Instagram

środa, 25 maja 2011

Szwecja cd

Siemandero wszystkim...
Z gory chce przeprosic za to ze zaniedbuje mojego bloga i wasze blogi ale mam tyle nauki ze nei ogarniam ale jutro juz sie za to wezme i wam wszystkim poodpisuje :**
Chcialyscie zebym wam o Szwecji pisala to wam cos napisze jeszcze...
8 km odemnie jest pewne miejsce nazywa sie Kullabygden i sa tam rozne ciekawe opcje jedna z nich jest to




A chodzi w tym o to ze  Lars Vilks  wymyslil sobie kiedys tam w 1980r ze zacznie zbierac wszystko co morze wyrzuci i zacznie robic z tego miasteczko ciekawa opcja lubie go jako artyste ciekawe rzeczy robi i o to przez tyle lat powstawalo wlasnie  NIMIS & ARX. Wstyd sie przyznac ale hah Pat mieszka u mnie juz ponad rok a ja go jeszcze tam nie zabralam marna zemnie turystka heheh.
Podoba wam sie??


Aha bym zapomniala jezeli podoba sie wam moj blog i lubicie go czytac zapraszam do glosowania na niego TUTAJ zajmuje to doslownie sekunde :) bardzo dziekuje za wasze wszytskie oceny :**

24 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe zdjęcia pozdrawiam oraz zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne miejsce;) many mial ciekawy pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurde, tam musi byc naprawdę świetnie. Może kiedyś, jak uzbieram kasę to się tam wybiorę. Takie moje marzenie małe - dużo podróżowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zdjęcia ;). Fajny blog. Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie to wygląda! Myślałam na początku, że to jakiś most :P.

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem kochana aleeee przyjedziesz do mnie!!:) jest sopoooot jest imprezaaaa!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 pazdziernika dopiero :P
    a ty mnie odwiedzisz w nor!?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahaha to jest dobre:P

    po prostu jeden wieczor poswiec tylko Patowi i problem rozwiazany hihi:)

    kurcze bilet nie jest drogi,spac gdzie masz i na drobne wydatki:P jedzenia zawsze jest pelno bo biore z polandii hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahaha to jest dobre:P
    no to planuj i sie nie obijaj.jak cos pisz na mejla;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam!

    A miejsce piękne, takie w sam raz na jeden dzień ucieczki od rzeczywistości :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabiję Cię! masz wysłać rozumiesz. co z tego ze nie umiesz rysowac?! znajdz model buta jaki ci sie pododba tylko pamietaj ze obcasik 8cm. nastepnie przyłoż kartkę do ekranu i odrysuj kontury. pozniej je jakos pozmieniaj deformuj dodaj cos od siebie i bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczne krajobrazyyy <3

    http://www.roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zagłosowałam na Ciebie :D miejsce rzeczywiscie super, zabierz go tam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć. ''Dziękuję za komentarz. To ja Kamcia:)) Z woman-revolution.blogspot.com''.Szwecja! O proszę:)). Rozumiem, że jesteś tam na wycieczce, czy mieszkasz na stałe? W jakim języku się porozumiewasz? Ciekawi mnie ten kraj:)) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Już tyle lat tam mieszkasz? Brawo:)). Dzięki, że zdradziłaś mi ten sekret:))

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne miejsce . ;)
    Zapraszam do mnie , nowa notka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak wpadniesz do Polski, to weź mnie ze sobą spowrotem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawe miejsce, z chęcią porobiłabym tam jakieś zdjęcia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne, nie wiedziałam, że takie coś istnieje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. robi wrażenie:-). Już zagłosowałam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe to miejsce... ;D
    Już zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuje za komentarz na moim blogu i zapraszam ponownie :)

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi