Instagram

czwartek, 19 maja 2011

Sunshine Award...

Bardzo dziekuje Calimie ( http://calima-allbymyself.blogspot.com ) za wyroznienie mojego bloguska w Sunshine Awards :) bardzo mnie to ceszy :) i pozdrawiam.



Zasady Sunshine Award:
  1. Podziękować za wyróżnienie.
  2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
  3. Wkleić logo wyróżnień.
  4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
  5. Zamieścić linki do tych blogów.
  6. Powiadomić nominowane osoby.
  7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą  


A o to moje ulubione blogi :)


Co mnie czyni szczesliwa?? Moj ukochany Patrykos bo jest najkochanszy na swiecie, moj kochany Tatusiek, moje kotki za to ze nam rozpierdzielaja cala chate ale i tak sa najslodsze :) gotowanko z moim ukochanym, spanie do polodnia mihihi, moja kolekcja butow :) itp, itd :)

11 komentarzy:

  1. dziekjeeeeeeeee kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękiiii:))))) pierwsza moja taka nominacja hihi;p i co mam napisać co mnie czyni szczęśliwą i stworzyć takiego posta jak ty:D?

    OdpowiedzUsuń
  3. też cię nowimowałam hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a dzięki dzięki:D honcia rules;d

    OdpowiedzUsuń
  5. odpisz mi na email bo juz ci odpisalam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. woow zaszczyt :D dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi