Instagram

sobota, 21 maja 2011

Koniec swiata...

Z racji tego ze mial byc koniec swiata postanowilismy z Patem wyjsc na nasz ostatni spacer. Niechcielismy tez patrzec jak nasze koty cierpia i gina pod gruzami bloku itp wiec postanowilismy w bolu i cierpieniu opuscic nasze mieszkanie... zalozylam na siebie buty w ktorych chciala bym umrzec, do torebki wlozylam najdrobniejsze i najbardziej bliske memu sercu rzeczy no i oczywiscie aparat.... niedaleko bloku spotkalismy sasiadke z psem na ostatnim spacerze, zatrzymalismy sie zaczelismy rozmawiac i niczym sie zorientowalismy godzina byla 18.30!!! Nawet nie zdazylam sie psychicznie nastawic na cala ta sytuacje i ot tak po prostu przegapilismy koniec swiata :/ No nic zostalo nam teraz czekac do 2012 i grubo sie do tego przygotowac bo po takiej nie udanej probie dzisiaj na bank przyjdzie z podwojona sila! Niech moc bedzie z wami kochane!! AMEN...






Outfit 
Leginsy - H&M
Torebka - SH
koszula - H&M
Buty -  Friis & Company
Pasek - H&M
Żulówka - H&M

A i chcialam bardzo podziekowac  Patrycji klik i Karolinie  klik za wyroznienie mojego bloga, bardzo mnie to cieszy ze moj blog sie podoba :****

36 komentarzy:

  1. haha dobry tekst :D
    świetny outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywy pozytywy szkoda życia na ciągłe zamartwianie się :>
    jejku pięknie spędziłaś ten koniec świata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle , po proszę więcej outfit'ów ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegapiłaś koniec świata tak jak ja, hehe. Znowu fałszywy alarm. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: onthefloor14.blogspot.com oraz amazingstory14.blogspot.com. <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś nominowana sprawdz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. męczyłam się dwie godziny w tygodniu do 1 w nocy jak miałam czas i totalnie nie mam żadnego pomysłu, nie wiem co jest najważniejsze w tej zwrotce..jakby piosenka była moja to wiesz..wiem na co położyć nacisk bo wiem o czym jest, a teraz dziś cały dzień fizyka a jutro mam jeszcze korepetycje przyszły tydzień to apokalipsa więc nie mam pojęcia jak ja to zrobie ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. w 2012 trzeba jakieś wysmakowane kreacje przygotować ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też przegapiłam.. :(. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. masz piękne oczy!! ja koniec świata spędziłam w pracy hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jesteś :) i masz świetną koszulę, do twarzy Ci w tym kolorze

    pozdrawiam
    www.modanastrychu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak kocham taki koniec świata :)
    A buty są megaśne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez przegapiłam!:) Moja siostra mi powiedziałam, że gdzieś czytała czy słyszała że on się rozpoczyna dzisiaj a kończy 21 października;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A dziękuje bardzo ślicznotko <3;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko pamiętaj ma się zacząć od trzęsienia ziemi:D

    OdpowiedzUsuń
  15. o proszę, mi jakoś umknął ten koniec świata - nic nie wiedziałam, że to dziś;-). Nie dziwie się, że ubrałaś te buty, są fajowe. W ogóle cała wyglądasz świetnie:-). Włoski pomału odrastają. Widzę, że masz tatuaż - następnym razem pokaż go bliżej. Motylków nie ma się czego bać, ja bardzo nie lubię ciem - obrzydzają mnie:-) i zostawiają takie ślady jakby były obsypane cieniem do powiek:D

    OdpowiedzUsuń
  16. hehehe:) no widzisz;) koniec świata o nas zadbał by nikt go nie przegapił;D

    OdpowiedzUsuń
  17. miał być o 6, ale nie podał jakiego czas:D.

    OdpowiedzUsuń
  18. lepiej dmuchać na zimne;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie chcę w to wierzyć .

    OdpowiedzUsuń
  20. wow. cudowne zdjęcia. zwłaszcza 1,2 i 4. super buty tylko szkoda że ćwieki złote nie srebrne..

    fajnie z tymi rowerami w Szwecji. Wy też tak jeździcie tylko rowerami??

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Kato to Kato :D Buty świetne, chciałabym takie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. haha. to tak jak ja.
    chociaż jak ciepło to raczej na rowerze się przemieszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. haha. ja czasami rower zamieniam na rolki albo nawet same buty. i chodzę 5km do centrum w jedną stronę ;) ale czasem też mam wybawcę, który, jak już topię się w upale, mnie podwozi ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha, świetnie to napisałaś! :D
    Ja też przegapiłam 18 xD
    Zdjęcia wspaniałe są!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pudzian przegral i to byl koniec świata :(
    hehe ale ogólnie to my byśmy nasz koniec świata przespali bo my zawsze śpimy xD pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję:)
    super masz kolor oczu, naturalnie czy soczewki?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja to już nawet nie zliczę ile końców świata przegapiłam :))))
    Pierwsze foto super! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No pewnie. Przez wynalazek zwany auto ludzie niedługo się zastoją xD

    OdpowiedzUsuń
  29. haha, totalnie rozbroiła mnie ta notka! :D A buty są tak rewelacyjne, że sama chciałabym w nich umrzeć XD Pozdrawiam :****

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjecia...
    ja probuje zyc codziennie tak, jakby jutro mial byc koniec swiata:)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  31. oo buciki masz genialne :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. hahahahahahhahaha:):):) post jest extra :P:P a outfit kochana...WOW!! wygladasz po prostu nieziemsko i slicznie :):)podoba mi sie ten zolty kolorek i ta pomaranczowa pomadka na 1szym zdjeciu!! ps. przystojny ten twoj Pat... :P

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie fajne pierwsze foto ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi się podoba żółta koszula w połączeniu z czarnymi dodatkami ! :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi