Instagram

poniedziałek, 30 maja 2011

!!!!

Kochani wrzucam wam tylko kilka fotek z dzisiaj i lece w poszukiwaniu Kitelsa ktory sobie chyba za dluga trase obral na spacer nie ma go juz dobrych kilku godzin i mam nadzieje ze sie odnajdzie :(
A tak ogolnie to pogoda jest dzisiaj piekna wkoncu!!! A wam jak mija dzien??




                                                                     Outfit
                                                           Spodnie - Mango
                                                                Buty - Lacoste
                                                        Okularesy - Dior
                                                              Tshirt - H&M
                                                              Pasek - Gucci
                                                          Cardigan- Karin Svensson


         Taki na mnie obiad czekal jak wrocilam z pracuski :) Patrykos sie postaral :)

A I PRZYPOMINAM O MOIM ROZDANIU KLIK!!! DLA TYCH CO JESZCZE NIE BIORA UDZIALU :)

32 komentarze:

  1. powiedz mi jeszcze moja droga, ze ten obiad to Twoj mezczyzna przygotwal ??

    zazdroszcze - bo moj kochany to ledwo co potrafi makaron ugotowac ;) i fix z torebki zrobic ;D

    mam nadzieje, ze znajdzie sie Twoj kociak .

    ahhh , a ja nad ksiazkami . i znalazlam sobie nowy zaspokajacz wolnych chwil serial the killing ;)

    bo wszytskie, ktore ogladalam walsnie sie seozny pokonczyly ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia :) U mnie pogoda również była piękna. Znajdzie się,znajdzie ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale obiadek :) Kto upichcił?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne buty masz !
    Obiad na pewno był pyszny :) mniaaam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, żeby się znalazł...
    Śliczne fotki, piękna bluzka :D
    Pogoda jest świetna! I niech już to słoneczko zostanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz:-) Mam nadzieję, że Kotek się odnalazł:-). Obiad wygląda przepysznie...mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  7. Całe szczęście się znalazł:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww, this is lovely,
    great post !

    Henar ♥
    ... OH MY VOGUE !

    OdpowiedzUsuń
  9. ojjj mam nadzieje, ze Kitels sie znajdzie:( a w ogole obiadek smaczny, dawaj gryza;D

    OdpowiedzUsuń
  10. woww facet to gotował!!! mój w życiu nic nie ugotował;p hhahaha :)) fajne kolroowe fotki:) kicio sie znalazł:D?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie wyglądasz a u mnie jest tak strasznie gorąco że z miłą chęcią pojechałabym teraz na Antarktydę aby się troszeczkę ochłodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znajdzie się;) koszulka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obiad musiał być pyszny.
    Fajne okulary ღღღ

    OdpowiedzUsuń
  14. no no aż ślina leci :) . zdjęcia fenomenalne . zapraszam do Siebie oraz do obserwacji :) ja już jestem i będę na bierząco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześwietny t-shirt :) i śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mm, a ja akurat jestem głodna! Świetnie to wygląda :D.
    Bardzo ładny zestaw, taki wygodny, prosty, ale dziewczęcy :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię takich stylizacji, dla mnie trochę za grzeczne i dla zwyczajne. Ale pasek świetny!



    Pozdrawiam
    Monika D

    http://www.movsmo.net

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm....ale bym sobie zjadła taki obiadeek ;)
    Śliczny top i okularkii !
    Myślę że kicia się odnalazła ??? ; (

    Pozdroo ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw. ^^

    Mniam, chętnie bym takie coś zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  20. masz bardzo fajny blog ;)
    zaglądaj czasem na mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. MIKI<3

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post ;) dziękuje za wizyte na moim blogu :)wpadnij! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. co masz dobrego na talerzu? bo bardzo apteycznie to wygląda i gdybym mogła prosić o przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia :) słodziutka bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny sweterek! Ladnie Ci w czerwonym, powinnaś nosić częściej, a te smakowitości na talerzu przyprawią mnie o rozstrój żołądka :))

    OdpowiedzUsuń
  26. super wygladasz:)

    tez lubie tworczych mezczyzn:P

    OdpowiedzUsuń
  27. o jak słodko wyglądasz :) ach chyba się skuszę i wezmę udział w rozdaniu :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja.
    :-)
    Bardzo mi się podoba.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi