Instagram

poniedziałek, 9 maja 2011

Słońce

 Czesc wam wszystkim jak wam mija dzionek? U mnie jest taka piekna pogoda ze postanowilismy z Patem polaczyc dobre z pozytecznym i wyszlismy na dwor . Ja sie ucze Pat sie chilluje i kotki smigaja sobie  :)






A tutaj wczorajszy outfit :)


                                                                       Okulary - Dior
Skora  - Sisters  Klik
Sweterek - Cubus
Leginsy - BikBok
Buty - Converse

I na koniec nowy klip Rihanny w ktorym wyglada przepieknie :)



26 komentarzy:

  1. panterka <3 ;D
    fajnie . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też grzało dzisiaj strasznie :) fajna skóra!

    OdpowiedzUsuń
  3. cholera! jak cudownie seksownie wyglądasz w skórze <3 o mój boże zakochałam się ;o hehe ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Słońcee <3! To fajny dzień miałaś ;p
    Co do tego zawodu... to co ty kończyłaś żeby być tą asystentką? (na ten kierunek podobno się trudno dostać...)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wyglądam tam fuu!;p a raczej wyglądałam, bo zdjęcie było robione 7miesięcy wstecz:)
    ile bym dała aby wyglądać jak Ty:**

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :) pogoda tak piękna, że chce się wyjść z domu :) co do klipu średnio mi się podoba... nie zaskakuje ;p jednak wokalistka wygląda prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny outfit-na luzie i wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna panterrrrrka:))
    no no sprobuj te kreski i daj znac jak poszlo!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie tutaj u Ciebie ;**
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo jak ci dobrze;) fajna kurteczka;) właśnie pomyślałam, ze w tych wcześniejszych włosach wiele młodziej wyglądałaś:) teraz tak powazniej no nie:D?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super !!! Luzacko, drapieżnie, seksownie, rockowo i sportowo :> Wszystko w jednym :> Super look!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny blog ! :***********
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw ciekawy blog obserwuję ! i zapraszam do siebie !
    www.pinkovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia :).
    Kuuuuuurcze! Zakochałam się właśnie wczoraj w tej piosence, a Rihanna wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska skóra! :)
    A Rihanna ostatnio zachwyca mnie kolorami w teledyskach, są magiczne.
    pozdrawiam
    reesh

    OdpowiedzUsuń
  16. sama bym się chętnie pouczyła w takich okolicznościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam,zastanawiałam się chyba z pół roku,bo nigdy nie chodziłam w takich butach ;p
    Na co dzień glany a od święta trampki.
    Ale nie żałuję ;p
    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia świetne, a drugi outfit genialny!:) Rzeczywiście Rihanna ślicznie wygląda w tym klipie, sama piosenka też jest fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne zdjęcia ; d

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie jest się tak uczyć na świeżym powietrzu :)

    / frazesy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny outfit. Masz cudny kolorek włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No tak, teraz jest już cieplej i wreszcie można spokojnie wyjść z tego domu! Outfit supcio, lateksowe legginsy, yami. U mnie dziś obchodzę miesięcznicę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny outfit, a Twoją kurtkę pokochałam! Super Ci w tych okularach. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi