Instagram

piątek, 27 maja 2011

Elo eloooo :**
Dzisiaj lipne foty bo na dworzu leje tak ze poprostu szkoda gadac co za lato :( ale nie bede marudzic :)
Dzisiaj wybralismy sie z Patrykosem do mojej mami spotkalismy sie odrazu z moim kuzynem. Zjedlismy obiadosa potem deserka pobrechtalismy troche i musielismy wracac bo musze dokonczyc pisac moja pracke ktora musze wyslac dzisiaj :(
Dzisiaj chciala bym szczegolnie pozdrowic wszytskie moje  przyjaciolki ze Szczecina  Iza, Monia (choc teraz chyba jestes juz Warszawianka :p )oraz wszystkie moje czytelniczki :**  czesc Izy kolezanko pozdrawienia zza morza :** dzisiaj cos mi sie tak strasznie zatesknilo za domem w szczecinie kocham to miasto. Strasznie chciala bym jezdzic tam najchetniej co weekend jak za starych dobrych czasow! Macie tak czasem ze za czyms albo za kims wam sie tak strasznie teskni :( ja zyje tak daleko od moich najblizszych i czasem najda mnei takie dni ze poprostu mam ochote wszystko rzucic i poprostu spakowac sie i wrocic do polski choc to nei koniecznie jest takie proste. tak czy siak moje kochane nie bede wam tu ryla bani jakimis smutami dzisiaj piatek jutro sobota jakie plany dziewuszki??




Outfit
Buty - Allegro
Leginsy - Cubus
Pasek - SH
Trencz - H&M
Koszula - H&M




                           hahah a to zdjecie Pat zrobil z tajniaka :) wspominalam juz ze jestem leniwcem?? ;p

Pamietacie o ocenianiu mojego bloguska? mozna to robic codziennie klikajac TUTAJ. dziekuje wam za wszystkie oceny i komentarze naprawde niewiedzialam ze moj blog sie tak spodoba :** A tak wogole todostalam 9 wyroznienie sorry ze wam tak wyliczam codziennie ale mnie to bardzo cieszy naprawde!! MEEEGAAAA! tym razem dziekuje  Julce :****

34 komentarze:

  1. W Polsce sa teraz Juwenalia, wiec zapewne wybiore sie tam :)
    Naprawde sliczny trencz:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. sama studiuję i wiem co znaczy tęsknota.
    nie mieszkam tak daleko od domu bo tylko 2 godz pociągiem, ale nie chcę mi się wracać co tydzień, ostatnim razem byłam miesiąc temu i jakoś mi się nie spieszy ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. aleeeee slodkie:):):)fajnego masz kiciusia:d lub kiciusie:P outficik extra bardzo mi sie podobasz w tej panterce i czerwonych botkach tak drapieznie!! ojj kochana nie dziwie ci sie ze tesknisz :( wiem jak to jest :P ale prawda jest taka jak piszesz,ze nie wszystko jest takie proste...

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko ! masz świetny styl , proszę o coraz więcej < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Noooosz ja nie mogę ;DD hahaha Marta! Ty jesteś zgrabna i piękna- wcale nie trzeba daleko szukać ;) :*
    Buty miażdżą świetnym wyglądem ;O
    Megaśne!

    OdpowiedzUsuń
  6. buty ciekawe;) Odważny kolor:) Ja tęsknie co jakiś czas za tym co kiedyś było

    OdpowiedzUsuń
  7. i tak dobrze wygladasz :) zdj z kotem mistrz :D

    a ja tak czasem mam , ze okropnie tesknie za mama :) i nawet placze zteo powodu ;) dziecko sie we mnie odzywa

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem Cię w sumie, w obcym kraju zawsze obco jednak. I tęskno za swoimi. 3maj się ciepło pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliicznie wyglądasz i cudna kicia! :)
    Ja też czasem mam takie smutki, ale uszy do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rany, ale jesteś szczuplutka <3 ahh! zazdroszczę płaszczyka i czerwonych butów! +dodaję do obserwowanych, świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny outfit ;) Te buty są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna koszula i swietne buty,ostatnia fotka urocza!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. a u mnie jest sliczna pogoda ;DDD
    to ostatnie zdjęcie jest takie słodkie ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są genialne! :)
    Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  15. noo fajna koszula. a co do zachudości;p wcale tak nie uważam:)poprostu jesteś malutka a gabarytowo proporcjonalna i normalna;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tak Szczecin to piękne miasto :)
    Świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz, cudne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniale wyglądasz w tej koszuli i trenczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcie z kotkiem :D
    ja nie wiem czy bym tak umiała wyjechać gdzieś daleko daleko, bardzo by mi brakowało domu, rodziców i znajomych, cieżko mi się jest zawsze przystosować do nowości :d

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne! Powinnaś być stylistką.
    Takie 'odważne' zestawienie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna koszula
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz wspaniały styl i cudnie się ubierasz ;). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny outfit ;D.
    Obiecałam, że notka miała być wczoraj i jest ;*.
    U mnie nie ładna pogoda. Cały czas leje ;/.

    OdpowiedzUsuń
  25. no no Marta jaki kociak z ciebie :) uroczo wyglądasz ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny out-fit :). To ostatnie zdjęcie z kotkiem jest świetne... :)

    Nie ma za co. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, masz ciekawy styl :>
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Słitaśny kotek,podoba mi się płaszczyk. :)
    uwieelbiam twojego bloga!<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziekuje kochanie za pozdrowionka;) alez Ci wloski urosly znowu :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Panterka <3:-). Tak jak Ty się przytulasz do kotka, tak ja do swojego pieska;-)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi