Instagram

czwartek, 5 maja 2011

Kenza

Kazda z was wie chyba kto to Kenza Zouiten ? Ja osobiscie uwielbiam ja i jej styl do tego jest bardzo wesola i mila dziewczyna. Ostatnio pokazuje zdjecia w swoich butach od Acne a dokladnie jest to model Acne pistols. jakos jak patrze na te buty to srednio mi sie podobaja jednak gdy patrze na kenze i jej stylizacje wygladaja one swietnie wczoraj moja nauczycielka od angielskiego wyskoczyla w identycznych i tez wygladala bosko wiec postanowilam je przymierzyc i wiecie co??!! SA TAKIE WYGODNE ZE BRAK MI SLOW! Problem w tym ze jakos srednio mi pasuja ale czym wiecej na nei patrze tym bardziej mi sie podobaja. Ich cena to ok 1300 zl. A co wy o nich myslicie??


26 komentarzy:

  1. dziwne. ale fakt na niej wygladaja ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełny, pełny, obłędny klasyk. Co tu mówić więcej? Przecież do tych butów pasuje praktycznie wszystko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna... same buty wyglądają zwyczajnie ale jak się je odpowiednio dopasuje tak jak ona to zrobiła to bardzo ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Niej wszystko pięknie pasuje.. Sama bym chyba takich butów jednak nie założyła :).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. tez jestem tego zdania, że same buty nie bardzo, ale jak się je dobierze do odpowiedniego stroju to wyglądają bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie buty są wygodne i ponadczasowe, warto więc mieć podobną parę na wszelki wypadek. Do krótkich spodenek, do leginsów lub nawet dżinsowych rurek wyglądają naprawdę świetnie. Ja ostatnio widziałam bardzo podobne w Ecco i rozważam nawet ich kupno, bo przez dobre ostatnie 20 lat zawsze się takie nosiło, także myślę, że i przez 20 kolejnych nie wypadną z obiegu.

    OdpowiedzUsuń
  7. na nodze to rzczywiście lepiej wygląda.
    chyba się w takie zaoparzę . ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ubrałabym takich butów ;pp
    ojej, zdrowiej <33

    OdpowiedzUsuń
  9. haha ^^jeszsze nie moge zdradzić , dopiero 30 ( MAM NADZIEJE) wszystko dojdzie do skutku i coś nowego pokaże :) w sumie prawie 2 lata na to czekałam;o
    co do Kenzy- ona jest idealna jak dla mnie... nie tylko jesli chodzi o urodę albo styl. Ma w sobie to cos! ;D
    mi te buty też by nie pasowały :( poważnie takie są mega wygodne? No i cena troche odstrasza ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Też obserwuje Kenze,mega dziewczyna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy o niej nie słyszałam ale Wow wygląda genialnie :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://lakergirl123.blogspot.com/
    +obserwuje i liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. mogła byś podać mi adres jej bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o niej ale buty rzeczywiscie ponadczasowy klasyk. botki dobre na jesien i na wczesna wiosne . Tylko ta jej stylizacja z dluzszym swetrem i kurteczka... jak ja raz tak z pwoodu chlodu sie ubralam , czułam sie dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wstyd się przyznać, ale ja pierwsze o niej słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. UWAGA KONKURS, UWAGA GIVEAWAY!!! ZAPRASZAM DO SIEBIE!!! :)
    MY PRIVATE SPOT

    OdpowiedzUsuń
  16. te buty hmm za taką kase ;p średnie;p ha

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne buty i rzeczywiście masz racje - lepiej wyglądają na nogach :D
    Dodaję do obserwowanych, zapraszam częściej na mojego bloga i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja jej nie znam i jakoś nie imponuje mi jej styl. :) odmieniec ;) Ja wolę klasyki.
    Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie czuje sie w takich butach ale sa łądne .

    OdpowiedzUsuń
  20. do Kenzy idealnie pasują te buty;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wygląda ta stylizacja! Ale buty to nie mój styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. jej te buty pasują :) jednak osobiście mi się one nie podobają :) kwestia gustu ;p
    + nie kupiłabym butów za tyle kasy hehe ;D

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi