Instagram

niedziela, 22 maja 2011

Do konca swata i jeden dzien dluzej...

HuuuuH jaka ulga, przezylismy ten koniec swiata i dzisiaj juz mozna normalnie na luzaku powrocic do normalnego zycka :) Ja mam tyle nauki ze poprostu masakra wiec dzisiejszy outfit to calkowity chill bo wyskoczylam tylko na szybkensa do sklepu, wrzucam posta, szybki obiad i romans z kasiazkami :( bleeeeeh. Wogole dzisiaj tak wieje ze koty nawet na dwor neichca wyjsc.. Juz po lecie :(



Na tej focie wygladam jak bym byla w ciazy ale to tylko wiatr :p

Outfit

Bluzka - Cubus
Spodnie - Mango 
Buty - Nike Air Max
Okularesy - Bik Bok
Torebka - prezent od TaTusia :)

37 komentarzy:

  1. fajne spodnie, wgl cały outfit jest fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie , sweter i buty zaje biste :D
    I mogę się pochwalić , że pogoda u mnie pięknaa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tylko: bluzka, spodnie, torebka, okulary ;) :D A buty..też są fajne :)
    Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny outfit. Podobają mi się okulary i torba, świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle już tych końców świata było, że jeszcze jeden nie robi zbytniej różnicy ;)

    / frazesy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :) Ładnie Ci w różowym :) Widzę, że mieszkasz w Szwecji, a ja wprost uwielbiam ten kraj :) Mam pare pytań ;) Długo już tam mieszkasz? i w ogóle jak jest? Przepraszam, że jestem taka wścibska, ale chcę wyjechać tam na studia i w ogóle strasznie mnie interesuje ten kraj ;) swoją drogą bardzo fajny blog, oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie: http://hit-myself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie:) okularki super;) na tych zdjęciach widzę jaka jesteś malutka;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudnie, nieprzestylizowanie tylko po prostu naturalnie:))))
    www.euphoric-clothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety limitowana edycja :< dostępna już tylko w Stanach

    OdpowiedzUsuń
  10. a u mnie wspaniała pogoda , grzeje , że aż.. ;))
    jesteś śliczna i bardzo fajny outfit . ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw. ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: onthefloor14.blogspot.com oraz amazingstory14.blogspot.com. <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super strój! :D Bardzo mi się podobają foty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, buty genialne! To air maxy, prawda? Kooocham je!

    OdpowiedzUsuń
  14. wejdź, zobacz, zostaw komentarz. z góry bardzo Ci dziękuję, to wiele dla mnie znaczy.

    http://genestiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. awwww lubie rozowy!!!czy ten tatus nie jest czasem za dobry ?:P pokaz te torebeczke nastepnym razem dokladniej !!:) ps. super okularki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję! :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz boski ten sweterek :-) i te buty. Extra :-P zapraszam do mnie www.aida.blog.onet.pl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie wyglądasz :)

    nie martw się przecież juwenalia są co roku ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta bluzka jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię taki styl na co dzień, super ! :>

    OdpowiedzUsuń
  21. no wlasnie ksiazki, ksiazki i ja zaniedbuje swojego bloga :( tylko przegladam czasami jeszcze blogi pozostalych :(( a moja sesja konczy sie 4 lipca . :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ale czad! zajebiście wyglądasz, buty są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  23. strasznie podoba mi się bluzka i jeansy, super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko super,ale okulary rządzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie wyglądasz śliczne jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ♥♥ Świetny blog.
    genialny zestaw tez się ciesze ze przeżyliśmy, ale na moje nie powinno być takich znaków ostrzegawczych gdyż kiedy będzie ten prawdziwy koniec nikt na ostrzeżenia nie zareaguje.

    Zapraszam do mnie:
    http://cupsgilrs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuje ;) ale Ty jeszcze śliczniej, świetny styl i te buty mnie zauroczyły u Ciebie choć przyznam się, że nie przekonywały mnie u kobiet ;d

    Ps. to są air max light le ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja :)
    zapraszam do mnie
    http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. 79,99zł kosztowała + 8zł wysyłka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, tak na looozie;-). Są podobne butki do tych co chciałaś na DeeZee tylko że z paskiem na kostce:-)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi