Instagram

czwartek, 26 maja 2011

Dzień Mamuśki

Ja pierdziele znowu cala noc nie spalam :/ mada faka ale wsumie niema co sie dziwic jak spie do 12 pozniej . no ale dzisiaj ambitnie wstalam o 10 bo mam odtatni dzien na oddanie pracy wiec zaczelam ja pisac. pozniej sie wybralam do sklepu bo prezenciocha dla mamy kupilam jej swietna bluzke ale nie pokaze wam bo jest zapakowana :(  jeszcze tylko kwiatki i bedzie git. Ogolnie dzisiaj mam spuchniete oczy od alergi cala noc probowalam je sobie wydrapac czy cos w tym stylu :/ pogoda nie bardzo wogole dzisiaj wszystko jest nie bardzo...




OUTFIT
Spodnie - Zara
Buty - Tiamo
Trencz - H&M
Torebka -  Atmosphere 
Żulówka - H&M



Oceniajcie mojego bloga  TUTAJ!!! :)



A i kolejne podziekowania za wyroznienie mojego bloga nazbieralo sie ich juz 8:) dzieki temu mam motywacje zeby pokonac moje lenistwo i chociazby wstac i sie ogarnac do zdjec hihi 
A wiec Hon :) , Kasiu i Julko   DZIEKUJE!:***

48 komentarzy:

  1. Jak zawsze fenomenalnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! ;). Ślicznie wyglądasz. Współczuję tej alergii ;). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiście wyglądasz , zazdroszczę figury ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny trencz:D Hmm, szkoda, że ja się tak dobrze nie potrafię ubrac!:(

    OdpowiedzUsuń
  5. buty wymiatają! :)

    koszulka i płaszcz bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No slicznie i ta bluzeczka!:)
    I tatuaz jest bolalo?-,

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten ból z oczami, czasem jak dopadnie alergia to nawet krople sobie nie radzą. Bluzeczka z koronki prześlicznie na Tobie leży! A Twój outfit jest MEGA, wyglądasz jak z żurnala:-)!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko na tak.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz! :)

    dziękuję :) tak, jadę do Grecji na wymianę :) tutaj szczegóły:
    http://wiggaa.blogspot.com/2011/05/grecja.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz w tej bluzce. Ta koronka jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz , fajna bluzka ta biała prześwitująca. :)
    Ale ty jesteś chuda. zazdroszczę. :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro będzie ;*. Niestety wszystko się zawaliło w szkole i nawet nie mam chwilki aby napisać posta ;(.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra dobra napisze. Tylko nie bij xD. Obiecuje ;***. A mi się wydaje że inaczej. etam... wszystko jedno xD

    OdpowiedzUsuń
  14. wiem że się powtarzam ale masz boską figurę :) poza tym buty są fantastyczne pokaż je bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnista koszulka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, alergię masz, masakra, współczuję...
    Zdjęcia piękne jak zawsze, ślicznie wyglądasz! :D
    Nie ma za Co dziękować ;) To ty masz wspaniałego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny jest ten trencz! Kurczę, chcę taki ;D Bluzka też jest ładna :)
    A jak męczące jest nieprzespanie nocy, niestety wiem.. :|

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe, dziękuję za ten uroczy komentarz!!! :D Jesteś MEGA!

    Jak nie za bardzo, o czym Ty w ogóle gadasz! Masz takie SEXY back, że ja pierdziele! <3 No i ostatnia fota w płaszczyku zabójcza! Wyglądasz bosko :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Eh, no ostatnio tylko w nocy mam czas :((( A i to nawet nie :/ Także idę już spać :)

    Zdjęcia są robione w okolicach stoczni, ja tam mieszkam :) A w tle jest budynek Starej Olejarni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna ta koszulka!! mój M też się meczy z allergią:P:*

    OdpowiedzUsuń
  21. uhhh jakie ty masz boskie nogi !. ;3
    a na ile wygladam ?. ;PPP

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty są nieziemsko świetne :> Bardzo fajny płaszcz i bokserka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey, I have a blog about fashion. I'm just beginning. Can you help me? Please visit, write comment, "Like it" on facebook and share on facebook, to you show it your friends:)
    Thanks ♥

    http://oldjs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzka boska ! :)
    jakie rozdanie ? i dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie tu u ciebie ;)).
    Ładne zdjęcia..
    dodaję ^.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja się w takie rzeczy nie bawię , ale ciekawe ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. masz świetny styl i figurę :d
    tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. http://fashionery.blogspot.com/2011/05/otagowana-top-ten-award.html - zostałaś nominowana :).
    Fajny outfit :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne są te zdjęcia, ładnie wyszłaś ;) Pozdrawiam i dziękuję za komentarze na moim blogu, buziaki. <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuje :)

    Boskie buty<3!

    http://lookmoreglamorous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny płaszczyk
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. A na co masz alergię? Bardzo ładna bluzka, z tyłu pięknie się prezentuje! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  33. tatuaz, buty, trencz=swietny styl ;-)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekny plaszczyk..
    Slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. ojej, ale wspaniały outfit. gdzie kupiłaś białą bluzeczkę z koronką? :D
    dodam

    OdpowiedzUsuń
  36. fajna ta koszuleczka ale na takiej chudzinie to wszystko dobrze wyglada :P

    http://thingstodobeforeudie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi