Instagram

sobota, 14 maja 2011

Gina Tricot & Jeffrey Campbell

Takie oto cudenka trafily wlasnie do sklepu GINA TRICOT i bardzo mi sie podobaja na dniach napewno sie tam wybiore i zobacze czy cos mi przypasuje :)






A tu cos dla fanek butow od Jeffrey Campbella. Niestety nie kazda z nas moze sobie pozwolic na takie buty bo niestety kosztuja sporo kasy i ciezkoje tez dostac ale dzisiaj do pewnego sklepu internetowego w szwecji wyszlo pelno podobnych butow i za duzo mniejsza kaske! LUBIE TO!!




Wygladaja prawie jak orginal ja napewno przesmigam w takich w lato a jest mnustwo kolorow i modeli do wyboru :)

30 komentarzy:

  1. te zielone sa wspaniałe i czarna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chciałabym mieć takie nogi !
    Fajne rzeczy ogółem ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczne zielone rurki, ale ich nie noszę... xDD.
    A buty są świetne <33

    OdpowiedzUsuń
  4. pada u Ciebie deszcz;o to źle! u mnie jest pochmurno ale mam nadzieje ze nie zacznie lać -.- też wczoraj piłam dlatego dzisiaj odpoczywam w domu ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne kolory! . ;))
    spodnie najładniejsze - zielone! .. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, fajne :D.
    Zapraszam do mnie do obserwatorów :).

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się drugie spodnie i koszula ;) i buty 'campbella' świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog obserwuję, bo naprawdę outfity i inspiracje podobaja mi się:D Rurki te drugie cudowne..:D

    P.S. U mnie na blogu KONKURS, w którym można wygrać botki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chcę te buty! :D
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem kolorowo. Wszystko fajne! Zielone mi się podobają, ale nie wiem czy akurat dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolory spodni, a buty campbella sa must have tego sezonu, zdecydowanie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są oryginalne i podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory spodni, chcę takie! Wszystko mi się tu podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie we wszystkich kolorach tęczy , wspaniałe. :)




    ./http://sylwiafijolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. podaj adres tej szwedzkiej strony:) a spodnie fantastyczne,ja bym wszystkie kupila:D

    OdpowiedzUsuń
  16. różowe spodnie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gdybyś jeszcze podala jaki to szwedzki sklep internetowy bylabym w siodmym niebie,wiec czekam na info! :)

    http://shavil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula !! :)

    obserwuję i zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie są po prostu cudne:P chciałabym mieć takie w swoim sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomarańczowe spodnie są świetne, wyobrażam sobie je z czarną lub jeansową koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne spodnie, tez mam takie:D

    OdpowiedzUsuń
  22. prosze podaj marke sklepu, w ktorym znajde te buciki, dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/#brands=427&page=2&hits=36&sort= sa np tutaj :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi