Instagram

poniedziałek, 2 maja 2011

TYLKO DLA DOROSLYCH! :P

Ja pierdziele ale patola hahah od kilku dni mamy takie rycie bani na chacie ze poprostu total ŻENADA!
Milka ma tak zwana cieczke czy jak to tam i non stop drze jape wyje do ksiezyca i co tylko jest mozliwe biedna malutka ma taka meczarnie, nie daje nam spac, sasiedzi tez zabardzo nie moga. Ale najlepsiejsze w tym wszystkim jest ze Kitels Milki kochany przyrodni brat mimo tego iz jest wykastrowany wciaz stara sie zaspokic siostrzyczke i w domu jest cyrk na kolkach! Patologia na calego hehe...



24 komentarze:

  1. Współczuję Ci ;o!
    / nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale powiem Ci, że jednocześnie wszystko mnie śmieszy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahaha ale guma ;D uwielbiam te pieski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. szykuje sie szykuje <3 zaraz będę się ogarniać co mi zajmie milion czasu ;D potem wyskoczę ze znajomymi mateusza na zakupy i będziemy działać :)
    a Twoje plany jak ;* nadal depresja;<?

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahhahahaha:P masakraaa!!!! biedny wykastrway a dalej mu sie chce:P a bluzy masz fantastyczne..tu kupilas czy w szwecji?

    OdpowiedzUsuń
  6. w ogole czy ciuchy w szwecji sa drozsze?

    OdpowiedzUsuń
  7. ale się uśmiałam hihi dobre dobre;p oby szybko się skończyło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. haaaaa!! hahaha:D coż za życzliwy brat!;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahhaa, no to nieźle macie xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. oj gdybym mogła Ci je dać..

    a siostrzyczka na ostatnim zdjęciu taka zadowolona.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, a jak ;d;d mają tam naprawdę fajne ciuchy xDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję ;)).
    Wgl, na nagłówku masz śliczny trencz - można wiedzieć, gdzie kupiłaś ;D ?

    OdpowiedzUsuń
  13. i ich nie puszczaj.. :) :)

    a właśnie teraz zauważyłam że masz 23 lata i ja nie wiem czy mogę mówić 'na Ty', prze Pani :)

    OdpowiedzUsuń
  14. napisałam mejla ;>

    haahahahaa jaki post :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Łoooo! hahahahaha xD
    Też mam kotke xD
    Niestety też jej się zbiera na cieczkę... najgorsze jest w nocy! też miauczy głośno i nie daje spać...

    OdpowiedzUsuń
  16. http://saraaaaaaaaa.blogspot.com/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie tu:)
    zapraszam do siebie:)i do lubienia na fb!:D

    www.inherheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. haha o nie! ty czaisz u mnie na chacie to samo bo toska ma cieczke pierwszy raz w zyciu i toti podobnie jak Twoj kitels tez sie ciagle na nia czai a to przeciez tez rodzenstwo haha ale sie dobrali:P i toska strasznego agresora zlapala masakra;]wiec skads to znam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. no niby na zdjęciu to śmiesznie wygląda ale rzeczywistość mniej radosna :) czemu kotki nie wysterylizujesz?

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi