Instagram

wtorek, 31 maja 2011

Ayia Napa

Dobry wieczor  :*
Zaczne moze od tego ze Kitels sie odnalazl :) wlasciwie to zostal porwany :/ ( masakra co?!) po kilku godzinach szukania (nawet jakas typka z sasiedztwa pomagala nam szukac) wrocilismy do domu to bylo ok 12 w nocy czyli jakies 8 godz po zaginieciu zadzwonila jakas babka i powiedziala ze ma Kitelsa w domu ze znalazla go na klatce. Oczywiscie odrazu po niego poszlismy okazalo sie ze wszystko to mialo miejsce blok dalej co dla mnei bylo bardzo dziwne bo to Kitelsa teren to raz a dwa to ten blok jest taki dziwny i klatka jest otwarta nei ma nawet drzwi wiec niewiem czemu Kitels mial by tyle godzin tam siedziec i nie wrocic do domu. jak go odebralismy to neichcial mi zejsc z rak byl taki przerazony. No ale najwazniejsze ze jest juz w domku :) NORMALNIE ZOSTAL UPROWADZONY hehe


A teraz druga sprawa kurde juz sie nie moge doczekac konca czerwca bede miala 3 tygodnie wolnego i wkoncu jakis wyjazd :D Ayia Napa taki jest plan ale okazuje sie ze bedziemy musieli z Patem jechac na jakis czas do Szczecina zeby zakonczyl prawo jazdy ktore zaczal jakis czas temu i poprostu nie mielismy zbytnio czasu zeby zostac w Szczecinie dluzej niz 2 dni wiec ten urlop to jedyna okazja mam nadzieje ze uda nam sie to tak ogarnac zeby jechac i na Ayia Napke i do Polski :)




33 komentarze:

  1. Jak dobrze, że się znalazł... :D
    Biedaczek :(
    Ale piękny jest :)
    Śliczne fotki, mm... jaka plaża i ta woda... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten + przy jedynce chyba ma oznaczać, że byłam blisko 2 :|

    OdpowiedzUsuń
  3. To faktycznie dziwna sprawa, ale najważniejsze że Kotek się odnalazł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, no może faktycznie na pocieszenie xD Ale i tak muszę jeszcze raz spr napisać... Pani powiedziała, że nawet na dwa mogę poprawić to będzie trzy na koniec :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby znowu nie uciekł tylko, pilnuj go! Koty są dziwne, kazdy kto ma kota kogo znam, to mu zawsze ten kot chociaż raz uciekł. Jednak wolę psy :)
    Zazdroszczę wyjazdu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. a ty kochana pracuujesz ze mówisz ze bedziesz mieć wolne:D? dobrze że się znalazł i nic mu nie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, ze mu sie nic nie stalo ;) Jaaaka plażaa ;o zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. DOBRZE ŻE SIĘ ZNALAZŁ SŁODZIUTKI KOTEK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to szczęście ,ze kotek się znalazzł < 3
    fajny masz blog ! dodaje do obserwatorów .
    zapraszamy na :

    http://i-love-the-strong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dobre, ze sie kotek znalazl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się że znalazł się;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ajj kochana cale szczescie ze kotek sie odnalazl!!jest piekny:):)a czemu sie pytalam?bo my tez chcemy jechac za granice a nie mamy z kim zadni ansi znajomi nie chca,myslalam ze moze we wrzesniu bedziecie jechac to bysmy tez pojechali!!!ale niestety wy czerwiec:P masz piekna te bluzke z myszka awww <3 a u mnie byl konkurs robiony i sie dzis skonczyl:P:P nie wiedzialas???byla zakladka po prawej stronie,teraz juz usunelam jak sie konkurs skonczyl.buzka.

    OdpowiedzUsuń
  13. sorki kochana ze odpisuje dopiero po kilku dnaich ale w pon exam i nie mam na nic czasu tylko na minutke wchodze:P buzka

    OdpowiedzUsuń
  14. a gdzie ty w koncu pracujesz?? jzu zaczelas?bo w ostatnim poscie cos napisalas:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj zazdroszczę takiego wyjazdu! :)
    Dobrze, że kiciuś się znalazł, ja na Twoim miejscu byłabym przerażona, uhh..

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Ci za te rewelacyjne (zajebiste ot co) komentarze :D Jesteś MEGA :***

    Cieszę się, że kot się znalazł - to najważniejsze :)) A co do wakacji o ja chyba w tym roku bez - za to praca. Ach... wypocznij za nas obie :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że Kotek się znalazł :)
    Ile bym dała za takie morze, jaaaa! :D
    Zapraszam na katsuumi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a źle mam 3 miejsce.:-(
    dobrze że kotek się znalazł.. :)
    mi piesio (nie ten mały) zginął..:-( już nie ma jej od niedzieli. dałam ogłoszenie może się znajdzie..

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj dobrze , że się znalazł ;)
    Życzę udanych wakacji , żeby wszystko wypaliło ; >

    OdpowiedzUsuń
  20. genialnie :d Weź mnie ze sobą jak już pojedziesz!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia ,oczywiście obserwuję:)
    Mam pytanko w jakim programie zrobiłaś nagłówek ,chodzi o to wymazanie tła :) Jeśli byś mogła odpisać u mnie byłabym mega wdzięczna.Pozdrawiam

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ha , a mam jeszcze jedno pytanko ty je sama robisz,czy ktoś ci je wykonuje ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aha , jest świetny. Dziękuje za odpowiedz,pozdrawiam ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  24. moje majowe rozdanie, już jakiś czas temu ogłaszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biedny kotuś :( A i zazdroszczę wyjazdu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. dobrze że kociaczek się odnalazł! i zazdroszczę takiego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najważniejsze ze kotek się znalazł :)
    Świetny blog :) obserwuję :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pilnuj kotka dwa razy bardziej :)
    Podobają mi się Twoje wakacyjne plany. Przyznam, że o takim miejscu nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. najważniejsze, że kotek się znalazł.

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi