Instagram

środa, 4 maja 2011

Estée Lauder

Hejka wszystkim :*
Ze wzgledu na to ze dzisiaj mam nie wyjsciowa twarz postanowilam pokazac wam kilka moich kosmetykow ( wszystko byle nei fotografowac siebie ).
Wlasciwie to prawie wogole sie nie maluje ale lubie sobie kupowac pelno badziewia zeby poprostu miec. Najbardziej polubilam kosmetyki Estée Lauder , kupuje tez kuferki, kosmetyczki, lusterka i inne tam rozne srutki tutki hehe niewiem jakos tak mi sie podoba ten zloty kolor :) 
Kiedy indziej moze pokaze wam reszte syfu  jak keidys posprzatam :p





26 komentarzy:

  1. Ile kosmetyków, i jak pięknie poukładane <33
    U mnie to taki syf, że masakra xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo je lubiłam, były wygodne i tanie (tylko 30 zł O.o !) Ale szybko je niestety rozwaliłam :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha xDD. A niektórzy to zawsze mają taki porządek i wszytsko na półkach poukładane - ja bym tak nie mogła ;PP.
    Btw., mam takie pytanko - jakiej farby do włosów używasz ;D ? Bo masz taki piękny, klasyczny kolorek <33

    OdpowiedzUsuń
  4. żebym ja miała taki porządek..
    fajne kosmetyki. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. PACIWO to twój chłopak ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jakie świetne kosmetyki ! : O
    Nie mam nawet 1/4 tego. :)
    Post zamierzam dodać jutro, najpewniej wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam złoto;))) zakochałam się w tyM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. i przez Ciebie słucham cały czas piosenki ' to cos więcej' - zabije Cię! ; DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak , widziałam Twoją kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ile masz tych kosmetyków!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi juz Jessie J przeszła, ale jak nagra jakis nowy kawałek to znowu mnie weźmie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jaka kolekcja! :o Hehe, ja mam może jakoś.. 5x mniej? hehe. I mam ZAWSZE bałagan, no tragedia :).
    + obserwuję, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cute blog! Loved it!
    I am already a follower, can you follow me too, please??
    Follow the twitter @_justforgirls too, please?
    Kisses and regards!!
    xxx
    Alice Dias


    http://coisassoparameninasfofis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowna kolekcja, nie jednak dziewczyna pewnie zazdrości:-) np. Ja;D. Ja bardzo kocham pędzle! Usunęłam niechcący Twój komentarz na swoim blogu, tzn. posta, bo zdublowały mi się. Sukienka też mi się podoba. Żeby mieć pieniądze na te wszystkie przyjemności, trzeba znaleźć dobrze płatna pracę, ale to dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę tych wspaniałości :D

    dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam jeszcze kosmetyków z tej firmy trzeba coś kupić :D
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne! Też bym chciała mieć na swojej półce takie kosmetyki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niektore marki przede wszytskim maja nie tlyko genialne produkty ale i wspaniale opakowania .
    Mnie osobiscie sie podoba , ze do produktow chanel dodaja piekne welurowe futeraly na opakowania pudru, rozu itd. BO te puzderkqa to tez takie male skarby ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. hehehehehe to jest dobry powod :'zeby po prostu miec':D:D kocham twoje posty :P a co na to chlopak na to 'zeby po prostu miec' ?:P

    OdpowiedzUsuń
  20. no nie:P to jest niesprawieldiwe!:P moj sie caly czas mnie pyta, po co kupuje nastepny ciuch skoro mam juz tyle! moze sie wymienimy ?:D:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masz dużo kosmetyków :]

    OdpowiedzUsuń
  22. cudooowna kolekcja <5 zakochałam się

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi