usunęła mi się notka, którą wczoraj pisałam i dodawałam zdjęcia przez ponad godzinę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety każdemu się tak stało.. Posty z wczoraj usunięte i jestem wściekła -_-.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się tak dzieje z tym bloggerem, na szczęście postów mi nie usunęli, ale kilka komentarzy zniknęło. Jasne, że fajna propozycja z H&M. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. <33

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze :<<
    oddaj mi xdd

    dodaj mnie jeszcze raz do obserwatorów, bo wszystko mi usunęło.. jesli mozesz oczywiscie.. <33
    będę wdzieczna. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. oo super :) korzystaj :D
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nooo bosko z tym HM a skąd mają twoje dane;D? też miałam problemy z blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja nie widzę komentarzy, które dostałam...
    Blogger przekombinował :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dzis nie mogłam się zalogować i usuneli mi najnowszego posta! wrr;//

    mmmm. fajnie. tez bym chciała tam pójść! . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. prosze, prosze :) moze pokaza kolekcje jesienna :))

    szczesciara :)

    tak usuneli wszelkie notki, ja juz sie zreflektowalm i uatkualnilam moja skasowana !

    OdpowiedzUsuń
  10. Blogger przez prawie dwa dni był w trybie read-only, wczoraj wieczorem też próbowałam napisać notkę, ale nie chciała ani się zapisać ani opublikować... I weszłam na tą cała stronę ogłoszeń bloggera (link sam mi się pojawił) a tam było napisane że z w związku z jakimiś pracami konserwacyjnymi będzie w tym właśnie trybie, ale coś im się skopało i przedłożyli z godzinki czy dwóch na całkiem spory okres czasu...

    OdpowiedzUsuń
  11. O, znalazłam linka gdzie się tłumaczą z tego wszystkiego: http://buzz.blogger.com/2011/05/blogger-is-back.html

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nie dość, że nie ma ostatniej notki, to wygląd się zmienił ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. też chciałabym takie zaproszenie ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dzisiaj rano miałam problem z blogiem...przed chwila wchodze, patzre nie ma posta i komentarzy, ktore zostaly dodane poprzedniego dnia...;/ nie fajnie.. oby sie to juz nie powtórzyło.

    Dużo kupujesz w H%M? Masz jakąś kartę czy coś? Jestem ciekawa jak się dostaje zaproszenia na takie spotkania;p

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały blog!
    obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę! to moja ukochana firma

    OdpowiedzUsuń
  17. o Ty VIP'ie :P Wszyscy mieliśmy problem z blogspot, ale jest już okey i miejmy nadzieje, że tak zostanie!

    OdpowiedzUsuń
  18. oo zaprosili Cię do showroomu :D! jak Ty to zrobiłaś?!:D

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi