Instagram

wtorek, 24 maja 2011

łooo matkoo

Matko Boska ja dopiero zakonczylam nauke na dzis i jest godzina 01.30 Mada Faka :/ czas spac, ale zanim sie walne do wyra to dodam jeszcze kilka zdjec. Mialam dzisiaj nigdzie nei wychodzic i tylko sie uczyc ale neistety Pat zazyczyl sobie chleba i na szybkensa musialam jechac do sklepu a wcale mi sie nie chcialo. Mial byc chleb a byl caly koszyk niewiem jak to sie dzieje :/ masakra jakas powinnam chodzic do sklepow z odliczona kasa heheh




A wlasnie i bym zapomniala chciala bym bardzo podziekowac Madzi za wyroznienie mojego bloga. Kurde nawet nie wiecie jak sie ciesze to juz 4 wyroznienie! Ciesze sie bardzo ze moj blog sie podoba i lubicie tu zagladac :**

50 komentarzy:

  1. a gdzie się podzialy twoje czerwone włosy ?.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuchy. JA też tak mam, że jak ide do sklepu, kupuję więcej niż chciałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. boska kurtka!!!!! i zmmieniłaś kolor w szablonie;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję;)


    Bardzo mi się podoba Twoja sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to samo, ja kocham kupować nawet ziemniaki :>
    Rewelacyjna kurtka !!!!! I buty (wygodne???) :>

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tak samo , awsze znajde cos co wrzuce do koszyka ;D

    fajny stroj :) jedyne co mi troche sie gryzie to torebka :) ale to szczegoł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeetnie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty pasują Ci do torebki:)) Kamcia z woman-revoltion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka jest rewelacyjna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się buty i sukienka! cud miód :)
    Zapraszam do mnie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam od Vipery razem z innym rzeczami (w tym z lakierem o kolorze "rażąco" różowym) :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozazdrościć takich nóżek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz zajebistee nogi ! ; *
    Zapraszam do dodania do obserwowanych :

    www.ulootnemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz :)
    świetna kurtka !

    OdpowiedzUsuń
  15. super sukieneczka :) i kurteczka tez

    www.lidzia007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję : )
    świetna kurtka, gdzie kupiłaś? ; P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! :)
    Ja też chyba muszę z odliczoną kasą chodzić xd

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny outfit ;) buty mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna kurtka , co do zakupów mam tak samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo kobieco i zmysłowo! Chce się aż powiedzieć HOT HOT HOT:-). Jeśli chodzi o przepis to, coś wynajdę i polecę:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba już nie ma bo nie mogę znaleść :(
    droga była w przeliczeniu na poolskie ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Hyhhyhy zmieniłaś już fryzurkę ? ^^
    Rany jaka Ty zgrabna jesteś! Wszystko na Tobie leży idealnie ;o

    Pieskiem póki co opiekuje się jego mama, nie chce go oddzielać bo jest za malutki :) chociaż jak podrośnie to go będę sama karmić bo już kupiłam butelkę do mleka jak dla bobasa :D
    rasa: hmmm wydaje mi się że nieznana xD

    OdpowiedzUsuń
  23. łał buciki masz cudne
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczna sukienka ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW!!! Kochana, wyglądasz zjawiskowo!! Ten kombinezion jest MEGA i ma genialny kwiatowy wzorek, sama bym taki chętnie przygarnęła :))) No i szpilki! Są wspaniałe, a Twoje nogi do samego nieba <3

    Chciałam Ci Martuś podziękować za te wszystkie wspaniałe komentarze i w ogóle za wsparcie - jesteś niesamowita :*****

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sukienka ;).
    Ashley Tisdale <3. O tak! chciałabym mieć takie ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. no to mnie nie stać xd
    ale warta ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój blog jest jednym z najlepszych jakie czytam, dlatego wyróżniłam Cię w konkursie Sunshine Awards!!! <3 Wejdź na mojego bloga i zobacz co robić dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja Ciebie wyróżniłam jako 5 u siebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam takie pytanko :> Ile wynosi korona szwedzka w przeliczeniu na złotówki ;>?

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw:)
    bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham tTwoja ramoneskę!
    co do spodenek dziękuję ;* nabyłam ją w sh i nawet w ogóle nie musiałam ich zmieniać czy przerabiać, ale myslę nad dodaniem ćwieków na kieszonce z tyłu i z przodu

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna kurtka ;)

    pozdrawiam:*
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  34. ale ty masz świetną figurę :) poza tym świetna ramoneska :)

    ps. dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurtka z sukienką wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne buty! Zakochałam się w nich ;) skąd są?

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka i bluzka - rewelacja. U mnie też zostałas nominowana do Sunshine Award.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. zaglosowane! 5 dostalas ode mnie+komentarz gratis ihihihihihi :)

    ***************************
    aleeeeeeeeeeeeeeeee laskaaaaa!!!!!!
    jak bedziesz w polsce(ale to juz po moim przyjezdzie z Norge!) obowiazkowo do mnie wpadasz i balujeeeeeemy w SOPOCIE!!!!!!!!!!!!!
    ******************************

    extra extra extra kurteczKa,
    chceeeeeeeeeeeeeee takaaa!!

    ****************************
    no niestety z zakupami i sklepami tak jets zawsze:(:(:(trzeba by sobie robic liste co jest naprawde potrzebne i faktycznie brac tylko na to odliczone pieniazki :P

    buuuuuuuuuuuuuuuuziaki moooja piekna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. kurcze a tam sa jakies kluby fajne?
    ja mam kolezanke ze szczecina ktora teraz mieszka w szwecji.... !:P

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz świetnie :) wszystko idealnie ze sobą współgra :)

    zapraszam do mnie :)
    http://undecided-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi